Loading…

Elektryk do Domów Warszawa

Elektryk do Domów i Sprzętów w Warszawie. Usuwanie Awarii - Nowe instalacje - Usługi Elektryczne
Kontakt

UPS…. o tym przy elektrykach w Polsce się nie mówi!



Użyj kodu MOTODORADCA aby otrzymać zniżkę 10% na raportc CarVertical. 10% zniżki otrzymasz poprzez link …

Pobrane z Youtube Elektryk do Domów, Naprawa Elektryki w Domu, Serwis naprawy elektryki i Elektroniki, Elektryk Warszawa, Naprawa Elektryki Warszawa, nasz elektryk z dojazdem na terenie Warszawy i okolic pomaga w trudnych sprawach.

41 thoughts on “UPS…. o tym przy elektrykach w Polsce się nie mówi!

  1. Dobrze powiedziane na koniec Waldku, zacząć od statków napędzanych mazutem i prywatnych odrzutowców- bym dodał. Tam niech szukaja ekologii i pieniędzy a nie u szarego Kowalskiego

  2. Dodatkowo biedniejsze społeczeństwo, zrzuca się w podatkach na samochody elektryczne dla osób bogatszych, które stać na taki pojazdy. Skoro elektryki są takie dobre, to powinny same się obronić na rynku, bez dotacji.

  3. Samochody elektryczne to przyszłość, ale obecnie sa na tym samym etapie rozwoju prawnego co drukarki w latach 90 – kto pamieta procesy producentów drukarek z producentami zamienników o łamanie patentów, potem weszly chipy i w końcu weszly przepisy zezwalające na zamiennik.
    Obecnie producenci aut robia wszystko by zablokować dostęp do łatwego serwisowania systemu zasilania i napędów, nie tylko ograniczają a blokują auto gdy nie zgadza się moduł bateryjny.
    Czas by UE ustanowila prawo, uwalniajace serwisowanie samochodów elektrycznych. Wtedy wszystko ruszy.

  4. Jeśli jest coś dobre to nie trzeba do tego przekonywać: tak prośbą jak i groźbą. Gdyby elektryki były takie wspaniałe to spalinówki wymarłyby śmiercią naturalną, a to nazywa się rewolucją technologiczną o której tak szumnie lemingi opowiadają w kontekście elektryków. Oczywiście jest to bzdura.

  5. Za chwile będę emerytem, do sklepu do lekarza, muszę użyć samochodu, dzisiejsze ceny samochodów to kosmos w stosunku do mojej emerytury, patrząc na poczynania polityków za chwilę zostanę wykluczony ze społeczeństwa

  6. Słowo kluczowe "dotacja". A skąd ta dotacja? Przecież te dotacje są finansowane z naszych podatków, a więc z kieszeni przeciętnego Kowalskiego. Przeciętny Kowalski to raczej skromna osoba a nie jakiś Carington. Paradoksalnie biedni ludzie nie świadomie, dokładają się do zakupu drogich elektryków dla tych najzamożniejszych ludzi. To trochę jak piramida finansowa. Pozdrawiam miłośników motoryzacji spalinowej

  7. Wczoraj w trasie wypedzalem Leafa który pędził ekspresówką 80/godz, szyby zaparowane jakby wentylacja i ogrzewanie nie dzialało. Chłopina za kierownicą w czapce jechał.

  8. Jak 50 lat temu pisano w samochodach elektrycznych, to miały to być samochody z wymiennymi akumulatorami i stacjami wymiany, opartymi o istniejące stacje benzynowe. Nikt nie planował samochodów ładowanych indywidualnie, bo było oczywiste, że przy dużej liczbie samochodów jest to nie do zrobienia. Teraz postawienie 5 000 szybkich ładowarek na osiedlu gdzie mieszka 20 000 ludzi jest tez nie do zrobienia. A przyszłością motoryzacji są pojazdy elektryczne, ale z ogniwami paliwowymi zasilanymi wodorem. Tankowanie kilka minut, zasięg ponad 700 km. Wodór oczywiście z fotowoltaiki, która latem dysponuje nadwyżką mocy, której nie ma jak zagospodarować.

  9. Mam dziwne pytanie. Ostatnio zobaczyłem filmik na którym pies stoi przy przejsciu dla pieszych i czeka. Samochody się zatrzymują i wtedy on przechodzi. Jak to wygląda z prawnego punktu widzenia😀 czy jeżeli czworonóg stoi przy przejściu to musimy go przepuscic? 😃

  10. Sprawa polega na tym że wymieniane kraje niby to przodujące w rejestrowaniu elektryków wyraźnie podnoszą te statystyki samochodami flotowymi, choćby pocztowymi i tego typu… Fakt, u nas też już coś w tym kierunku się dzieje ale to dopiero początki a na zachodzie to już rozwinięta gałąź sprzedaży i co ważniejsze obsługi elektryków.

  11. Waldek mam diesla 2.0 z 2014 roku, którego średnie spalanie z 280 tyś. km to 5,8 litra. EGR i DPF ograniczają emisję CO2. Jak to się ma do ekologii w kontekście całości procesu budowy samochodu elektrycznego wraz z powstawaniem baterii. Jak trzeba będzie go zutylizować, to pojedzie do huty na żyletki i po sprawie – nie będzie robił za kwietnik jak Tesla. Gdyby się zapalił wystarczy gaśnica – nie potrzebuję kontenera z wodą.
    Jedyną słuszną koncepcją elektryfikacji moim zdaniem są ogniwa wodorowe. Stacje do fotoelektrolizy, 5 minut tankowania i 700km zasięgu na ten moment.

  12. W Niemczech kupują elektryki ponieważ ludzie mieszkający w aglomeracji będą mieć narzucane kary oraz brak możliwości wyjazdu do nich. Dodam że kuzynka umawiając się na jazdę próbną w salonie Porsche na daną godzinę, po przyjeździe dostała odmowę jazdy próbnej ponieważ spadł śnieg, auto było nas letnich oponach. Po komentowaniu i ocenienu na google salonu, zadzwonił mecenas i poinformował że jeżeli nie zdejmuje opisu sytuacji i oceny- dostanie pozew cywilny. Bizancjum hitlerowskie wiecznie żywe:)

  13. "uważam, że dotacje do aut elektrycznych są zbyt małe" – człowieku, to jak to? to te auta nie są tak wspaniałe, że ludzie się o nie nie zabijają? tylko trzeba dotować? No to może jak dotacje nie działają, to wprowadzić coś ze wschodu: tam jak ktoś nie chciał do kołchozu to kula w łeb, albo śmierć głodowa jak na Ukrainie za Stalina… Grunt, żeby wygrała słuszna ideologia. Tow. Lenin nie mógł pojąć jak ten ciemny ruski lud nie chce do rewolucji przystępować i podobno zakrzyknął kiedyś: "ja was ryjem w ten dobrobyt wcisnę". qfa, dotacje za małe, zabierz jeszcze więcej komuś i daj na timermansa …

  14. Patrząc na to realistycznie to nawet gdyby jakieś 30% społeczeństwa przesiadło się na elektryki to sieć by nie dała rady ich wszystkich w nocy ładować. Są teorie o inteligentnym ładowaniu z rozkładaniem obciążenia tak żeby przez 1h ładować jedno auto a potem przez następną – drugi samochód, ale powiedzmy że komuś żona zacznie rodzić i co robić jak auto na ładowarce stoi od godziny ale nic się nie naładowało 😀

Dodaj komentarz

Zadzwoń!