Elektryczna Syrenka z Łodzi. Nagranie tego filmu było jednym z moich celów na liście marzeń. Dzięki otwartości Tomka i Pawła, …
Pobrane z Youtube Elektryk do Domów, Naprawa Elektryki w Domu, Serwis naprawy elektryki i Elektroniki, Elektryk Warszawa, Naprawa Elektryki Warszawa, nasz elektryk z dojazdem na terenie Warszawy i okolic pomaga w trudnych sprawach.
13:22 DC/DC przetwornica step-down musi ładować ten mniejszy akumulator ale pierwszy raz widzę by BMS miał osobne zasilanie niż z głównej baterii BMS ogólnie nie potrzebuje zasilania ale to tak ogólnie
Fajnie ze ludzie sie biora na modernizacje starych pojazdow made in polska na naped elektryczny. Az sie zastanawiam czy moja babcia i dziadek nadal maja w Polsce takiego starego Fiata 126p Town z roku 1999. Co najciekawsze jest, to on juz tam stoi z 15 lat nie ma ani grama rdzy na kabinie bo stoi w ocieplanym garazu i moj ojciec zabezpieczyl wszystko po zakupie tego samochodu. Czyli jest pefekt na modyfikacje na elektryka. Trzeba tylko naprawic zawieszenie na lewym, przednim kole bo tam ociera o blotnik podczas skretu w prawo. Ja wtedy za hajs z rozwozenia Mleka w Hiszpanii to kupiłem im taka Lada Niva z salonu a Maluch poszedl do garazu. Fun Fact. Ta Lada Niva rocznika 2008, za ktora zaplacilem 8.000Euro , to nadal mojej babci i dziadkowi sluzy jako taki daily i do tej pory to tylko stacyjka i zawias od bagaznika zostal wymieniony
DLA OSIĄGNIĘCIA 70 KM ZASIĘGU JEST TO TOTALNIE BEZSENSOWNY POMYSŁ. TAKIE WYNALAZKI BYŁY JUŻ W 1920-TYCH LATACH W PEŁNI WDRAŻANE. DOPRACOWANY SILNIK DIESLA RAZEM W SPRZĘGNIĘTYM Z NIM SILNIKIEM ELEKTRYCZNYM JEST O WIELE BARDZIEJ ATRAKCYJNYM POMYSŁEM, TAKA SYRENA SPALAŁABY OKOŁO 2 LITRÓW DIESLA RAZEM Z SILNIKIEM ELEKTRYCZNYM.
Ciekawy materiał o jeszcze ciekawszym pojeździe !!! Podoba mi się cała estetyka i przejrzystość wykonania instalacji. Sam również noszę się z zamiarem konwersji auta spalinowego na prąd, dlatego chętnie zasięgnę porady technicznej od twórców tej przeróbki. Czy można uzyskać jakikolwiek kontakt do Panów od e-Syrenki ?? Pozdrawiam autora reportażu i jego gości.
Mam 50 lat… w mlodosci pamietam ,że syrenka byla synonimem żenady , nędzy i rozpaczy a także bezustawucznego obciachu… " Skarpetka" jednak miala lepsze parametry niz to wasze " Cus" … stworzyluscie projekt na miare orginalu razy 911… 10 Koni 😉 naprawde ? 40km zasiegu… jaj to jest ze Tesla seryjnie produkuje kilkustek konne samochody, ktore w leasingu kosztuja połowę tygodniki… a za calantygodniowke mozna jezdzic 1000 konnym samochodem.. robicie " custom" projekt niewiadomo po.co... jak juz coś to wole.orginalna syrenke, przynajmniej wstydzac sie powiem ze to inni Spier..lili projekt… pozdr. M
Do mojego xmv6mk2 ale SILNIKA DAŁ do tylnych koł z Japonii inter…widzialem jak by BRAK energii do spalinowym bym dojechał Pozdrowienia z darłowa emeryt PASIONAT HYDRO aktyv i OGRODÓW ogrodów
Szkoda, że nie pokazano jak jeździ. No i ten zasięg – 40 km , nie dojadę do pracy w jedną stronę. Mimo to, sam projekt i wykorzystanie syrenki oceniam maksymalnie pozytywnie. Łapa też.
I Bingo.Brakuje kasy.Polska motoryzacja kwitlaby ale niestety sprzedali wsio.Ale mamy jeszcze mistrzów co potrafią zrobić robotę.Pozdrawiam i róbcie robotę.Moze Tarpan?
Czy akumulator żelowy lub kwasowy może być podłączony w sposób ciągły do ładowania, mówiąc dokładniej posiadam akumulator żelowy i chce dodać baterię LTO o pojemność 40Ah która to po wyłączeniu samochdu nadal będzie utrzymywała napięcie i powoli doładowywała akumulator( wyrównywanie napięć), napięcie ładowania(wyrównywania) nie przekroczy napięcia ładowania alternatora.
Czy takie utrzymywanie napięcia powyżej 14V na akumulatorze w sposób ciągły jest dla niego szkodliwe?
Nie wiem , do tej pory byłem przeciwnikiem tego napędu ale po rozmowie w tamtym tygodniu z właścicielem Nissana Leaf podczas ładowania przed sklepem prawie mnie do tego przekonał i przy okazji powiedział że taniej to już można jeździć tylko tramwajem i rowerem . Ładnie wykonana robota ale i tak elektryczne auta mnie denerwują bo nie słychać silnika i jest prawie cisza jak a tramwaju bo słychać tylko brzęczący dźwięk jak z osiedlowego transformatora i do tego nic nie można samemu naprawić bo napięcie może zabić a i samo ładowanie akumulatora sprawia problemy szczególnie na wsiach i mam na myśli nie tylko pół godziny czekania ale też dostępność ładowarek i kolejki do nich . Ale i tak jestem zdania że Syrena powinna zostać z oryginalnym silnikiem bo nie każdy chce jeździć elektrycznym po ewentualniej sprzedaży chociaż ma wyeliminowane podstawowe wady czyli normalne przeguby napędowe i awaryjny silnik benzynowy i chyba ma wspomaganie kierownicy . Ale ładowanie powinno być w miejscu wlewu paliwa a nie że kable walają się po bagażniku i jest brak koła zapasowego.
Jaki są parametry techniczne akumulatorów?
16:30 obejście BMS można tak jeździć ale tylko w oparciu już o woltomierz
16:05 minimalne napięcie to 80v bo te 105V to połowa
ogniwo LiFePO4 ma 3.2V ale po naładowaniu ma 3.6V
13:22 DC/DC przetwornica step-down musi ładować ten mniejszy akumulator
ale pierwszy raz widzę by BMS miał osobne zasilanie niż z głównej baterii
BMS ogólnie nie potrzebuje zasilania ale to tak ogólnie
10:12 jaki BMS rodzaj i producent?
8:10 proszę wstawić bo widzę jest miejsce do tylnego bagażnika agregat prądotwórczy 4k który podczas jazy będzie można ładować akumulatory
Kurcze tylko jak to zarejestrować?
Witam! Jaki zasięg?
Fajnie ze ludzie sie biora na modernizacje starych pojazdow made in polska na naped elektryczny. Az sie zastanawiam czy moja babcia i dziadek nadal maja w Polsce takiego starego Fiata 126p Town z roku 1999. Co najciekawsze jest, to on juz tam stoi z 15 lat nie ma ani grama rdzy na kabinie bo stoi w ocieplanym garazu i moj ojciec zabezpieczyl wszystko po zakupie tego samochodu.
Czyli jest pefekt na modyfikacje na elektryka. Trzeba tylko naprawic zawieszenie na lewym, przednim kole bo tam ociera o blotnik podczas skretu w prawo.
Ja wtedy za hajs z rozwozenia Mleka w Hiszpanii to kupiłem im taka Lada Niva z salonu a Maluch poszedl do garazu. Fun Fact. Ta Lada Niva rocznika 2008, za ktora zaplacilem 8.000Euro , to nadal mojej babci i dziadkowi sluzy jako taki daily i do tej pory to tylko stacyjka i zawias od bagaznika zostal wymieniony
Hamulce zaciskowe tylko tu sa czy ladujace baterie jak w toyocie prius hybrid?
Де взяти контролер мотора
Pojebani
Szacun Panowie 😳👌👍 Super projekt
Jak można tak spier… olić zabytek? Wyrazy współczucia dla tych gości co to wymyślili.
Jak sie biegi zmienia , skoro niema sprzegla?
szkoda że nie znaleźli radyjka SAFARI
DLA OSIĄGNIĘCIA 70 KM ZASIĘGU JEST TO TOTALNIE BEZSENSOWNY POMYSŁ. TAKIE WYNALAZKI BYŁY JUŻ W 1920-TYCH LATACH W PEŁNI WDRAŻANE. DOPRACOWANY SILNIK DIESLA RAZEM W SPRZĘGNIĘTYM Z NIM SILNIKIEM ELEKTRYCZNYM JEST O WIELE BARDZIEJ ATRAKCYJNYM POMYSŁEM, TAKA SYRENA SPALAŁABY OKOŁO 2 LITRÓW DIESLA RAZEM Z SILNIKIEM ELEKTRYCZNYM.
Ciekawy materiał o jeszcze ciekawszym pojeździe !!! Podoba mi się cała estetyka i przejrzystość wykonania instalacji. Sam również noszę się z zamiarem konwersji auta spalinowego na prąd, dlatego chętnie zasięgnę porady technicznej od twórców tej przeróbki. Czy można uzyskać jakikolwiek kontakt do Panów od e-Syrenki ?? Pozdrawiam autora reportażu i jego gości.
Robercie jest błąd w komentarzu 20:00 do 20:02 moim zdaniem jest mowa o podłączeniu równoległym a nie szeregowym.
Jakby miała silnik 1500 od fiata i wygląd syreny laminat to jakoś by wyglądała, możnaby ja upodobnić do skody sport
Mam 50 lat… w mlodosci pamietam ,że syrenka byla synonimem żenady , nędzy i rozpaczy a także bezustawucznego obciachu… " Skarpetka" jednak miala lepsze parametry niz to wasze " Cus" … stworzyluscie projekt na miare orginalu razy 911… 10 Koni 😉 naprawde ? 40km zasiegu… jaj to jest ze Tesla seryjnie produkuje kilkustek konne samochody, ktore w leasingu kosztuja połowę tygodniki… a za calantygodniowke mozna jezdzic 1000 konnym samochodem.. robicie " custom" projekt niewiadomo po.co... jak juz coś to wole.orginalna syrenke, przynajmniej wstydzac sie powiem ze to inni Spier..lili projekt… pozdr. M
Mikrus też jest licencjonowany? 🙂
Syrena to nie jedyny polski samochód, trzeba to uściślić że to jedyny osobowy polski samochód.
Pomysl rewelacyjny, ale ten kabelek od mikrofonu psuje caly efekt… 🙁
ale czad
Piękna Syrena miałem w latach 80-tych 103 rok produkcji brak pozdrawiam
Do mojego xmv6mk2 ale SILNIKA DAŁ do tylnych koł z Japonii inter…widzialem jak by BRAK energii do spalinowym bym dojechał
Pozdrowienia z darłowa emeryt PASIONAT HYDRO aktyv i OGRODÓW ogrodów
Sprzedam skrzynie biegów do syreny 2 szt.
elektro-skarpeta. Tego jeszcze nie było. Pomysł w sumie dobry – grube blachy będą dobrze przewodzić prąd.
Szkoda, że nie pokazano jak jeździ. No i ten zasięg – 40 km , nie dojadę do pracy w jedną stronę. Mimo to, sam projekt i wykorzystanie syrenki oceniam maksymalnie pozytywnie. Łapa też.
Panowie super projekt widać że to pasja i że SYRENKA elektryczna 😉 szok super że tacy FACHOWCY istnieją i cuda robią
Ale jest piękna, system chłodzący jak w komputerze.
Ale szał, samochody przerabiają na tostery i za to brawa. Świat upada.
Instrzbutor xD bedyie klaszk tekstem
No mikrofon to mistrzostwo.Tesla niech się uczy.
I Bingo.Brakuje kasy.Polska motoryzacja kwitlaby ale niestety sprzedali wsio.Ale mamy jeszcze mistrzów co potrafią zrobić robotę.Pozdrawiam i róbcie robotę.Moze Tarpan?
łapka w górę – super wykonanie i podziwiam za wiedzę w temacie. Tak się rodzą wynalazki.
Wygląda ładnie chociaż mega byłoby jakby wejście na gniazdko miała w wlewie paliwa
OTÓŻ NIE, NAJBARDZIEJ PASUJĄCE RADIO DO TEGO AUTA TO KTÓREŚ Z SAFARI OD DIORY Z DZIERŻONIOWA
Troche słabo zaizolowane ;o przez przypadek reka sie dotknie albo jakies narzedzie spadnie i bzzzzzzzzzzzzzzzzt
Jaki koszt? Robią Ci panowie takie przerówki komercyjnie dla kogoś? Może jakieś namiary do nich? 🙂
kto to legalizuje…. psazerowie mogą spłonąć
Dzień dobry
Czy akumulator żelowy lub kwasowy może być podłączony w sposób ciągły do ładowania, mówiąc dokładniej posiadam akumulator żelowy i chce dodać baterię LTO o pojemność 40Ah która to po wyłączeniu samochdu nadal będzie utrzymywała napięcie i powoli doładowywała akumulator( wyrównywanie napięć), napięcie ładowania(wyrównywania) nie przekroczy napięcia ładowania alternatora.
Czy takie utrzymywanie napięcia powyżej 14V na akumulatorze w sposób ciągły jest dla niego szkodliwe?
Szkoda, że tak mały zasięg. Ale można nad tym popracować
Coś pięknego!!! wręcz arcydzieło!!! Moim pierwszym samochodem była Syrenka w sumie ok. 20 lat nigdy mnie nie zawiodła!!!
Panowie Jak cena była by wrzucenia Baterii i Silnika elektrycznego do Kia Sorento ?!😏😏
Ładna Syrena i ogrom włożonej pracy.
Nie wiem , do tej pory byłem przeciwnikiem tego napędu ale po rozmowie w tamtym tygodniu z właścicielem Nissana Leaf podczas ładowania przed sklepem prawie mnie do tego przekonał i przy okazji powiedział że taniej to już można jeździć tylko tramwajem i rowerem . Ładnie wykonana robota ale i tak elektryczne auta mnie denerwują bo nie słychać silnika i jest prawie cisza jak a tramwaju bo słychać tylko brzęczący dźwięk jak z osiedlowego transformatora i do tego nic nie można samemu naprawić bo napięcie może zabić a i samo ładowanie akumulatora sprawia problemy szczególnie na wsiach i mam na myśli nie tylko pół godziny czekania ale też dostępność ładowarek i kolejki do nich . Ale i tak jestem zdania że Syrena powinna zostać z oryginalnym silnikiem bo nie każdy chce jeździć elektrycznym po ewentualniej sprzedaży chociaż ma wyeliminowane podstawowe wady czyli normalne przeguby napędowe i awaryjny silnik benzynowy i chyba ma wspomaganie kierownicy . Ale ładowanie powinno być w miejscu wlewu paliwa a nie że kable walają się po bagażniku i jest brak koła zapasowego.