Loading…

Elektryk do Domów Warszawa

Elektryk do Domów i Sprzętów w Warszawie. Usuwanie Awarii - Nowe instalacje - Usługi Elektryczne
Kontakt

#3 Złącza Ładowania w autach elektrycznych Typ1 Typ2 Chademo CCS Elektryk dla Laika



Zapraszam do całej Playlisty https://www.youtube.com/playlist?list=PLBD7F9Sx3EuprUSxRKY_eGqWoAlsNyiNz #1 Czy warto …

Pobrane z Youtube Elektryk do Domów, Naprawa Elektryki w Domu, Serwis naprawy elektryki i Elektroniki, Elektryk Warszawa, Naprawa Elektryki Warszawa, nasz elektryk z dojazdem na terenie Warszawy i okolic pomaga w trudnych sprawach.

14 thoughts on “#3 Złącza Ładowania w autach elektrycznych Typ1 Typ2 Chademo CCS Elektryk dla Laika

  1. 12:12 W Czorsztynie mamy aktualnie 1x16A

    14:44 Zencar to nie ładowarka (to evse). Ładowarka jest na pokładzie auta. Przejęzyczenie.

    Ładowanie na przykładnie Nissan Leaf 1

    Gniazdko zwykłe 230V do 16A czyli 3.68kw max typ1 wg EN 17186 B prąd przemienny

    Gniazdo siła choć wykorzystuje tylko 1 fazę 1x32A do 6.6 kW prąd przemienny

    Chademo – stacja ładowanie do 125A prąd stały do 50kw (realnie koło 48kw w piku) wg EN 17186 M (N?)

    Ładowanie na przykładnie Kii e-Niro po 2020r 64kwh typ2 wg EN 17186 C

    Gniazdo zwykłe 230V do 16A czyli 3.68kw max prąd przemienny

    Gniazdo siła 3x16A 11kw (możliwe też ładowanie 1x32A 7,2 kw) prąd przemienny

    CCS – stacja ładowanie do 200A prąd stały czyli w realu koło 77kw w piku wg EN 17186 K (L)

    A w odcinku wystąpiły kable ładowania samochodów elektrycznych:

    Dla widzów kanału rabat na hasło: Na Prad z EVSTON (ważna pisownia)

    1. Kabel ładowania TYP 1 do TYP 2 Evston chargeFlex 32A / 250V AC 5m prosty jednofazowy

    https://evston.com/pl/kable-do-ladowania/110-kabel-typ-1-evston-chargeflex-32a-jednofazowy-5m-do-ladowania-samochodow-elektrycznych-i-hybrydowych-plug-in.html

    2. Kabel ładowania TYP 1 do TYP 2 Evston chargeFlex 32A / 250V AC 5m spiralny jednofazowy (użyteczna długość max. 3,5m)

    https://evston.com/pl/kable-do-ladowania/111-kabel-typ-1-evston-chargeflex-32a-spiralny-jednofazowy-do-ladowania-samochodow-elektrycznych-i-hybrydowych-plug-in.html

    3. Adapter kabla ładowania TYP 2 do TYP 1 Evston chargeFlex 32A / 250V AC do ładowania aut elektrycznych z USA na stacjach publicznych wyposażonych w kable z wtyczką TYP 2

    https://evston.com/pl/akcesoria-i-adaptery/107-adapter-kabla-typ-2-do-typ-1-do-aut-elektrycznych-z-usa-iec-62196-2-do-sae-j1772-5903858406022.html

    4. Kabel ładowania TYP2 do TYP2 Evston chargeFlex 32A / 250V AC 5m spiralny jednofazowy (użyteczna długość max. 3,5m)

    https://evston.com/pl/kable-do-ladowania/116-kabel-typ-2-evston-chargeflex-32a-spiralny-jednofazowy-5m-do-ladowania-samochodow-elektrycznych-i-hybrydowych-plug-in.html

    5. Kabel ładowania TYP2 do TYP2 Evston chargeFlex 32A / 250V AC 5m prosty jednofazowy

    https://evston.com/pl/kable-do-ladowania/113-kabel-typ-2-evston-chargeflex-32a-jednofazowy-5m-do-ladowania-samochodow-elektrycznych-i-hybrydowych-plug-in.html

    6. Kabel ładowania TYP2 do TYP2, 22kW, Evston chargeFlex 32A / 480V AC 5m prosty trójfazowy

    https://evston.com/pl/kable-do-ladowania/119-kabel-typ-2-evston-chargeflex-32a-trojfazowy-5m-do-ladowania-samochodow-elektrycznych-i-hybrydowych-plug-in.html

    7. Adapter wtyczki Typ 1 do Typ 2, 7.4 kW, 32 A, (SAE J1772 do IEC 62196-2)

    https://evston.com/pl/akcesoria-i-adaptery/77-adapter-wtyczki-typ-1-do-typ-2-74-kw-32-a-sae-j1772-do-iec-62196-2.html

    8. Przenośna stacja ładowania marki KHONS o max. mocy 11kW do ładowania max w 3 fazach regulowanym prądem ładowania od 6-16A

    https://evston.com/pl/power/88-przenosna-stacja-ladowania-typ-2-11kw-6-16a-5m-kabel-zlacze-silowe-16a.html

  2. Jak zobaczyłem ilość kabli i przejściówek na końcu filmu to się przeraziłem, wygląda to na skomplikowane rozwiązanie i regres w porównaniu do tankowania aut spalinowych😔

  3. mowisz ze e-niro leci 3x 16A lub 1x 32A, ciekawe czy daloby rade ladowac 1x48A (jedna faza 11kW) – nie zeby to bylo potrzebne ale poprostu z ciekawosci – (tesla 3 z usa ma ładowarke jedno fazową 48A 11kW wlasnie), evse takiego nawet nie da sie kupic w PL – a z AC leciala mi 48A tylko na stacji ABB pod kauflandem w Krk, na innych max 32A

  4. Przy twojej instalacji foto ile kw dodałeś żeby pokryło ilość km które pokonujesz przez rok ?. 3-4 kw gdzieś słyszałem że należy dołożyć przy 15 tys km.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!