Loading…

Elektryk do Domów Warszawa

Elektryk do Domów i Sprzętów w Warszawie. Usuwanie Awarii - Nowe instalacje - Usługi Elektryczne
Kontakt

Tani sposób na zapobieganie rdzewieniu części podwozia! #101_Napraw



Oglądaj „101 Napraw” w TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/101-napraw-odcinki …

Pobrane z Youtube Elektryk do Domów, Naprawa Elektryki w Domu, Serwis naprawy elektryki i Elektroniki, Elektryk Warszawa, Naprawa Elektryki Warszawa, nasz elektryk z dojazdem na terenie Warszawy i okolic pomaga w trudnych sprawach.

47 thoughts on “Tani sposób na zapobieganie rdzewieniu części podwozia! #101_Napraw

  1. To jest odcinek jak samemu NIE walczyć z rdzą 😀 jak ktoś chce półśrodkiem zrobić jak na odcinku to lepiej to zostawić bo szkoda czasu 🙂 albo dokładnie bierzemy się za robotę albo się nie bierzemy w ogóle i płacimy za usługę 🙂 proste. I najlepszy tekst ever że nie musimy się pozbywać całej rdzy hehe. Żeby nie było, to nie jest żaden hejt, wyraziłem swoją opinię, ja nie uznaje takich półśrodków, albo coś robimy dobrze albo wcale, także jeśli ktoś chce robić coś takiego samemu to polecam pozbyć się rdzy całkowicie i dopiero zabezpieczyć elementy 🙂 500 zł za kilka elementów? Chyba w Dubaju 😀

  2. A jeśli są rdzawe naloty na tłumiku końcowym, to jak sobie z tym poradzić? Raczej nie pomaluję tłumika ze względu na temperatury do jakich się rozgrzewa. Czy wystarczy tylko odrdzewiacz?

  3. Liczcie sobie cały dzień albo dwa na zdemontowanie tego. Wszak wcześniej trzeba ustawić auto na klockach lub na boku. Odkręcić śruby. Warto powymieniać gumy, tuleje. Ale i bez tego pasuje, po demontażu, wyczyścić też spód i zakonserwować. Zdzieranie starej konserwy to masakra, pod barankiem pewnie tona rdzy. Litry nitro, bo różnych smół nie idzie zedrzeć szczotką czy drucianą końcówką, bo się natychmiast zapychają. Często belka czy wahacze też tym zasyfione.
    A wogóle to było jeszcze ściągnąć tarcze kotwiczne, piasty etc. i wszędzie rudą wybić.

  4. Fajnie się robi zdjęte elementy. Jak można ocenić stopień trudności na 2 gwiazdki gdy wszystko jest zamontowane na samochodzie i zdecydowanie gorzej jest co kolwiek zabezpieczyć już nie mówiąc o czyszczeniu z rdzy i zabezpieczeniu śrub i gwintów. Stopień trudności może być ba 2 gwiazdki jak pojde na szrot wezme element zawieszenia i sobie pomaluje.

  5. Przy stosowaniu tych preparatów należy wspomnieć (o czym zapomniał powiedzieć prowadzący) o połączeniach gumowych, gdyż benzyna ekstrakcyjna jak i rust… je niszczą. Dlatego trzeba uważać a najlepiej stosować na same stalowe materiały

  6. Wszystko fajnie i pięknie, lecz jest to robota głupiego, i nie jest to proces całkowitego zatrzymania rdzy… To co zostało pod chemią czyli rdza, wyjdzie prędzej czy później. Warto wydać te 500zl i oddać na czyszczenie mechaniczne (piaskowanie, itp). Dodatkowo element pomalowany proszkowo posłuży na wiele lat.
    Wiadomo ze fajnie jest zrobić coś samemu, ale jak już ktoś chce się zabrać za to jak na filmie, to polecam zedrzeć całą rdzę 🙂

  7. Co za głupoty wygadujesz. Wymontowałeś wahacz i go malujesz z komentarzem – ile to zarobiłeś ?!! A kto teraz ustawi zbieżność i za jaką kasę !! Namawiasz do wypadków na drodze ?? Mamy rozkręcać auta i je malować ?? Nakręć następne filmy i pokaż nam jak zakładać samemu instalację LPG do auta, jak wymieniać łożyska w kołach. Czyś ty rozum postradał ???

  8. Panowie 🙂 Fajna dyskusja, ale mam zasadnicze pytanie: czy oczyszczenie na kanale podwozia tam gdzie sie da szczotką i pomalowanie, ma sens. interesowałam się tym 2 lata temu ale powiedziano mi piaskowanie + reszta 1700zł. Dla mnie cena zaporowa. Corolla 1,4 benzyna, 1998r, od nowości. 6 lat temu układ wydechowy wymiana. Reszta nie ruszana. Progi zdrowe. Warto tak, na pół gwizdka? Żeby tak te najbardziej narażone na sól? Pod spodem rdza jest na wahaczach, i całej belce tylniej.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!