Oto zestawienie najtańszych elektryków w salonach w 2022 roku do 130 tysięcy złotych. Z końcem zeszłego roku rząd na białym …
Pobrane z Youtube Elektryk do Domów, Naprawa Elektryki w Domu, Serwis naprawy elektryki i Elektroniki, Elektryk Warszawa, Naprawa Elektryki Warszawa, nasz elektryk z dojazdem na terenie Warszawy i okolic pomaga w trudnych sprawach.
Related
21 thoughts on “Najtańsze elektryki w 2022 roku!”
Ja mam 6 osobawa rodzinę i o elektryku nawet nie mam co marzyć
Absolutny bezsens żadnych baterii ile ludzi jeszcze musi umrzeć żeby przestać produkować baterie na taka skale co potem ze środowiskiem baterii nie da się zutylizować
bolszewicy z Brukseli teraz będą decydować czy dębisz jeździł czy chodził albo jeździsz elektrykiem albo chodzisz dziwi mnie Polacy wyrwali się z buta komuny w Polsce nie widzą buta Komuny z Brukseli
Od 3 miesięcy jestem właścicielem auta elektrycznego. Stwierdzam ,że ładownie auta to jakieś wielkie nieporozumienie. Stacje tylko w większych miastach. Stacje należą do różnych podmiotów i aby podładować samochód trzeba mieć telefon z aplikacją, konto bankowe i dużo czasu. Szybkie ładowarki są często zajęte przez innych użytkowników i ładowanie może trwać do 2-3 godzin. Mało tego na niektórych aplikacjach trzeba płacić miesięczny abonament i nieważne że przez pół roku nie korzystasz z ładowania. Płać. Powinno być tak, że podpinam samochód do ładowarki i naciskam przycisk START. Po naładowaniu STOP. Stacja pyta czy płacę kartą czy blikiem. Płacę. Stacja zwalnia kabel i w drogę. Proste ? Inna sprawa to zasięg. Mam nowy samochód i po przejechaniu 2/3 zasięgu zapala się czerwona kontrolka ŁADUJ. Jak tu zaplanować wyjazd ? Na szczęście ładuję w 90 % w swoim garażu i mam fotowoltaikę. Inna sprawa to wysokość opłat za energię (nawet 2,47 zł/kWh). To koszt jest porównywalny do 8 litrów benzyny na 100 km. Taka jest prawda.
Za tę samą cenę mamy używaną Teslę Model S z zasięgiem średnio 400 km, mocą 520 kM i darmowym dożywotnim ładowaniem vs wymienione wyżej nowe samochody z zasięgami poniżej 300 km, mocą 136 kM i bez darmowego ładowania.
Dacia Spring już za 90 tys… Niestety, nawet z dofinansowaniem, elektryki wychodzą zbyt drogo. Nawet jeśli nowy 500 kosztuje 107 tys, wrzucając mu jakieś sensowne wyposażenie to robię 150 tys.
sorki ale to porównanie jest straszne … przejechanie 200/300 km na 1-ładowaniu…tyle da się na elektrycznym skuterze za 9K ale oczywiście nie wygląda jak samochód…
ostatnio jezdzilem wprawie wszystkimi modelami z tego zestawienia,kto nie jezdzil to radze najpierw sie przejechac a potem krytykowac,podejscie sie szybko zmienia po przejechaniu kliku kilometrow.Problem jest tylko taki ze nie wszystkie firmy lisingowe chca brac na siebie ta doplate i generalnie po pierwszej wtopie z doplatami jest male zufanie czy sa realne na to pieniadze .Jest jeszcze jeden problem,przy zamowieniu nowego samochodu elektrycznego czas oczekiwania na np kia ev6 czy e soul to okolo 10 miesiecy,dopiero po odebraniu samochodu mozna zlozyc wniosek o doplaty a nie wiadomo czy przez ten okres dopaty jeszcze beda -takie ryzyko
Ehhh Dobra daję moje 50k dostaje 27k i co to zmienia? Znajdzie się elektryk z zasięgiem 700 km na już gdy dostanę o 22 telefon że o 6 mam być na drugim końcu Polski? No chyba nie No mogę kupić używane tylko do miasta ale jak będzie zakaz poruszania się spalinowym to będę tłukł się 2 dni 600 km? Żenada
Czyli panstwo polskie placi z kieszeni podatnikow na produkty z innych krajow? jeszcze bym zrozumial dofinansowanie na rodzimy produkt ale wiadomo jak jest 🙁
Ja mam 6 osobawa rodzinę i o elektryku nawet nie mam co marzyć
Absolutny bezsens żadnych baterii ile ludzi jeszcze musi umrzeć żeby przestać produkować baterie na taka skale co potem ze środowiskiem baterii nie da się zutylizować
bolszewicy z Brukseli teraz będą decydować czy dębisz jeździł czy chodził albo jeździsz elektrykiem albo chodzisz dziwi mnie Polacy wyrwali się z buta komuny w Polsce nie widzą buta Komuny z Brukseli
Od 3 miesięcy jestem właścicielem auta elektrycznego. Stwierdzam ,że ładownie auta to jakieś wielkie nieporozumienie. Stacje tylko w większych miastach. Stacje należą do różnych podmiotów i aby podładować samochód trzeba mieć telefon z aplikacją, konto bankowe i dużo czasu. Szybkie ładowarki są często zajęte przez innych użytkowników i ładowanie może trwać do 2-3 godzin. Mało tego na niektórych aplikacjach trzeba płacić miesięczny abonament i nieważne że przez pół roku nie korzystasz z ładowania. Płać. Powinno być tak, że podpinam samochód do ładowarki i naciskam przycisk START. Po naładowaniu STOP. Stacja pyta czy płacę kartą czy blikiem. Płacę. Stacja zwalnia kabel i w drogę. Proste ? Inna sprawa to zasięg. Mam nowy samochód i po przejechaniu 2/3 zasięgu zapala się czerwona kontrolka ŁADUJ. Jak tu zaplanować wyjazd ? Na szczęście ładuję w 90 % w swoim garażu i mam fotowoltaikę. Inna sprawa to wysokość opłat za energię (nawet 2,47 zł/kWh). To koszt jest porównywalny do 8 litrów benzyny na 100 km. Taka jest prawda.
Za tę samą cenę mamy używaną Teslę Model S z zasięgiem średnio 400 km, mocą 520 kM i darmowym dożywotnim ładowaniem vs wymienione wyżej nowe samochody z zasięgami poniżej 300 km, mocą 136 kM i bez darmowego ładowania.
Nissana nie ma szkoda.
To nie są najtańsze samochody elektryczne..
Dacia Spring już za 90 tys… Niestety, nawet z dofinansowaniem, elektryki wychodzą zbyt drogo. Nawet jeśli nowy 500 kosztuje 107 tys, wrzucając mu jakieś sensowne wyposażenie to robię 150 tys.
Gdyby nie ta moc ślimaka to Dacia jest WOW
Niestety program mój elektryk nie działa złożyłem dokumenty w grudniu w tamtym roku do tej pory brak dofinansowania
sorki ale to porównanie jest straszne … przejechanie 200/300 km na 1-ładowaniu…tyle da się na elektrycznym skuterze za 9K ale oczywiście nie wygląda jak samochód…
Corsa za 130 tys zł 😂to jakiś żart
ostatnio jezdzilem wprawie wszystkimi modelami z tego zestawienia,kto nie jezdzil to radze najpierw sie przejechac a potem krytykowac,podejscie sie szybko zmienia po przejechaniu kliku kilometrow.Problem jest tylko taki ze nie wszystkie firmy lisingowe chca brac na siebie ta doplate i generalnie po pierwszej wtopie z doplatami jest male zufanie czy sa realne na to pieniadze .Jest jeszcze jeden problem,przy zamowieniu nowego samochodu elektrycznego czas oczekiwania na np kia ev6 czy e soul to okolo 10 miesiecy,dopiero po odebraniu samochodu mozna zlozyc wniosek o doplaty a nie wiadomo czy przez ten okres dopaty jeszcze beda -takie ryzyko
JEBAĆ ELEKTRYKI TO NIE SĄ SAMOCHODY
Ehhh
Dobra daję moje 50k dostaje 27k i co to zmienia?
Znajdzie się elektryk z zasięgiem 700 km na już gdy dostanę o 22 telefon że o 6 mam być na drugim końcu Polski?
No chyba nie
No mogę kupić używane tylko do miasta ale jak będzie zakaz poruszania się spalinowym to będę tłukł się 2 dni 600 km?
Żenada
Czyli panstwo polskie placi z kieszeni podatnikow na produkty z innych krajow? jeszcze bym zrozumial dofinansowanie na rodzimy produkt ale wiadomo jak jest 🙁
I pomyśleć że ludzie nie wstydzą pokazywać sie w tych elektrycznych wyrobach AGD z doczepionymi kołami 🤙🥵😎
Cze. Obydwa opelki są ładne, ku nim bym się skłaniał. Pozdrawiam
A gdzie Nissan Leaf w zestawieniu?
Super odcinek pozdrawiam
te zasięgi tych meleksów to czyste FANTAZY!!. W REALU to 100-150km!