Loading…

Elektryk do Domów Warszawa

Elektryk do Domów i Sprzętów w Warszawie. Usuwanie Awarii - Nowe instalacje - Usługi Elektryczne
Kontakt

Jak naprawdę można być EKO w MOTORYZACJI ?



Metoda małych kroczków w stronę bycia bardziej „EKO” na warsztatach samochodowych czy w użytkowaniu pojazdów jest …

Pobrane z Youtube Elektryk do Domów, Naprawa Elektryki w Domu, Serwis naprawy elektryki i Elektroniki, Elektryk Warszawa, Naprawa Elektryki Warszawa, nasz elektryk z dojazdem na terenie Warszawy i okolic pomaga w trudnych sprawach.

24 thoughts on “Jak naprawdę można być EKO w MOTORYZACJI ?

  1. Łukasz k. + Michał J. + Marek CH. =3^1
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxs

  2. Bardzo słabo przygotowany materiał. Wystarczy przejrzeć jakie jest stanowisko naukowców, np. To że żaden samochód nie jest ekologiczny. Wspomniałeś o wodorze: silniki spalinowe oparte na wodorze istnieją, ale pojawia się cała masa problemów z wodorem choćby takie: objętość wodoru jest wiele razy większa niż objętość LPG przy tym samym potencjale energetycznym, czyli musimy dużo więcej tego gazu zapakować. Instalacja wodorowa musi być o wiele bardziej szczelna, bo cząsteczka wodoru jest bardzo, bardzo mała i wodór lubi się ulatniać. To powiększa koszty budowy silników i zbiorników. Wodór jest bardzo podatny na spalanie stukowe. Wodór jest dużo bardziej niebezpieczny. Produkcja wodoru jest kosztowna, prawda można go wytwarzać z wody przy użyciu enegii elektrycznej, ale ilość potrzebnej energii sprawia że dużo bardziej opłaca się na tę chwilę wybodywac ropę z ziemii i ją przerabiać na paliwo itd.

  3. Fajne porady motoryzacyjne kiedys robiles, szkoda, ze niedosc, ze obrosles w piorka to jeszcze postanowiles prawic kazania, i to w dodatku na poziomie Najmana co wyszedl w lutym na dwor i stwierdzil, ze globalne ocieplenie jest sciema (tylko w druga strone).

  4. Jestem eko jeżdżę skodą fabią rocznik 2004 z 3 cylindrowym silnikiem na benzynę, niskie spalanie, niski koszt części i napraw, niskie opłaty ubezpieczenia, dbam o stan auta znam jak brata… Czy trzeba coś więcej ? Na głowę w deszcz nie pada, przejeżdżając przez kałużę nie trzeba podnosić nóg do góry, w zimie ciepełko w środku, jednym słowem autko eko👍😊🙋Serdecznie pozdrawiam wszystkich zmotoryzowanych tych och i ach i takich zwykłych jak ja, hejka i zdrówka 👍😊🙋

  5. Kilka kwestii, Po pierwsze technologie używane przez moje pokolenie wpływają pozytywnie na rozwój przyszłych technologii tak jak fuzja jądrowa i inne ale masz rację że przesadzamy w eksplantacji tych urządzeń po drugie zapomniałeś o wpływie na człowieka np wylewania olejów czy kwasu akumulatorowego. Powinieneś otwarcie mówić że truje to sąsiadów dzieci i wszystkich w okuł tak jak palenie gównem w piecu które dusi, mam takiego sąsiada który to robi i ma innych gdzieś. pewnie edytuję bo komutuję połowę odcinka…. Wszystko o czym mówisz jest cegiełką do zmian klimatu jedna większa od innych i należy walczyć na wszystkich frontach od nadmiernej konsumpcji przez produkcję gównanych części po emisję statków samolotów samochodów

  6. Aby ograniczyć liczbę aut, wystarczy tylko ograniczyć ich ilość na jedno gospodarstwo domowe.

    Nawet w Polsce jest sporo rodzin, w których jest więcej aut niż członków rodziny.

    Wystarczy zmniejszyć limit do max 2 aut, przy czym jedno auto na 1+1.

    Rodzice z 1 dzieckiem = 1 auto.

    Rodzice z 2 lub więcej dzieci = max 2 auta.

    Ograniczenie posiadania większej ilości aut, spokojnie zredukuje 1/4 aut na świecie. W Polsce spokojnie 1/6.

  7. Michu popieram cię całym sercem. Mam styczność z kwasem siarkowym i ołowiem pracuje czasem z tymi substancjami, polecam aby kupujący nowy akumulator oddał stare ako do sklepu wtedy dostanie dłuższą gwarancję. Z olejem proponuję to samo

  8. Ja się z Tobą zgadzam. Oglądałem reportaże na temat wydobywania Litu do baterii, bravo Tesla ( zabijajcie ludzi chwaląc się swoją ekologią) oczywiście nie tylko Tesla. Wodór udało mi się wytworzyć w bardzo prosty sposób (mega wybuchowych gaz). Jazda do pracy heh. Też kiedyś pracowałem z kumplem ze wsi ale on wolał jeździć osobno bo na warsztacie byłem bardziej rzetelny i czasem chciałem zostać by dokończyć robotę i skończyć 20 minut po fajrancie. No i co na to poradzić. Tacy są ludzie.

  9. Bo te samochody elektryczne z ekonomicznego i ekologicznego punktu widzenia to głupota. Niby że akumulatory tanieją, ale niewiadomo czy to stanieje tak że będzie dostępne dla Kowalskiego. Ja wierze że to nigdy nie zatrybi w Polsce. U nas będzie jak na kubie.

  10. Mówisz że mnóstwo co2 trafia do atmosfery przy produkcji aku litowych a zobacz jak wygląda eksploatacja owych akumulatorów i pomyśl ile to ma zastosowań bo nie tylko auta a nawet klucze udarowe itd jak to podniosło komfort pracy… Auto zwłaszcza stare generuje mnóstwo zanieczyszczeń wycieki itd. I owszem powiesz że jak będzie serwisowane to nie będzie kopciło itd. I tu muszę Ci powiedzieć że jak regeneruję pompy wtryskowe to płyn z myjek ultradźwiękowych idzie w kanał. Chłopaki myją zbiorniki ,kolektory ciśnieniowo i woda też w kanał bo nikt ci takich ilości wody z mazutem nie odbierze. A to tylko część generowanych zanieczyszczeń. Na poprzednim warsztacie widać dokładnie degradację środowiska bo klienci przez kupę lat przyjeżdżali z wyciekami i jak już tam nas 10lat nie ma tak ziemia czarna na całym placu ani 1 źdźbło trawy nie wyrosło. Akumulatory nowych generacji pozwoliły na rozwój bardziej wydajnych środków transportu. Ja osobiście latem jeżdżę hulajnogą elektryczną a po jeziorze pływam na silniku elektrycznym i tu ogromny przeskok bo kiedyś trzeba było targać z 60kg żeby mieć z 200ah aku na pokładzie a teraz litowy może ok 20kg waży i wydajność o wiele wyższa ładowanie szybsze itd. Auta póki co nie kupię elektrycznego bo mieszkam w bloku ale jak ktoś ma domek i solary to myślę że dobra inwestycja.

  11. Co zrobili lewaki? Wygonili tysiące firm do Chin, gdzie mogą więcej smrodzić. Wprowadzili restrykcje w motoryzacji. Efekt – częściej psujące się auta, szybsze ich złomowanie, podwojenie produkcji części, plastiku. Podnoszenie podatków i akcyzy. Efekt – zamiana wielu materiałów wnętrz auta na tańszy plastik. Promocja tanich zamienników z Chin przez drożyznę dobrych jakościowo produktów (podatki). To są głąby a nie ekolodzy 🙂

  12. Samochody elektryczne nawet zasilane energią z węgla, emitują o 30% mniej CO2. Przecież silniki elektryczne mają sprawność powyżej 90%. Elektrownie węglowe mają sprawność 80% i zastosowane wydajne filtry, które wyłapują większość zanieczyszczeń. A taki silnik benzynowy ma sprawność jedynie 30% – więc potrzebuje więcej energii do napędzania, a tym samym emituje więcej CO2. Jako mechanik powinieneś wiedzieć jak wygląda sprawność silników spalinowych a jak elektrycznych. Jedyny problem to może być niewydajna sieć przesyłowa w przypadku nagłego przejścia na elektryki.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!