Loading…

Elektryk do Domów Warszawa

Elektryk do Domów i Sprzętów w Warszawie. Usuwanie Awarii - Nowe instalacje - Usługi Elektryczne
Kontakt

VW ID.3, czyli używany elektryk



SUBSKRYBUJ: https://www.youtube.com/c/AdamKornackiTestuje?sub_confirmation=1 Trafiliśmy rocznego Volkswagena ID.3.

Pobrane z Youtube Elektryk do Domów, Naprawa Elektryki w Domu, Serwis naprawy elektryki i Elektroniki, Elektryk Warszawa, Naprawa Elektryki Warszawa, nasz elektryk z dojazdem na terenie Warszawy i okolic pomaga w trudnych sprawach.

31 thoughts on “VW ID.3, czyli używany elektryk

  1. Trochę Pan popeliny naopowiadaleś z silnikiem z przodu itp , ale i tak pjona. Świetny z Pana gość, ma Pan świetną gadkę i lans Patricka Swayze + osoby z takim super gustem muzycznym mogą nawet opowiadać androny Xd Pozdro.

  2. Tak..na pewo produkowanie toksycznych baterii uczyni swiat eko XD a tak naprawdę to zwykłe auto i syf w przyrodzie będzie taki sam, problem polega na tym, że zmieniamy samochody co 4 lata ze względu na ich wyglad. To sprawi, że póki nie zmieni sie mentalnosć , świat nigdy nie stanie się eko.

  3. W miarę wdrażania tej technologii ceny będą na normalnym poziomie. Infrastruktura też będzie. Pierwsze samochody spalinowe też nie były ogólnie dostępne. Stacje benzynowe też nie były na każdym rogu.

  4. Za drogi i dlatego Tesla ma najbardziej poprawne rozwiazania technologiczne jak gigaprasa IDRA do wytłaczania podzespołów samochodów i inne bajery, które mogą zniszczyć VW cenowo ale… Bundestag już mu kłody pod nogi nie raz rzucał.

  5. W autach elektrycznych przeszkadzają mi najbardziej takie paradoksy. Dla przykładu: biała kierownica – droższa w produkcji, bardziej kontrowersyjna w odbiorze konsumenta, niepożądana bo każdy konsument wie, że szybko się ubrudzi. Takich paradoksów jest duuużo więcej, w mniejszej lub większej skali, głównie dotyczą one estetyki. Producent robi kontrowersyjne na siłę rzeczy, koszt produkcji wzrasta, a konsument jest niezadowolony z ceny oraz niezadowolony z udziwnień.

    To dotyczy prawie tylko i wyłącznie aut elektrycznych, których większość jest udziwniona. Nic dziwnego, że ludzie nie są przekonani do samochodów elektrycznych kiedy producenci robią wszystko, żeby konsumenta odchęcić

  6. Osobiście siedzi mi się w tym samochodzie jak na sedesie. Na tym samym co siadanie na sedesie zresztą polega idea posiadanie elektryka. Tym samochodem jedzie się tylko z potrzeby i konieczności. Jest to typowy samochód dla aktywisty, który nienawidzi samochodów i całej motoryzacji. e-Golf ma dwie ważne zalety w stosunku do tego pojazdu, bo jest poprawnie wykończony i zbudowany jak normalny samochód wiec nie będzie problemu ze swapem 1.6 tdi, może nawet 2.0 tdi kiedy padną baterię albo nawet od razu po zakupie aby pozbyć się największej wady samochodu czyli napędu na baterie ale nie tracić przywilejów zielonych tablic i uniknąć prześladowań i dyskryminacji kierowców aut spalinowych w tym przez strefy wolne od samochodów spalinowych.

  7. 4 osoby na pokładzie , prędkość autostradowa, deszcz i włączona klima i zasięg max 190 km. ( sprawdzone na własnej skórze ). Dlatego nikt nie chce samochodów na węgiel. Przecież 87% energii elektrycznej w PL pochodzi z elektrowni węglowej. No i cena z kosmosu.

  8. 200k za auto kompaktowe…. dzięki tej eko-ściemie ludzi nie będzie stać na kupno samochodów. Poza tym roczne auto elektryczne to w mojej opinii żaden wyznacznik. Jaka jest sprawność baterii? Ile kosztuje wymiana? Czy to opłacalne? Jeśli nie i załóżmy po 4 latach auto do kosza to gdzie ta ekologia?:d

  9. Miałem okazję zaliczyć podróż ID.3. W tym egzemplarzu Apple car play działało bezprzewodowo. 🙂 wiec tutaj już odrobili zaległości ( model z koncowki 2020r). Również wersja 1st. Maska waży połowę wagi nominalnej samochodu. Test rzetelny i konkretny 🙂

  10. Przykro mi, ale nic się z tego testu nie dowiedziałem. Ile trwa pełne ładowanie (albo do 80%)? Ile kosztuje? Jak duży wpływ na zasięg ma styl jazdy? Ile kosztuje takie roczne auto? Itd. itd.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!