Oglądaj „101 Napraw” w TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/101-napraw-odcinki …
Pobrane z Youtube Elektryk do Domów, Naprawa Elektryki w Domu, Serwis naprawy elektryki i Elektroniki, Elektryk Warszawa, Naprawa Elektryki Warszawa, nasz elektryk z dojazdem na terenie Warszawy i okolic pomaga w trudnych sprawach.
Related
47 thoughts on “Tani sposób na zapobieganie rdzewieniu części podwozia! #101_Napraw”
Teraz pokażcie jak to wygląda bo coś mi się wydaje ze słabo 😂
To jest odcinek jak samemu NIE walczyć z rdzą 😀 jak ktoś chce półśrodkiem zrobić jak na odcinku to lepiej to zostawić bo szkoda czasu 🙂 albo dokładnie bierzemy się za robotę albo się nie bierzemy w ogóle i płacimy za usługę 🙂 proste. I najlepszy tekst ever że nie musimy się pozbywać całej rdzy hehe. Żeby nie było, to nie jest żaden hejt, wyraziłem swoją opinię, ja nie uznaje takich półśrodków, albo coś robimy dobrze albo wcale, także jeśli ktoś chce robić coś takiego samemu to polecam pozbyć się rdzy całkowicie i dopiero zabezpieczyć elementy 🙂 500 zł za kilka elementów? Chyba w Dubaju 😀
A jeśli są rdzawe naloty na tłumiku końcowym, to jak sobie z tym poradzić? Raczej nie pomaluję tłumika ze względu na temperatury do jakich się rozgrzewa. Czy wystarczy tylko odrdzewiacz?
Liczcie sobie cały dzień albo dwa na zdemontowanie tego. Wszak wcześniej trzeba ustawić auto na klockach lub na boku. Odkręcić śruby. Warto powymieniać gumy, tuleje. Ale i bez tego pasuje, po demontażu, wyczyścić też spód i zakonserwować. Zdzieranie starej konserwy to masakra, pod barankiem pewnie tona rdzy. Litry nitro, bo różnych smół nie idzie zedrzeć szczotką czy drucianą końcówką, bo się natychmiast zapychają. Często belka czy wahacze też tym zasyfione. A wogóle to było jeszcze ściągnąć tarcze kotwiczne, piasty etc. i wszędzie rudą wybić.
Fajnie się robi zdjęte elementy. Jak można ocenić stopień trudności na 2 gwiazdki gdy wszystko jest zamontowane na samochodzie i zdecydowanie gorzej jest co kolwiek zabezpieczyć już nie mówiąc o czyszczeniu z rdzy i zabezpieczeniu śrub i gwintów. Stopień trudności może być ba 2 gwiazdki jak pojde na szrot wezme element zawieszenia i sobie pomaluje.
Przy stosowaniu tych preparatów należy wspomnieć (o czym zapomniał powiedzieć prowadzący) o połączeniach gumowych, gdyż benzyna ekstrakcyjna jak i rust… je niszczą. Dlatego trzeba uważać a najlepiej stosować na same stalowe materiały
Wszystko fajnie i pięknie, lecz jest to robota głupiego, i nie jest to proces całkowitego zatrzymania rdzy… To co zostało pod chemią czyli rdza, wyjdzie prędzej czy później. Warto wydać te 500zl i oddać na czyszczenie mechaniczne (piaskowanie, itp). Dodatkowo element pomalowany proszkowo posłuży na wiele lat. Wiadomo ze fajnie jest zrobić coś samemu, ale jak już ktoś chce się zabrać za to jak na filmie, to polecam zedrzeć całą rdzę 🙂
Ja bym się nie bawił w demontaże i szlifowania. Kupcie sobie biteks w spretu 10 minut roboty i konserwacja zrobiona. 1000 w kieszeni ;D Ważne by zdusić korozję.
Co za głupoty wygadujesz. Wymontowałeś wahacz i go malujesz z komentarzem – ile to zarobiłeś ?!! A kto teraz ustawi zbieżność i za jaką kasę !! Namawiasz do wypadków na drodze ?? Mamy rozkręcać auta i je malować ?? Nakręć następne filmy i pokaż nam jak zakładać samemu instalację LPG do auta, jak wymieniać łożyska w kołach. Czyś ty rozum postradał ???
Panowie 🙂 Fajna dyskusja, ale mam zasadnicze pytanie: czy oczyszczenie na kanale podwozia tam gdzie sie da szczotką i pomalowanie, ma sens. interesowałam się tym 2 lata temu ale powiedziano mi piaskowanie + reszta 1700zł. Dla mnie cena zaporowa. Corolla 1,4 benzyna, 1998r, od nowości. 6 lat temu układ wydechowy wymiana. Reszta nie ruszana. Progi zdrowe. Warto tak, na pół gwizdka? Żeby tak te najbardziej narażone na sól? Pod spodem rdza jest na wahaczach, i całej belce tylniej.
Teraz pokażcie jak to wygląda bo coś mi się wydaje ze słabo 😂
To jest odcinek jak samemu NIE walczyć z rdzą 😀 jak ktoś chce półśrodkiem zrobić jak na odcinku to lepiej to zostawić bo szkoda czasu 🙂 albo dokładnie bierzemy się za robotę albo się nie bierzemy w ogóle i płacimy za usługę 🙂 proste. I najlepszy tekst ever że nie musimy się pozbywać całej rdzy hehe. Żeby nie było, to nie jest żaden hejt, wyraziłem swoją opinię, ja nie uznaje takich półśrodków, albo coś robimy dobrze albo wcale, także jeśli ktoś chce robić coś takiego samemu to polecam pozbyć się rdzy całkowicie i dopiero zabezpieczyć elementy 🙂 500 zł za kilka elementów? Chyba w Dubaju 😀
A jeśli są rdzawe naloty na tłumiku końcowym, to jak sobie z tym poradzić? Raczej nie pomaluję tłumika ze względu na temperatury do jakich się rozgrzewa. Czy wystarczy tylko odrdzewiacz?
Jak to się nazywa
DWIE GWIASTKI??? A CIEKAWE KTO TO WYMONTUJE???
Prawdziwy mechanik zawsze pracuje bez rękawiczek 😁😁
Dobrze ze miskę olejową mam plastikową 🙂
Jak się nazywa ten neutralizator,jeśli można prosic.dzieńkuję.
Wszystko fajnie i pięknie ale niektóre neutralizatory działają a inne nie jak już sam autor wykazał. Wolałbym wiedzieć jaki działa
konkretnie i prosto na chłopski rozum . super
Liczcie sobie cały dzień albo dwa na zdemontowanie tego. Wszak wcześniej trzeba ustawić auto na klockach lub na boku. Odkręcić śruby. Warto powymieniać gumy, tuleje. Ale i bez tego pasuje, po demontażu, wyczyścić też spód i zakonserwować. Zdzieranie starej konserwy to masakra, pod barankiem pewnie tona rdzy. Litry nitro, bo różnych smół nie idzie zedrzeć szczotką czy drucianą końcówką, bo się natychmiast zapychają. Często belka czy wahacze też tym zasyfione.
A wogóle to było jeszcze ściągnąć tarcze kotwiczne, piasty etc. i wszędzie rudą wybić.
A co z korozja wewnątrz zbiornika na paliwo?
Ała! Benzyna ekstrakcyjna i brak rękawiczek – sado maso.🤨
Co to za preparat?
Szlifierka i potem spray, 2x szybciej. Pzdr
ale duży bak
Fajnie się robi zdjęte elementy. Jak można ocenić stopień trudności na 2 gwiazdki gdy wszystko jest zamontowane na samochodzie i zdecydowanie gorzej jest co kolwiek zabezpieczyć już nie mówiąc o czyszczeniu z rdzy i zabezpieczeniu śrub i gwintów. Stopień trudności może być ba 2 gwiazdki jak pojde na szrot wezme element zawieszenia i sobie pomaluje.
Jaki to rust converter stosuje Duda?
Zrobie to w mojej 80 . Będzie nieśmiertelna
A Szafrański cebulaczek żadnych patentów nigdy nie zdradza.
Dzięki Grzesiek! 👏
Super
Ten zbiornik to wyczyscic do czysta bez problemu sie da…
Co to za muza na samym początku filmu???
Mój sposób??? Myjnia – szczoty za 25 zł w lato. Następnie na podnośnik – Hameride …na 2 dzień Bitex. Koszt wszystkiego ok. 100 zł -:)
Duda to jest dobry ale tylko w jednym , w parciu na szkło , a nie ma pojecia o renowacji .
✋👍
Przy stosowaniu tych preparatów należy wspomnieć (o czym zapomniał powiedzieć prowadzący) o połączeniach gumowych, gdyż benzyna ekstrakcyjna jak i rust… je niszczą. Dlatego trzeba uważać a najlepiej stosować na same stalowe materiały
Kiedys byl super cortanin i podobnie ciemnialo…. a po pomalowaniu, po roku sama farba odlazila.
Uwielbiam kanał ale ten komentarz podsumowujący mnie rozjechał
3h i sam wyjmę wahacz zdemontuje tłumik i tylko 3 godziny. Domowy majsterkowicz z pewnością to zrobi. Szacun jak tego dokona.
Wszystko fajnie i pięknie, lecz jest to robota głupiego, i nie jest to proces całkowitego zatrzymania rdzy… To co zostało pod chemią czyli rdza, wyjdzie prędzej czy później. Warto wydać te 500zl i oddać na czyszczenie mechaniczne (piaskowanie, itp). Dodatkowo element pomalowany proszkowo posłuży na wiele lat.
Wiadomo ze fajnie jest zrobić coś samemu, ale jak już ktoś chce się zabrać za to jak na filmie, to polecam zedrzeć całą rdzę 🙂
😂 Śmieszne warunki atmosferyczne… , ta zwłaszcza w zimę po przejeździe piaskarki z solą. Woda morska przy tym to pikuś. 🤣
CIEKAW JESTEM CO PO ROKU CZASU Z TYM SIE DZIEJE
Ja bym się nie bawił w demontaże i szlifowania. Kupcie sobie biteks w spretu 10 minut roboty i konserwacja zrobiona. 1000 w kieszeni ;D Ważne by zdusić korozję.
Dobre pomysly ma ten Grzesiak
Co za głupoty wygadujesz. Wymontowałeś wahacz i go malujesz z komentarzem – ile to zarobiłeś ?!! A kto teraz ustawi zbieżność i za jaką kasę !! Namawiasz do wypadków na drodze ?? Mamy rozkręcać auta i je malować ?? Nakręć następne filmy i pokaż nam jak zakładać samemu instalację LPG do auta, jak wymieniać łożyska w kołach. Czyś ty rozum postradał ???
2 gwiazdki, a kur..a demontaż !?
mam znajomego co zakonserwuje za 300, i to absolutnie wszystko, gdzie sens samemu to robić?
HAAALOOOO 3:15 co to za kawałek?? Uwielbiam takie nuty, ma ktoś tytuł?? Shazam nie jest w stanie tego znaleźć, proszę o informacje!
O
Prowadzący ma to coś, wie co robi – DOŚWIADCZENIA.
Dwie gwiazdki jak wszystko ktoś ci zdemontuje
Panowie 🙂 Fajna dyskusja, ale mam zasadnicze pytanie: czy oczyszczenie na kanale podwozia tam gdzie sie da szczotką i pomalowanie, ma sens. interesowałam się tym 2 lata temu ale powiedziano mi piaskowanie + reszta 1700zł. Dla mnie cena zaporowa. Corolla 1,4 benzyna, 1998r, od nowości. 6 lat temu układ wydechowy wymiana. Reszta nie ruszana. Progi zdrowe. Warto tak, na pół gwizdka? Żeby tak te najbardziej narażone na sól? Pod spodem rdza jest na wahaczach, i całej belce tylniej.
Dokładna nazwa użytego preparatu?
Fajny hlop
dla tych czynnosci koniecznie jest rozebrac samochod na czesci – to jest najbardziej kosztowne
Zamiast szczotki ręcznej bym użył koncuwki do wiertarki akumulatorowej. I puzniej mały pędzelek i benzyna zwykła,a nie ekstrakt. .