Jeszcze sporo wody w Wiśle upłynie nim uda się normalizować sytuację, ale UE wskazuje że nie ma innej drogi i koncerny …
Pobrane z Youtube Elektryk do Domów, Naprawa Elektryki w Domu, Serwis naprawy elektryki i Elektroniki, Elektryk Warszawa, Naprawa Elektryki Warszawa, nasz elektryk z dojazdem na terenie Warszawy i okolic pomaga w trudnych sprawach.
Related
24 thoughts on “Największe problemy elektryków – o tym się nie mówi!”
Waldek, kiedyś byłem posiadaczem passata B4 1,9 TDI, który został rozbity. Kupiłem nissana terrano o którym kiedyś marzyłem, fajna zabawka, 3,0 TDI. Jeździłem na rosyjskim paliwie, które kosztowało mnie mniej więcej 3 zł. za litr. Kiedy źródełko z tanim i dobrym paliwem "wyschło, skończyła się radość z zabawki która paliła 10l/100km. Sytuacja zmusiła mnie do ponownego zakupu kultowego 1,9 TDI. Mówiąc szczerze: na elektryka, czy inny silnik mnie nie stać. Pozdrawiam.
kolejny miesiąc oglądam co tylko się da o Elektrykach, to fajne urządzenia. Napaliłem się. Mój bunt budzi się jedynie na brzmienie słów Eco pojazd, ich bardzo słaba jakość wnętrz, materiałów niby z recyklingu, uruchamia mi natrętne pytanie: " ile CO2 było wyprodukowane przy produkcji Mercedesa tzw. Beczki diesla, który przejedzie 1ml km przez 40 lat, a ile Co2 wyprodukują fabryki przy produkcji pewnie 10 Elektryków żeby dało się nimi przejechać przez 40lat tyle co starą Beczką dymiącą?" Czy inżynierowie konstruktorzy diesla to debile i sabotażyści, nie wiedzieli o Co2 nic? , czy ci od silników i baterii elektrycznych to jakiś kosmiczny nabytek? Statystyki pokazują że tylko ok 16% CO2 na świecie pochodzi od pojazdów spalinowych, reszta to przemysł i między innymi produkcja tych pojazdów Ecologicznych. Pozdrawiam prezentera i życzę dalszych dużych sukcesów.
Fajnie opowiedziałeś to wszystko , obiektywnie i trafnie! Co do elektryków moje zdanie jest jedno . PRĄD DO ŻARÓWEK! W moim przypadku ML 63 Amg. Pozdrawiam oraz suba zostawiam
trzeba byc idiotą zeby kupic elektryka jako podstawowe auto, albo sluzbowe/firmowe. to mozna zonie kupic zeby po kefir jezdzila, a nie w trasy. ciekaw jestem kiedy pojawią sie zakazy wjazdow dla tych aut na parkingi wielopoziomowe lub podziemne. tego auta nie da sie zgasic gdy ono zaplonie..
mieszkam w uk od 18 lat. w uk jest coraz wiecej elektrykow i stacji ladowania, wolniejszych do 100kw/h jak i szybkich powyrzej 150kw/h. dotacje na zakup elektrykow zmiejszyly sie z 5000 funtow na 3000 funtow. auta elektryczne sa znacznie drozsze. prad podrozal o 54% wiec elektryk nawet tutaj, gdzie zarobki sa znacznie wyzsze nie oplaca sie kupowac elektryka. ja mam 3 auta: 2009 jaguar xf 2.7 diesel, 2009 skoda fabia 1.4 tdi to sa auta na codzien oraz weekendowe auto 1973 dodge charger 7.2L V8. o moim dodgu mozna znalesc wiecej informacji na moim kanale youtube #dodgesomsiada
Człowieku każesz sprawdzać auta co do chistori w jakim ty świecie żyjesz tu chodzi o pieniądze a nie o stan on woli wydać 100tysi okupić kupę złomu bo jest tańszy o 5koła i śmieje się ile zarobił łudzie kupują okazje otrzymają wgarazach bo nawet felgi nie pasują typowe wraki no tanio
Ten odcinek jest przykładem że jak się chce o czymś opowiedzieć rzetelnie to nie wystarczy trzy dni testów. Gratulacje świetny merytoryczny materiał. Elektryk codziennie do pracy, w trasę 3 litrowy diesel. Na przejażdżkę V8 HEMI 🙂
No nie – tych bzdur się nie da słuchać
Waldek, kiedyś byłem posiadaczem passata B4 1,9 TDI, który został rozbity. Kupiłem nissana terrano o którym kiedyś marzyłem, fajna zabawka, 3,0 TDI. Jeździłem na rosyjskim paliwie, które kosztowało mnie mniej więcej 3 zł. za litr. Kiedy źródełko z tanim i dobrym paliwem "wyschło, skończyła się radość z zabawki która paliła 10l/100km. Sytuacja zmusiła mnie do ponownego zakupu kultowego 1,9 TDI. Mówiąc szczerze: na elektryka, czy inny silnik mnie nie stać. Pozdrawiam.
4.2 TDI
Zmuszą nas. Jak Cię nie stać, to do kumunikacji miejskiej lub rowerkiem
Benzynowy 1,6
Ogrzewam dom prądem elektrycznym czy jestem Eco??? Nie? To jakim cudem samochody elektryczne tak
kolejny miesiąc oglądam co tylko się da o Elektrykach, to fajne urządzenia. Napaliłem się. Mój bunt budzi się jedynie na brzmienie słów Eco pojazd, ich bardzo słaba jakość wnętrz, materiałów niby z recyklingu, uruchamia mi natrętne pytanie: " ile CO2 było wyprodukowane przy produkcji Mercedesa tzw. Beczki diesla, który przejedzie 1ml km przez 40 lat, a ile Co2 wyprodukują fabryki przy produkcji pewnie 10 Elektryków żeby dało się nimi przejechać przez 40lat tyle co starą Beczką dymiącą?" Czy inżynierowie konstruktorzy diesla to debile i sabotażyści, nie wiedzieli o Co2 nic? , czy ci od silników i baterii elektrycznych to jakiś kosmiczny nabytek?
Statystyki pokazują że tylko ok 16% CO2 na świecie pochodzi od pojazdów spalinowych, reszta to przemysł i między innymi produkcja tych pojazdów Ecologicznych. Pozdrawiam prezentera i życzę dalszych dużych sukcesów.
Sensowny realny głos w tym całym szale eko. To nam się poprostu nie oplaca
Przecież na mieście jest ładowanie za które się prywatnie nie płaci
Fajnie opowiedziałeś to wszystko , obiektywnie i trafnie! Co do elektryków moje zdanie jest jedno . PRĄD DO ŻARÓWEK! W moim przypadku ML 63 Amg. Pozdrawiam oraz suba zostawiam
Każą ci nie trzymać komórki przy uchu, bo mikrofale szkodzą, a jednocześnie masz siedzieć w elektryku w polu elektrycznym tysiąc razy większym.
trzeba byc idiotą zeby kupic elektryka jako podstawowe auto, albo sluzbowe/firmowe. to mozna zonie kupic zeby po kefir jezdzila, a nie w trasy. ciekaw jestem kiedy pojawią sie zakazy wjazdow dla tych aut na parkingi wielopoziomowe lub podziemne. tego auta nie da sie zgasic gdy ono zaplonie..
Gdzie sa tmilion samochodow elektrycznych? i kiedy beda bo Pinokio nam obiecal.
mieszkam w uk od 18 lat. w uk jest coraz wiecej elektrykow i stacji ladowania, wolniejszych do 100kw/h jak i szybkich powyrzej 150kw/h. dotacje na zakup elektrykow zmiejszyly sie z 5000 funtow na 3000 funtow. auta elektryczne sa znacznie drozsze. prad podrozal o 54% wiec elektryk nawet tutaj, gdzie zarobki sa znacznie wyzsze nie oplaca sie kupowac elektryka. ja mam 3 auta: 2009 jaguar xf 2.7 diesel, 2009 skoda fabia 1.4 tdi to sa auta na codzien oraz weekendowe auto 1973 dodge charger 7.2L V8. o moim dodgu mozna znalesc wiecej informacji na moim kanale youtube #dodgesomsiada
Człowieku każesz sprawdzać auta co do chistori w jakim ty świecie żyjesz tu chodzi o pieniądze a nie o stan on woli wydać 100tysi okupić kupę złomu bo jest tańszy o 5koła i śmieje się ile zarobił łudzie kupują okazje otrzymają wgarazach bo nawet felgi nie pasują typowe wraki no tanio
Trzeba wyjsc z tej unii
ja jeżdzę Peugeotem 205 Automatic z 1.9 Benzyna 103KM
zasięg samochodów elektrycznych na torze to 10km
6:46 xxxxxxxxxxxxxxd zeszczałem się ze śmiechu
3:28 klienci na to się znajdą – głupia chołota
funkcjonowanie człowieka jest bardzo nie eko, nie da żyć się ok, co najwyżej starać się mniej nie eko być
Ten odcinek jest przykładem że jak się chce o czymś opowiedzieć rzetelnie to nie wystarczy trzy dni testów. Gratulacje świetny merytoryczny materiał. Elektryk codziennie do pracy, w trasę 3 litrowy diesel. Na przejażdżkę V8 HEMI 🙂
https://www.youtube.com/watch?v=kYkQDLJMSu8 Odniesiesz się do tego filmu? Myślę że to dobry temat,jesli mówimy o motoryzacji……To czas by podjąć rękawicę chyba,jak myślisz?
Ja jezdze rowerem 😀 ha