Loading…

Elektryk do Domów Warszawa

Elektryk do Domów i Sprzętów w Warszawie. Usuwanie Awarii - Nowe instalacje - Usługi Elektryczne
Kontakt

KIA E-NIRO. MÓJ ELEKTRYK . MAKABRYCZNE CENY PRĄDU NA TRASACH. SPALANIE ZIMĄ

Pobrane z Youtube Elektryk do Domów, Naprawa Elektryki w Domu, Serwis naprawy elektryki i Elektroniki, Elektryk Warszawa, Naprawa Elektryki Warszawa, nasz elektryk z dojazdem na terenie Warszawy i okolic pomaga w trudnych sprawach.

29 thoughts on “KIA E-NIRO. MÓJ ELEKTRYK . MAKABRYCZNE CENY PRĄDU NA TRASACH. SPALANIE ZIMĄ

  1. musze nadal komentowac bo dalej sikam ze smiechu , ze Panstwo nie musicie wiecej jezdzic po stacjach benzynowych ? haha przeciez wiekszosc ladowarek elektrycznych wlasnie jest na takich stacjach a nie na zadupiach gdzie nie ma niczego , takie stacje musza byc monitorowane jak wszystko dzis , na dodatku na stacjach kazdy musi sr/c i szcza/c i jesc … no chyba ze Pan nie ma potrzeb fizjologicznych … haha
    auto sie ładuje przy 10 procentach a nie zawsze po jezdzie …bateria Panu potrwa naprawde dlugo …
    kw teraz na stacji nawet po 3.50
    stad Panu pisalem na filmie ze to jest 6 litrow na 100km w tym aucie bo tak podaje producent , tylko dlatego ma Pan prad za darmo bo sa Panele ale i tez nie bo nie zawsze jest slonce i sie da naladowac ..i taki dzien to pare dych rachunku za prad z 40-50 za pelne ladowanie
    elektryk nie jest dla kazdego jest dla ludzi z duzym portfelem , tak powinien Pan powiedziec bo za takiego Pan sie uwaza ..

    Kilowatogodziny w naszych domowych gniazdach to najtańszy prąd. Nawet zakładając, że macie jedną taryfę G11, w której prąd przez całą dobę kosztuje tyle samo, to za 1 kWh zapłacicie około 68 groszy. To oznacza, że naładowanie do pełna akumulatora o pojemności 64,8 kWh w nowej Kia Niro EV będzie kosztowało około 44.06 zł (uwzględniając już straty energii). Zasięg auta na tej energii to 460 km, a w mieście nawet 600 km. 600 km po mieście za 44 złote.
    7.3 zł za 100 km ) ceny za 2023 rok

  2. buahaha w dieslu spadl zasieg hahahaa chyba zaczne Pana ogladac bo nie moge z smiechu …
    a jednak sam sie Pan przyznaje ze auto elektryczne to sie same zalety ….
    ciesze sie ze Pan powoli otwiera oczy .. co prawda film ma rok .. az jestem ciekawy czy nadal Pan wrzuca filmy i wychwala swoje auto teraz w roku 2023 …i ceny pradu haha

  3. Jezu-ja bym tak nie potrafil-jechac i ciagle patrzec czy i o ile mi sie zasieg zmniejszy jak se radio czy klime wlacze-stres: dojade czy nie… idiotyczne auto🫣

  4. Jestem za! ale na pewno jako drugie auto ale elektryk do codziennego użytku, poprawia się infrastruktura stacji ładowania ale i przybywa aut elektrycznych, podczas jazdy nad może byłem świadkiem awantury pod stacją ładowania, zaczeli sobie wyrywać kabel który był szybciej i że stoi nie na tym miejscu, tego się obawiam dlatego elektryki nie dla wszystkich, własny garaż i własną ładowarka to już 75% sukcesu a fotowoltaika to 100% na tak, ale w trasy mam Raw4 Pagin a elektryka w czystej postaci jeszcze się nie dorobiłem ale się staram może ceny spadną, do pracy i codziennego użytkowania nic elektryka nie przebije, 200km w jedną stronę i powrót a na noc do gniazdka i nie obchodzi cena paliw.

  5. Wciąż wszyscy popełniają ten sam błąd, twierdząc że prąd z FV jest za darmo.
    1) Fotowoltaika kosztuje
    2) jeśli nie zużyjesz prądu na samochód to możesz tę energię użyć do ogrzewania domu czy wody. Czyli używanie tego prądu powoduje że za coś innego będzie trzeba więcej zapłacić (np. za ogrzewanie gazowe).
    Nie kosztuje dużo, ale nie jest to przecież zero 🙂

  6. Czy ktoś bierze pod uwagę utratę wartości elektryka? – po 7-8 latach jak baterie się zdegradują do ok 70%, lub po 12 latach jak juz będą miały może ok. 50-60%. Taki elektryk będzie bardzo mało warty, natomiast powiedzmy hybryda na pewno nie straci tyle na wartości. Nie wszyscy też auta biorą w leasing i jest to dla nich głównie koszt.

  7. W autach z asystentem pasa, którymi jeździłem często przestawało chwilowo wykrywać pas ruchu.
    Do wykrywania linii wykorzystywana jest kamera i skuteczność systemu zależy od jakości namalowanych linii i pewnie od warunków oświetleniowych.

  8. Cena tego auta jest kompletnie bez sensu za tr cenę wole hybrydę marki premiom.
    Ledwo jedziesz na tym filmie jak bys jechał 120 to zasięg spada tak ze strach gdzieś jechać dalej, lądowanie drogie, czekanie z rodzina o psem aż sie naładuje ponad godzinę? To jakiś koszmar? I co wychodzi na to ze to auto do miasta tak? I kto mądry kupuje auto za tyle kasy do mista. Przecież taxi wyjdzie taniej, to bedzie miało sens jak auto bedzie miało zasięg ponad 600km w trasie i lądowanie zajmie Ok 20min.

  9. Mam hybrydę z gazem, to 2 lata temu wychodziło mi 15zł/100km. Obecnie, jak gaz podrożał więcej niż inne paliwa, to wychodzi jakieś 23zł./100km. Czemu o tym piszę. Po prostu jazda elektrykiem na normalnej taryfie G11 to dla mnie jeszcze nie taki szał, przy wysokiej cenie zakupu takiego samochodu. Zabawa zaczyna się dopiero na G12 i jeszcze najlepiej ta fotowoltaika 😀

  10. Pge ode mnie dostało 500kW w tamtym roku pod choinkę. Też mam Fotowoltaike 9,92kW. Jeżdżę Lefem jedynką z 30kWh baterią. Kupiłem już większą bateryjkę tj. 62kW tylko niemam czasu żeby założyć.
    pozdro z Jędrzejowa
    P. S. Pompy ciepła nie zakładam bo drewna mam full i jeszcze trochę rośnie 🙂

  11. Mam e niro 4 miesiące, przejechane 35tyś km. Jestem bardzo zadowolony, ale ładowanie tylko w domu. Ładowarki płatne to czysty rozbój, do tego w zimę przy takim zużyciu w ogóle mija się to z celem. Super auto ogólnie i pomimo, że w domu spalinówka tez jest to i tak każdy chce tym jeździć. ok 15tyś złoty zaoszczędzone na paliwie, także chyba jakiś sens to ma. Pozdrawiam.

  12. Jeśli masz naładowaną baterie do 100% czy nawet jak masz 98% to rekuperacja nie działa i jak puścisz nogę z "gazu" to samochód nie zwalnia. U mnie w Konie pojawia się komunikat, że akumulator pełny i nie ma co zrobić z tą energią 🙂

    W zimie krótkie dystanse mocną drenują baterie. Jakbyś nagrzał samochód jeszcze z gniazdka i jechał w trasę to zejdziesz poniżej 20kWh/100km. Jednak jadąc 10-15km do pracy to zużycie w okolicach 25kWh jest w normie – przynajmniej u mnie.

  13. Jadąc też w trasę trzeba zobaczyć jakie są możliwości "tańszego" ładowania, bo ładując tylko na płatnych np na green way po 2,09 za 1 kwh i licząc średnią spalania 22 kwh i mieć naładowany w domu 100% i robiąc 1400 km w obie strony to wychodzi 50 zł taniej ( w obie strony) niż spalinówką kt pali 7 l/100 km. Żadna to oszczędność a na pewno ze 3 godz trasa w jedna stronę będzie dłuższa. Mam Kia e -soul 64 kwh kt przejechałem juz prawie 25 tys km dlatego mam porównanie. Ale jak w moim przypadku jechałem z Białegostoku w Tatry 650 km w 1 strone i naładowałem sie za darmo w Warszawie, następnie za darmo w Krakowie i pod hotelem tez za darmo to nic nie zapłaciłem w obie strony. Jesli te darmowe ładowarki poznikają i Lotos niebieski szlak za 25 zł tez zniknie to absolutni nie ma sensu wybierać się w trasę elektrykiem. Mieć elektryka to obligatoryjnie musisz mieć chociaż gniazdko bo nie mieć gdzie się ładować to ani to sens ani to oszczędności a tylko nerwy korzystając z niego. ja np juz się nauczyłem że jak ładuje się na darmowych to musze być gdzieś blisko bo zawsze albo mi ktoś wyłśczy albo jakiś błśd wyskoczy i jak ostatnio podłączyłem przy 33% wracam po godzinie a tam jest 50% bo pani w tym czasie "niechcący" wcisnęła stop i ładowało mi tylko 15 minut. masakra.

  14. Masz rację, elektryk ma sens tylko i wyłącznie w domku jednorodzinnym stojąc i ładując się z gniazdka domowego w taryfie nocnej bądź z fotowoltaiki.Ceny na ładowarkach są kosmiczne i nigdy ludzie masowo nie będą kupowali elektryków że względu na ich cene i cenę ładowania poza miejscem zamieszkania.Nie ma żadnej logiki odchodzenia od spalinowek w Europie,bo wymieniając połowę samochodów na elektryki Europejczycy w nocy siedzieli będą przy swieczkachJa zamówiłem Kia IV 6 ale ładowana będzie z fotowoltaiki i trasa 150km w dwie strony i w tym wypadku jest to logiczny i opłacalny zakup,ale tylko w tym wypadku.Dalekie wypady to już tylko diesel

Dodaj komentarz

Zadzwoń!