Sławek Wysmyk i Jacek Teodorczyk to twórcy jak do tej pory najbardziej zaawansowanej konwersji Małego Fiata na pojazd …
Pobrane z Youtube Elektryk do Domów, Naprawa Elektryki w Domu, Serwis naprawy elektryki i Elektroniki, Elektryk Warszawa, Naprawa Elektryki Warszawa, nasz elektryk z dojazdem na terenie Warszawy i okolic pomaga w trudnych sprawach.
Related
21 thoughts on “Maluch na prąd. Fiat 126 z baterią litową 11kWh”
Drodzy Państwo.
W pełni rozumiem słuszne oburzenie tych z Państwa, którzy dostrzegli drastyczne przekroczenie przepisów przy prezentacji osiągów e-malucha. Niestety emocje związane z nagrywaniem filmu spowodowały, że przeoczyłem znak. i zupełnie nie wziąłem pod uwagę, że poruszam się w terenie zabudowanym zdecydowanie za szybko. Zapewniam, że w zwykłych warunkach nigdy tego nie robię. To mnie jednak nie usprawiedliwia i dlatego wszystkich Państwa za moje zachowanie ze wstydem przepraszam. / Sławek Wysmyk
Witam mam pytanie odnośnie skrzyni biegów czy wrzucam jeden bieg i demontuje dźwignie zmiany biegów i tak jeżdżę czy tak jak w samochodzie spalinowym trzeba zmienić biegi oraz czy można zamontować automatyczną skrzynią biegów?
MR AKUMLATOR POLECAM MATERIAŁ : ELEKTRYCZNE CINGUECENTO . ADAM GIEMZA . NA KANALE PANELE FOTO WOLTAICZNE . PIXII SYSTEM MAGAZYNOWANIA PRADU. GRZEGORZ WIŚNIEWSKI . JESIONKA koło RZESZOWA.. TAKI SYSTEM PIXII DLA PAŃSKIEJ FIRMY I KAPITANA PRZY-CZEPY ,KTÓRY MOŹE ROZWINĄC TEN PROJEKT NA WIĘCEJ UŹYTKOWNIKÓW . POZDRAWIAM PANÓW .
14:40 Gole auto elektryczne kosztuje 200k wiec 25k to jak za darmo. Uzytkowo dostarczam Panu auto 100KM 1.6 benzyna i zrocie mi to za 50k zl, a bede szczesliwy i jeszcze dorzuce za fatyge.
Witam. Miałbym do Pana jedno pytanie które jest oczywiście związane z akumulatorami i sterownikiem który zastosowałem w swoim rowerze elektrycznym. Sterownik pracuje na napięciu 24v i ma moc 250W. Zastosowałem do niego dwa akumulatory AGM 12ah połączone oczywiście szeregowo. Po naładowaniu pokazuje ponad 26V i wiadomo że taki sterownik bez obciążenie nie będzie się grzał. Problem polega na tym, że w porównaniu z akumulatorami lifepo4 spadki napięcia przy podjazdach np pod lekką górkę lub już po przejechaniu 10 km są dosyć spore. poniżej 11v na każdym aku. i wtedy iadomo jest spadek mocy i aku traci swoje właściwości. Przy ciągłych takich spadkach można łatwo wykończyć każdy akumulator. Lifepo4 przez cały czas trzymają wysokie napięcie aż do całkowitego rozładowania. Teraz pytanie czy jeśli do całego zestawu podłączyłbym trzeci akumulator o trochę niższym napięciu np taki 6v 12Ah zamontował przycisk gdzieś na kierownicy którego używałbym tylko podczas jazdy jako takie dodatkowe doładowanie czy mogłoby to się sprawdzić. Mam 22volt wciskam przycisk gdzie napięcie raczej nie wzrośnie do tych 28 volt ponieważ silnik jest obciążony i nie wiem bo tego nie sprawdzałem może spadłoby do tych 24v czyli powinien mieć pełną moc czyli tak jak w przypadku baterii lifepo4. Nie wiem czy dobrze myślę bo aż takim ekspertem nie jestem ale jeśli by to zadziałało to warto spróbować. Taki aku 12Ah 6V to koszt 65 zła sam sterownik można dostać już za 35 zł i można też pomyśleć nad wiatraczkiem który by go chłodził. Muszę też powiedzieć że Pana filmy są mega pouczające i niektóre oglądałem po kilka razy. Super kanał który polecam każdemu. Pozdrawiam.
Pierwszy raz zobaczyłem ten filmik i jestem pod mocnym wrażeniem i pełen podziwu dla Pana Sławka. Mam pytanie; dlaczego ten samochód ma białą rejestracje a nie zieloną? Pozdrawiam i "zazdroszczę" pasji
Nie rozumiem.. dwoch męzczyzn z pewna wiedzą elektryczna i malym zapleczem finansowym jest w stanie w garażu zrobic tani uzytkowy elektryczny samochod wlasnymi rękoma. A duze firmy gdzie przy zapleczu technologicznym wiedzy optymalizacji kosztow produkcjini dostaw nie sa w stanie zrobic malego auta elwktrycznego typu np fiat Panda ktore nowe kosztowaloby w granicach ok35-40 tys zl? … i ktore tak naprawde byloby chetnie kupowane. Aktualnie najtansza Dacia Spring kosztuke w granicach 90 tys, to ciekawe jaka marza musi zostac w firmie.
Polak potrafi, nic dziwnego, że szytostwo tak nienawidzi Sławian a szczególnie Polaków! Jak maluchy pewnie i skarpetki przeżyją renesans to biedne szytki nie zarobią!
Pomijając że Fiat 126 to jedno wielkie gówno i Włosi pozbyli się tego szajsu zarabiając na licencji to wszystkie jego przeróbki wiocha tuningi itd są bezsensowne 🤪🍺
Drodzy Państwo.
W pełni rozumiem słuszne oburzenie tych z Państwa, którzy dostrzegli drastyczne przekroczenie przepisów przy prezentacji osiągów e-malucha. Niestety emocje związane z nagrywaniem filmu spowodowały, że przeoczyłem znak. i zupełnie nie wziąłem pod uwagę, że poruszam się w terenie zabudowanym zdecydowanie za szybko. Zapewniam, że w zwykłych warunkach nigdy tego nie robię. To mnie jednak nie usprawiedliwia i dlatego wszystkich Państwa za moje zachowanie ze wstydem przepraszam. / Sławek Wysmyk
W terenie zabudowanym się jedzie 50km/h a nie 90…
Я не влодею не понимаю польский язык хочу приобрести
такую тачку как ее можно купить
Witam mam pytanie odnośnie skrzyni biegów czy wrzucam jeden bieg i demontuje dźwignie zmiany biegów i tak jeżdżę czy tak jak w samochodzie spalinowym trzeba zmienić biegi oraz czy można zamontować automatyczną skrzynią biegów?
MR AKUMLATOR POLECAM MATERIAŁ : ELEKTRYCZNE
CINGUECENTO . ADAM GIEMZA . NA KANALE PANELE FOTO
WOLTAICZNE . PIXII SYSTEM MAGAZYNOWANIA PRADU.
GRZEGORZ WIŚNIEWSKI . JESIONKA koło RZESZOWA..
TAKI SYSTEM PIXII DLA PAŃSKIEJ FIRMY I KAPITANA PRZY-CZEPY ,KTÓRY MOŹE ROZWINĄC TEN PROJEKT NA WIĘCEJ UŹYTKOWNIKÓW . POZDRAWIAM PANÓW .
Super projekt! 🙂
14:40 Gole auto elektryczne kosztuje 200k wiec 25k to jak za darmo. Uzytkowo dostarczam Panu auto 100KM 1.6 benzyna i zrocie mi to za 50k zl, a bede szczesliwy i jeszcze dorzuce za fatyge.
Witam. Miałbym do Pana jedno pytanie które jest oczywiście związane z akumulatorami i sterownikiem który zastosowałem w swoim rowerze elektrycznym. Sterownik pracuje na napięciu 24v i ma moc 250W. Zastosowałem do niego dwa akumulatory AGM 12ah połączone oczywiście szeregowo. Po naładowaniu pokazuje ponad 26V i wiadomo że taki sterownik bez obciążenie nie będzie się grzał. Problem polega na tym, że w porównaniu z akumulatorami lifepo4 spadki napięcia przy podjazdach np pod lekką górkę lub już po przejechaniu 10 km są dosyć spore. poniżej 11v na każdym aku. i wtedy iadomo jest spadek mocy i aku traci swoje właściwości. Przy ciągłych takich spadkach można łatwo wykończyć każdy akumulator. Lifepo4 przez cały czas trzymają wysokie napięcie aż do całkowitego rozładowania. Teraz pytanie czy jeśli do całego zestawu podłączyłbym trzeci akumulator o trochę niższym napięciu np taki 6v 12Ah zamontował przycisk gdzieś na kierownicy którego używałbym tylko podczas jazdy jako takie dodatkowe doładowanie czy mogłoby to się sprawdzić. Mam 22volt wciskam przycisk gdzie napięcie raczej nie wzrośnie do tych 28 volt ponieważ silnik jest obciążony i nie wiem bo tego nie sprawdzałem może spadłoby do tych 24v czyli powinien mieć pełną moc czyli tak jak w przypadku baterii lifepo4. Nie wiem czy dobrze myślę bo aż takim ekspertem nie jestem ale jeśli by to zadziałało to warto spróbować. Taki aku 12Ah 6V to koszt 65 zła sam sterownik można dostać już za 35 zł i można też pomyśleć nad wiatraczkiem który by go chłodził. Muszę też powiedzieć że Pana filmy są mega pouczające i niektóre oglądałem po kilka razy. Super kanał który polecam każdemu. Pozdrawiam.
Dzień dobry czy mogę prosić o jakieś namiary do Pana Sławomira by móc samodzielnie skontaktować się z nim w temacie e samochodu? Pozdrawiam
Brawo
Pierwszy raz zobaczyłem ten filmik i jestem pod mocnym wrażeniem i pełen podziwu dla Pana Sławka.
Mam pytanie; dlaczego ten samochód ma białą rejestracje a nie zieloną?
Pozdrawiam i "zazdroszczę" pasji
Czy żeby zwiększyć zasięg poza miastem można zamówić agregat prądotwórczy i w ten sposób dawać prąd do silnika elektrycznego
Ciekawi mnie Seicento czy też Cinquecento miało blachę w ocynku myślę że ciekawie by siadło. Pozostaje zbierać środki
Witam I pozdrawiam serdecznie dziękuję za fajny film pozdrowionka
Chujstwo
ciekawe ,czy stosując sprzęgło uratuje się skrzynię przed uszkodzeniem ,bo z czwórki ruszać tego nikt nie liczył w fabryce .Fajny pomysł ,pozdrawiam
Nie rozumiem.. dwoch męzczyzn z pewna wiedzą elektryczna i malym zapleczem finansowym jest w stanie w garażu zrobic tani uzytkowy elektryczny samochod wlasnymi rękoma. A duze firmy gdzie przy zapleczu technologicznym wiedzy optymalizacji kosztow produkcjini dostaw nie sa w stanie zrobic malego auta elwktrycznego typu np fiat Panda ktore nowe kosztowaloby w granicach ok35-40 tys zl? … i ktore tak naprawde byloby chetnie kupowane. Aktualnie najtansza Dacia Spring kosztuke w granicach 90 tys, to ciekawe jaka marza musi zostac w firmie.
W Polskich warunkach ten silnik chyba powinien byc solidnie zabezpieczony od spodu ,a tam wiatr wieje. Wieksza kaluza, woda i moze byc problem…
Polak potrafi, nic dziwnego, że szytostwo tak nienawidzi Sławian a szczególnie Polaków! Jak maluchy pewnie i skarpetki przeżyją renesans to biedne szytki nie zarobią!
FAJNY PROJEKT POZDRAWIAM , sympatyczni goście z zacięciem technicznym . Świetnie się oglądało .
Pomijając że Fiat 126 to jedno wielkie gówno i Włosi pozbyli się tego szajsu zarabiając na licencji to wszystkie jego przeróbki wiocha tuningi itd są bezsensowne 🤪🍺