Loading…

Elektryk do Domów Warszawa

Elektryk do Domów i Sprzętów w Warszawie. Usuwanie Awarii - Nowe instalacje - Usługi Elektryczne
Kontakt

Ford Focus Mk2 – typowe usterki



Ford Focus Mk2 – typowe usterki Mój Facebook: https://www.facebook.com/Autovloger Mój Instagram: …

Pobrane z Youtube Elektryk do Domów, Naprawa Elektryki w Domu, Serwis naprawy elektryki i Elektroniki, Elektryk Warszawa, Naprawa Elektryki Warszawa, nasz elektryk z dojazdem na terenie Warszawy i okolic pomaga w trudnych sprawach.

40 thoughts on “Ford Focus Mk2 – typowe usterki

  1. Mam Focusa mk2 1.6 tdci 109km kombi z maja 2007 roku przed faceliftingiem. Pojawił się problem z lejacymi wtryskami? Podkłady itp były wymieniane, jakieś porady?

  2. Kupiłem w 2012 jako 7 letnie kombi. Do dziś przejechałem 240 tysięcy na lpg. Jedna usterka padła cewka Koszt 200 zł. Na autostradzie 130 do 150 km/h 11 litrów lpg. Ale sam regulowałem luzy na zaworach , 4 cylinder na 100 tysięcy km gniazdo siada około 0.25 mm . Ogólnie zero usterek. Dbam o auto. Polecam

  3. 1.6 tdci 90km, bez dpf i dwumasy w cale nie jest za słaby, przynajmniej do hatchbaka. Pali około 5l/100 lub mniej. Ładnie się zbiera, turbinka robi robotę już od dołu. Skrzynia spoko. Autko w ogóle nie zamula, jest żwawe i dynamiczne, ale nieco głośne. Bardzo dobrze się prowadzi, wygodna pozycja za kierownicą. Bardzo fajne autko, środek również, spoko materiały nie ma lipy. No i ten bagażnik! Dwie przeprowadzki nim robiłem, bardzo pojemny, po złożeniu foteli to już bajka. Problemy z zimnymi lutami to standard. No i trochę niski przód, łatwo uszkodzić. Trudne dojście do filtra oleju i Kabinowego. Generalnie, duży pozytyw.

  4. Kurde, a ja właśnie kupiłem focusa z silnikiem 1.6 TI-VCT 115KM ze zmiennymi fazami rozrządu. W moim fazatory były wymianiane przy 108tys km. Teraz mam 160tys. Jakie są objawy wyeksploatowanych fazatorów?

  5. moja foka 1.6 pije 6l-6.3l diesla w mieście a nie mam lekkiej nogi. Ogólnie od 2006 r ten sam układ wydechowy , tył amorki. Praktycznie żadnych z tych minusów nie miałem.

  6. Tylko pajac dyskutuje o awarii auta którego nie eksploatuje na codzień. Łapa w dół ! Wrzucasz migacz w Fordzie to wystarcza na ocene dla Ciebie. WYCIEK OLEJU pajacu kazde auto w tym wieku ma wyciek oleju !!!!!

  7. Typowe usterki??? Zapomniałeś o słabym uszczelnieniu karoserii przez co pojawiają sie przecieki i mokra podsufitowka. Wiec użytkownik musi poprawiać fabrykę

  8. Ja bym się bardzo cieszył, gdyby moja foka brała po mieście "13 albo nawet 14 litrów na sto kilometrów"… =D
    Zrobiłem raz wyjątkowo wymagającą (ode mnie i mojej samokontroli) próbę, i minimalnie wyszło mi 11 litrów (auto, silnik ultra zdrowe – jak nowe niemal).
    Rzecz w tym, że tak się nie da. Samochód jeździ zbyt zajebiście, aby męczyć go na niskich obrotach. 🙂

  9. Boczki siedzibą są twardsze i a silniki mają taki i takie przyspieszenie .A co się psuje ,a co nie ??? Nic więcej się nie dowiedziałem .Ale przecież kogo to obchodzi w aucie używanym

  10. Kumpel miał 2.0 diesla i to była skarbonka bez dna. Inni zachwalają silniki benzynowe inni jednak te diesle (jak to w Polsce) ale to już drugi ford, u którego usłyszałem od znajomego, że do bani silnik właśnie diesla. Sam mam TDDi i akurat ten silnik nie bierze grama oleju ale za to miał problemy z pompą, no i oczywiście rdza.

  11. TU SĄ ILOŚCI KM W SILNIKACH FORDA FOCUSA MK2 BO AUTOVLOGER W NIEKTÓRYCH NIE POWIEDZIAŁ
    BENZYNIAKI:
    1.4 80 KM
    1.6 100 KM
    1.6 Ti-VCT 115 KM
    1.8 125 KM
    2.0 140 KM
    2.5 TURBO R5 MA 225 KM W WERSJI ST 306 KM TO RS A 350 KM TO RS500
    DIESLE:
    1.6 TDCi 90 LUB 109 KM
    1.8 TDCi 116 KM
    2.0 TDCi 136 KM
    CIEKAWOSTKI:
    SILNIK SPALINOWY 2.5 TURBO R5 TO TAK NAPRAWDĘ SILNIK VOLVO BRZMI ŁADNIE JEST DYNAMICZNY ALE PALI DUŻO LUB BARDZO DUŻO
    SILNIKI DIESLA 1.6 I 2.0 TDCi TO TAK NAPRAWDĘ SILNIKI 1.6 I 2.0 HDi CZYLI Z KONCERNU PSA 🙂

  12. Trochę nieprawdy w tym co mówi jestem posiadaczem Forda Focus mk2 kombi lift 2010 1.6 tdci 90 km, nam go 2 lata i nic się nie dzieje, wymieniałem już 2 razy olej, w zupełności wystarczy ten silnik jest bardzo elastyczny i na super niskie spalanie nie całe 5l na 100km,a co do silnika 1,6 115 km bezzyna z zemniennymi fazami rozrządu to na kolega już 4 rok, założył gaz od początku zakupu lepszy nie jakieś gówno i nie ma problemów, raz był na regulacji luzów zaworowych i więcej nic, od wymiany do wymiany, poprostu jak ktoś dba to ma, nie dbasz płacisz tyle w temacie.

  13. Witam, mały problem kupiłem rok temu maxia 1,8 benzyna, gaz i bierze olej około 0,5 l na 1000km, mój mechanik mówi żeby dolewać i jeździć. Pozdrawiam

  14. Straszna porazka z tym fordem 1.8 benzyna. Najgorsze z aut jakim kiedy kolwiek jezdzilem. Nie trzyma sie drogi.. Komfort na bardzo niskim poziomie. Moje Audi 80.z silnikiem 1.8 z 1988 roku wypada 100%lepiej niz ten ford z 2008 roku. Moja najwieksza pomylka jesli chodzi o auto. Nigdy wiecej forda.

  15. Kolega nie ma pojęcia o silnikach i awariach wtrysków 1.6 TDCi, polecając najbardziej awaryjna jednostkę.
    Najbardziej polecana jest właśnie wersja 90KM, bez dwumasy, filtra cząstek stałych oraz z turbina o stałej charakterystyce łopatek. Wersja 2.0 TDCi owszem polecana ale głośną jak traktor. Ogólnie Ford i PSA to kiepski mariaz i osobiście nie polecam. Pozdrawiam

  16. Gówniany materiał.. niczego sie nie dowiedzialem. Wszystko moze sie zepsuc i nmie bierzcie malych silnikow bo malo mocy, nie jechalem ale powiem. Co za dzban.

  17. Jeżdżę od roku Focusem z 2010 1.6 Tdci 109 km. Przejechałem prawie 50 tys (łączny przebieg 310 000) bez żadnej usterki. Prowadzenie w zakrętach bajka. Moc wystarczająca. Trochę głośne. Tylko olej + filtry i klocki. Spalanie w trasie przy normalnej jeździe (do 140 km/h) mieści się 5 litrach ON. Grzana przednia szyba – mega wygoda. Do tej pory tylko benzyna+gaz. Focus przekonał mnie do diesla. Pozdrawiam

  18. 1.6tdci 109KM przejechane 330tys km już. Mam go od 7 lat (120tys km przy zakupie) w tym czasie prócz eksploatacji raz awaria czujnika ciśnienia doładowania i oczywiście podkładki miedziane pod wtryskami( same wtryski, turbo oryginał) Olej co 10tys i można śmigać bez obaw.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!