Loading…

Elektryk do Domów Warszawa

Elektryk do Domów i Sprzętów w Warszawie. Usuwanie Awarii - Nowe instalacje - Usługi Elektryczne
Kontakt

Własna ładowarka do elektryków – instaluję wallboxa pod domem #1



Link aktualny w 2023✓ https://mubi.pl/zachar Najtańsze OC +150 zł cashback Zobacz jakie kroki należy wykonać, aby postawić …

Pobrane z Youtube Elektryk do Domów, Naprawa Elektryki w Domu, Serwis naprawy elektryki i Elektroniki, Elektryk Warszawa, Naprawa Elektryki Warszawa, nasz elektryk z dojazdem na terenie Warszawy i okolic pomaga w trudnych sprawach.

41 thoughts on “Własna ładowarka do elektryków – instaluję wallboxa pod domem #1

  1. To jaki ostatecznie masz kabel chodzi mi o przekrój w mm2, albo jaki miałeś i na jaki wymieniłeś. Buduje dom i chciałbym się już na to przygotować jak na razie mam przyznaną moc 21 Kw. Pozdrawiam ciekawy filmik

  2. Szkoda że takich ładowarek lub lepszych nie ma na osiedlach blokowych albo jest ich bardzo, bardzo mało gdzie auta muszą stać pod chmurką. Każdy mieszkaniec takiego osiedla nie mający własnego garażu miałby problem z podładowaniem elektryka a do ładowarek na stacjach jak zwykle kolejka , podjeżdżanie na dwa samochody itd. Rzeczywistość niestety nie zawsze pokrywa się z oczekiwaniami a nasza infrastruktura dla aut elektrycznych to nadal kropla w morzu potrzeb. Nawet mając najtańszego elektryka (około 75-86 tyś zł ) i mieszkając na takim osiedlu o którym wspomniałem masz problem z naładowaniem auta. Swoją drogą jak by auta elektryczne jeszcze staniały do przedziału 40-60 tyś to by było super bo przeciętny kowalski z niewielką pensją po jakimś czasie byłby w stanie sobie takie auto kupić lub szybciej już takie używane gdzie cena mogła by spaść do 30-35 tyś.
    Może doczekam takich czasów…

  3. 2:46 Przepraszam, że się czepiam, ale czy ja dobrze rozumiem, że skoro samochody elektryczne potrzebują 20kWh na 100km to są tylko o połowę tańsze od LPG? Może na mieście zużywają mniej i wtedy jest większa różnica? EDIT: dobra, już wiem: jak masz fotowoltaikę to masz swój prąd i wtedy 20kWh na 100km to jest nic.

  4. Czy istnieje możliwość zintegrowania takiej ładowarki z falownikiem od fotowoltaiki? Falowniki zazwyczaj mają możliwość włączenia danego odbiornika gdy mamy nadprodukcję. Ale mi chodzi bardziej o podnoszenie/zmniejszanie mocy ładowania. Czyli np. jest słoneczny dzień to ładujemy samochód maksymalną mocą, a gdy słońce zajdzie za chmurę to zmniejszamy moc.

  5. Kilka słów prawdy o priorytetach polskiego rządu i priorytetach Unii Europejskiej czyli jak to jest naprawdę z samochodami elektrycznymi i wpływu CO2 na „ocieplenie klimatu”.

    Dzielę się posiadaną wiedzą na temat dwóch niewyobrażalnych skandali tj.: elektromobilności (samochodu elektrycznego) i wpływu CO2 na „ocieplenie klimatu”, skandali na które już wydano gigantyczne pieniądze nic nie rozumiejących z tego oszustwa, okradanych, biednych Polaków.

    Mając na uwadze, jak niewiele wie na ten temat szary człowiek, skreśliłem kilka stron na ten temat, mając nadzieję, że będą pomocne w ewentualnym podejmowaniu tych tematów, jakże skandalicznie obciążających budżet państwa.

    W temacie samochodu elektrycznego występuję jako autor patentowy, gdyż jestem mgr inż. elektrykiem, po studiach dziennych na Politechnice Warszawskiej, praca magisterska/obrona 4,5/5,0. i z prawie 40 letnią praktyką zawodową, inżynierem który naprawdę wie coś na ten temat.

    Dodałem też kilka uwag na temat równie skandalicznego „ocieplenia klimatu”, mając nadzieję, że również będą ciekawe i pomocne w pracy posła, choć w tej dziedzinie nie jestem żadnym specjalistą i korzystałem tylko z ogólnodostępnej, dla każdego wiedzy, głównie z zakresu fizyki.

    Wszystko co napisałem i pod czym się podpisałem, jest oczywiści w razie potrzeby do dowolnego wykorzystania, w dowolnej formie, wraz z nazwiskiem autora czyli moim. W razie potrzeby służę też dodatkowymi informacjami.

    https://wolnemedia.net/jak-to-jest-naprawde-z-samochodami-elektrycznymi/

    https://wolnemedia.net/co-trzeba-wiedziec-o-globalnym-ociepleniu-z-powodu-wzrostu-co2/

    Życzę owocnej lektury w celu lepszego zrozumienia powagi sytuacji oraz niebywałego dyletanctwa tych i poprzednich rządów.

    mgr inż. Marek Zadrożniak

  6. oni mają swojego specjalnego pilota którego wprowadzają w arote 🙂 jest możliwość że przeciąganie przewodu (bo na 30 kw to już pyta gruba jest) uszkodzi światlowód.

  7. Nie od dziś wiadomo,że rozpieszczony klient to zadowolony klient a taki będzie reklamował,polecał,chwalił produkt.Odpowiednie szkolenie pracowników i opłacenie ich sprawi że na rynku taka firma ma "świetlaną" przyszłość.Coraz częściej wolimy dopłacić za jakość niż mieć coś taniego i źle zrobionego.Pozdrawiam

  8. Czy masz wiedzę na temat przekroju przewodu jaki zastosowała firma instalacyjna od rozdzielnicy w garażu do ładowarki? Sugerowane zabezpieczenie przy 22kW to 40A przed samą ładowarką, sugerowany przewód 5x10mm a chcąc oszczędzić to 5x6mm min. z min. Patrząc na film to zastosowano 5×2,5mm. Jak dla mnie coś tu nie gra……. A okaże się jak podjedziesz autem które faktycznie pobiera 22kW 🙂

  9. Lepiej zawnioskować o moc przyłączeniową maksymalna dla danej infrastruktury, podejrzewam że zabezpieczenia które posiadasz to C25, możesz zatem wnioskować o 27KW, aby wykorzystać cały przydział mocy musiał byś obciążać łącze maksymalnie cały czas a tak na pewno nie jest. Szkoda zatem nakładów na nowe przyłącze (grubszy kabel). Poza tym fotowoltaiki da spora ilość potrzebnej energii. Pozdro

  10. Akurat urządzenia AAA+ nic nie dają pod względem oszczędności. Kiedyś miałem TV 32 cale w klasie B, teraz mam 65 cali w klasie A+, a prądu bierze więcej niż ten stary. Tak samo z żarówkami. Kiedyś świeciła 1 sztuka, teraz swiecą się 3 sztuki + kinkiet + wąż led itp. 😉

Dodaj komentarz

Zadzwoń!