Loading…

Elektryk do Domów Warszawa

Elektryk do Domów i Sprzętów w Warszawie. Usuwanie Awarii - Nowe instalacje - Usługi Elektryczne
Kontakt

Alfa Romeo szybko wróciła do warsztatu! #Naprawy_nie_do_Naprawy



Więcej: https://www.youtube.com/hashtag/naprawy_nie_do_naprawy Oglądaj w TVN Turbo oraz Player.pl: …

Pobrane z Youtube Elektryk do Domów, Naprawa Elektryki w Domu, Serwis naprawy elektryki i Elektroniki, Elektryk Warszawa, Naprawa Elektryki Warszawa, nasz elektryk z dojazdem na terenie Warszawy i okolic pomaga w trudnych sprawach.

33 thoughts on “Alfa Romeo szybko wróciła do warsztatu! #Naprawy_nie_do_Naprawy

  1. Świeca żarowa w silniku Diesla na za zadanie tylko i wyłącznie podgrzać powietrze w komorze spalania, nic poza tym. W uruchamia się na chwilę i nie bierze później żadnego udziału w pracy silnika a co za tym idzie nie ma ŻADNEGO wpływu na "równość" pracy silnika.

  2. Faktycznie wina Alfy Romeo że właściciel kupił tandetne świece, zresztą części zamienne są dzisiaj takiej jakości że nowe potrafią być już zepsute, to do każdej marki auta, bo wszystko w Chinach i Indiach robione.

  3. Miałem w Sydney Australia w 1987 r Alfę Romeo 33.2.5 litra .dwu gaźnikowe .Ręczna skrzynia biegów.i po trzech latach się pozbyłem miałem duże problemy z gaźnikami i nie tylko i bardzo brała ten Italiański samochód korozja.I ubezpieczenie było bardzo wysokie jako sylwetka i wyposażenie była super a od tamtego czasu mam tylko Japonskie Mazdy i Toyoty

  4. Nie wiem po co on 4 sztuki wymienia 😀 Jeszcze jak świece są prawie nowe. Zbędny wydatek, po to jest miernik żeby sprawić, jeśli rezystancja jest taka sama to moc grzewcza również będzie taka sama. Przecież to żadna zaawansowana technologia tylko zwykła mała grzałka.

  5. Gwintów świec żarowych nie należy smarować. Moment dokręcania dobierany jest bowiem do połączenia suchego. Tolerancja gwintu świecy wykonana jest w "e" a otwòr w głowicy w tolerancji "H", po to, aby nie występowało zjawisko zacierania. Dokrecenie na moment np. 18[Nm] posmarowanego złącza wywoła ponadnormatywny wzrost siły poosiowej i wyboczenie świecy, skutkujące uszkodzeniami wewnętrznymi.Jednocześnie, w/w wyższa siłę poosiowa sprawi, że wzrosną naprężenia kontaktowe na złączu o niższej głębokości nośnej, co może wywołać plastyczne deformacje zwojów i późniejsze kłopoty z odkręceniem świecy. Tak wyglądają w skrócie wymogi konstrukcyjne między innymi dla samochodu przedstawionego na filmie i nie tylko.

  6. Tak, tak. Świece były dobre i winny był sterownik. Teraz sterownik jest już dobry i nagle świece się popsuły.
    No "śmiechłem". Wymienili coś bez sensu i oddali auto z nadzieją, że może to coś rozwiąże. Dobrze, że nie wycieraczki.

  7. U mnie w VW był założony nie taki czujnik temperatury cieczy chłodzącej i komputer sterujący dostawał błędne info co do temperatury cieczy chłodzącej i na rozgrzanym silniku sterownik grzał świece po czym świece długo na je posłużyły

  8. @TVN Turbo
    Jeśli Klimek chce podrzucę mu kapryśnego Włocha(Fiat Bravo) z tym samym motorem, jak rozwiąże problem z doładowaniem z którym nikt sobie nie radzi od 4 lat to postawie mu ołtarzyk 😀

Dodaj komentarz

Zadzwoń!