Loading…

Elektryk do Domów Warszawa

Elektryk do Domów i Sprzętów w Warszawie. Usuwanie Awarii - Nowe instalacje - Usługi Elektryczne
Kontakt

ELEKTRYK VS DIESEL – CO KUPIĆ? CO TAK NAPRAWDĘ SIĘ OPŁACA?



Czy kochany przez Polaków diesel zostanie zdetronizowany? Czy elektryk opłaca się pod każdym względem (ubezpieczenia, …

Pobrane z Youtube Elektryk do Domów, Naprawa Elektryki w Domu, Serwis naprawy elektryki i Elektroniki, Elektryk Warszawa, Naprawa Elektryki Warszawa, nasz elektryk z dojazdem na terenie Warszawy i okolic pomaga w trudnych sprawach.

48 thoughts on “ELEKTRYK VS DIESEL – CO KUPIĆ? CO TAK NAPRAWDĘ SIĘ OPŁACA?

  1. Patrząc na rozwój gospodarki na swiecie to nie będzie się opłacało mieć elektryka jak i spalinowego samochodu przy cenie ładowania podobnej do paliwa

  2. Elektryki są dobre do jazdy krótkich dystansów, np. po mieście lub do pracy i gdy mieszkamy w domu z panelami słonecznymi, wtedy można rozważyć zakup elektryka, np, jako drugi samochód.

    Ale

  3. Pakistan jak tydzien temu szef się zdziwil że zrobiłem 1400km przez 3 dni A ja zdziwiony byłem że jest zdziwiony bo dla mnie to normalne robię rocznie 100k kilometrów

  4. Tylko trzeba wziąść pod uwagę fakt, że jeśli jednostka spalinowa dostanie awarii przykładowo pompy, silnika, czy skrzyni biegów możliwa jest kosztowna bo kosztowna wymiana. Natomiast w przypadku jednostki elektrycznej, gdy uszkodzi się nam bateria, pozostaje nam chyba tylko kasacja, koszt zakupu i wymiany na nową często prawie przekracza koszty zakupu nowej jednostki. Myślę, że za jakiś czas może się to zmienić(w momencie kiedy naukowcy odkryją tańszy i bardziej niezawodny materiał do produkcji baterii).

  5. Ja osobiście bym kupił tesle mój wuja ma i sobie chwali po za jedna duzą awarią nic sie z autem nie działo, a że spalinowe auto już mam i przeważnie jeżdżę po mieście to elektryk był by idealny. Lecz jeśli bym miał ochotę trochę poszaleć i posłuchać ryku silnika to wsiadł bym w swoje stare bmw i delektował się dźwiękiem R6 i strzałami z wydechu. Problemem mogło by być ładowanie tesli bo w bloku ciężko to zrobić bo co niby 2 piętra będę rzucać przedłużacz? w teorii mogę zawsze pojechać do wuja naładować u niego ze stacji dokującej i czystym prądem pochodzącym z fotovoltaiki.

  6. Poczytaj trochę więcej i przygotuj sie lepiej do takich odcinków jak ten z tego co widać to model tutaj to Preformance od kiedy na stacji stoisz ponad godzine? maksymalne na supercharge 20 min, kolejny znawca elektryków szok 🙂

  7. ja wole dieslem
    1. Tankuje i jadę
    2. Koszta serwisu znacie mniejsze, pójdę do mechanika i naprawi a przy tesli jednak musi być jakiś tam specjalista.
    3. Podczas wypadku strażacy wiedzą jak działa w razie wypadku normalnych aut, a w razie wypadku elektrycznego strażacy nie są przeszkoleniu może tam nieliczni i wielu nie wie

  8. Zapomnieliście powiedzieć, że deklarowany przez producenta zasięg samochodu elektrycznego jest taki przy wyjedzie z salonu, po kilku latach może bardzo spaść, a wymiana baterii jest bardzo droga. Zasięg jest sporo mniejszy także zimą. Więc elektryki na dłuższe podróże się nie nadają. No i większość Polaków raczej nie stać na auto za 200 tys. zł XD

  9. Jest pewien problem w tym odcinku obu aut nie przetestowano w warunkach niskich temperatur bo z tego co mi wiadomo to tą Teslą nie ujechał by 10 kilometrów przy. – 10 stopniach a takie temperatury w Polsce występują. A BMW powinno sobie poradzić oczywiście jeśli pamięta się o wymianie filtra paliwa 😜

  10. 580 km zasięgu już to widzę… chyba jak zrezygnujemy z włączenia różnego rodzaju elektroniki w aucie i kiedy będziemy jechali tylko i wyłącznie z górki albo płaskim terenem.
    Jeśli nie zastosujemy się do tych zasad, zasięg z 580 km zmniejszy się do jakiś 440 km

Dodaj komentarz

Zadzwoń!