Loading…

Elektryk do Domów Warszawa

Elektryk do Domów i Sprzętów w Warszawie. Usuwanie Awarii - Nowe instalacje - Usługi Elektryczne
Kontakt

Największe problemy elektryków – o tym się nie mówi!



Jeszcze sporo wody w Wiśle upłynie nim uda się normalizować sytuację, ale UE wskazuje że nie ma innej drogi i koncerny …

Pobrane z Youtube Elektryk do Domów, Naprawa Elektryki w Domu, Serwis naprawy elektryki i Elektroniki, Elektryk Warszawa, Naprawa Elektryki Warszawa, nasz elektryk z dojazdem na terenie Warszawy i okolic pomaga w trudnych sprawach.

24 thoughts on “Największe problemy elektryków – o tym się nie mówi!

  1. Waldek, kiedyś byłem posiadaczem passata B4 1,9 TDI, który został rozbity. Kupiłem nissana terrano o którym kiedyś marzyłem, fajna zabawka, 3,0 TDI. Jeździłem na rosyjskim paliwie, które kosztowało mnie mniej więcej 3 zł. za litr. Kiedy źródełko z tanim i dobrym paliwem "wyschło, skończyła się radość z zabawki która paliła 10l/100km. Sytuacja zmusiła mnie do ponownego zakupu kultowego 1,9 TDI. Mówiąc szczerze: na elektryka, czy inny silnik mnie nie stać. Pozdrawiam.

  2. kolejny miesiąc oglądam co tylko się da o Elektrykach, to fajne urządzenia. Napaliłem się. Mój bunt budzi się jedynie na brzmienie słów Eco pojazd, ich bardzo słaba jakość wnętrz, materiałów niby z recyklingu, uruchamia mi natrętne pytanie: " ile CO2 było wyprodukowane przy produkcji Mercedesa tzw. Beczki diesla, który przejedzie 1ml km przez 40 lat, a ile Co2 wyprodukują fabryki przy produkcji pewnie 10 Elektryków żeby dało się nimi przejechać przez 40lat tyle co starą Beczką dymiącą?" Czy inżynierowie konstruktorzy diesla to debile i sabotażyści, nie wiedzieli o Co2 nic? , czy ci od silników i baterii elektrycznych to jakiś kosmiczny nabytek?
    Statystyki pokazują że tylko ok 16% CO2 na świecie pochodzi od pojazdów spalinowych, reszta to przemysł i między innymi produkcja tych pojazdów Ecologicznych. Pozdrawiam prezentera i życzę dalszych dużych sukcesów.

  3. Fajnie opowiedziałeś to wszystko , obiektywnie i trafnie! Co do elektryków moje zdanie jest jedno . PRĄD DO ŻARÓWEK! W moim przypadku ML 63 Amg. Pozdrawiam oraz suba zostawiam

  4. trzeba byc idiotą zeby kupic elektryka jako podstawowe auto, albo sluzbowe/firmowe. to mozna zonie kupic zeby po kefir jezdzila, a nie w trasy. ciekaw jestem kiedy pojawią sie zakazy wjazdow dla tych aut na parkingi wielopoziomowe lub podziemne. tego auta nie da sie zgasic gdy ono zaplonie..

  5. mieszkam w uk od 18 lat. w uk jest coraz wiecej elektrykow i stacji ladowania, wolniejszych do 100kw/h jak i szybkich powyrzej 150kw/h. dotacje na zakup elektrykow zmiejszyly sie z 5000 funtow na 3000 funtow. auta elektryczne sa znacznie drozsze. prad podrozal o 54% wiec elektryk nawet tutaj, gdzie zarobki sa znacznie wyzsze nie oplaca sie kupowac elektryka. ja mam 3 auta: 2009 jaguar xf 2.7 diesel, 2009 skoda fabia 1.4 tdi to sa auta na codzien oraz weekendowe auto 1973 dodge charger 7.2L V8. o moim dodgu mozna znalesc wiecej informacji na moim kanale youtube #dodgesomsiada

  6. Człowieku każesz sprawdzać auta co do chistori w jakim ty świecie żyjesz tu chodzi o pieniądze a nie o stan on woli wydać 100tysi okupić kupę złomu bo jest tańszy o 5koła i śmieje się ile zarobił łudzie kupują okazje otrzymają wgarazach bo nawet felgi nie pasują typowe wraki no tanio

  7. Ten odcinek jest przykładem że jak się chce o czymś opowiedzieć rzetelnie to nie wystarczy trzy dni testów. Gratulacje świetny merytoryczny materiał. Elektryk codziennie do pracy, w trasę 3 litrowy diesel. Na przejażdżkę V8 HEMI 🙂

Dodaj komentarz

Zadzwoń!