Loading…

Elektryk do Domów Warszawa

Elektryk do Domów i Sprzętów w Warszawie. Usuwanie Awarii - Nowe instalacje - Usługi Elektryczne
Kontakt

Maluch na prąd. Fiat 126 z baterią litową 11kWh



Sławek Wysmyk i Jacek Teodorczyk to twórcy jak do tej pory najbardziej zaawansowanej konwersji Małego Fiata na pojazd …

Pobrane z Youtube Elektryk do Domów, Naprawa Elektryki w Domu, Serwis naprawy elektryki i Elektroniki, Elektryk Warszawa, Naprawa Elektryki Warszawa, nasz elektryk z dojazdem na terenie Warszawy i okolic pomaga w trudnych sprawach.

21 thoughts on “Maluch na prąd. Fiat 126 z baterią litową 11kWh

  1. Drodzy Państwo.

    W pełni rozumiem słuszne oburzenie tych z Państwa, którzy dostrzegli drastyczne przekroczenie przepisów przy prezentacji osiągów e-malucha. Niestety emocje związane z nagrywaniem filmu spowodowały, że przeoczyłem znak. i zupełnie nie wziąłem pod uwagę, że poruszam się w terenie zabudowanym zdecydowanie za szybko. Zapewniam, że w zwykłych warunkach nigdy tego nie robię. To mnie jednak nie usprawiedliwia i dlatego wszystkich Państwa za moje zachowanie ze wstydem przepraszam. / Sławek Wysmyk

  2. Witam mam pytanie odnośnie skrzyni biegów czy wrzucam jeden bieg i demontuje dźwignie zmiany biegów i tak jeżdżę czy tak jak w samochodzie spalinowym trzeba zmienić biegi oraz czy można zamontować automatyczną skrzynią biegów?

  3. MR AKUMLATOR POLECAM MATERIAŁ : ELEKTRYCZNE
    CINGUECENTO . ADAM GIEMZA . NA KANALE PANELE FOTO
    WOLTAICZNE . PIXII SYSTEM MAGAZYNOWANIA PRADU.
    GRZEGORZ WIŚNIEWSKI . JESIONKA koło RZESZOWA..
    TAKI SYSTEM PIXII DLA PAŃSKIEJ FIRMY I KAPITANA PRZY-CZEPY ,KTÓRY MOŹE ROZWINĄC TEN PROJEKT NA WIĘCEJ UŹYTKOWNIKÓW . POZDRAWIAM PANÓW .

  4. Witam. Miałbym do Pana jedno pytanie które jest oczywiście związane z akumulatorami i sterownikiem który zastosowałem w swoim rowerze elektrycznym. Sterownik pracuje na napięciu 24v i ma moc 250W. Zastosowałem do niego dwa akumulatory AGM 12ah połączone oczywiście szeregowo. Po naładowaniu pokazuje ponad 26V i wiadomo że taki sterownik bez obciążenie nie będzie się grzał. Problem polega na tym, że w porównaniu z akumulatorami lifepo4 spadki napięcia przy podjazdach np pod lekką górkę lub już po przejechaniu 10 km są dosyć spore. poniżej 11v na każdym aku. i wtedy iadomo jest spadek mocy i aku traci swoje właściwości. Przy ciągłych takich spadkach można łatwo wykończyć każdy akumulator. Lifepo4 przez cały czas trzymają wysokie napięcie aż do całkowitego rozładowania. Teraz pytanie czy jeśli do całego zestawu podłączyłbym trzeci akumulator o trochę niższym napięciu np taki 6v 12Ah zamontował przycisk gdzieś na kierownicy którego używałbym tylko podczas jazdy jako takie dodatkowe doładowanie czy mogłoby to się sprawdzić. Mam 22volt wciskam przycisk gdzie napięcie raczej nie wzrośnie do tych 28 volt ponieważ silnik jest obciążony i nie wiem bo tego nie sprawdzałem może spadłoby do tych 24v czyli powinien mieć pełną moc czyli tak jak w przypadku baterii lifepo4. Nie wiem czy dobrze myślę bo aż takim ekspertem nie jestem ale jeśli by to zadziałało to warto spróbować. Taki aku 12Ah 6V to koszt 65 zła sam sterownik można dostać już za 35 zł i można też pomyśleć nad wiatraczkiem który by go chłodził. Muszę też powiedzieć że Pana filmy są mega pouczające i niektóre oglądałem po kilka razy. Super kanał który polecam każdemu. Pozdrawiam.

  5. Pierwszy raz zobaczyłem ten filmik i jestem pod mocnym wrażeniem i pełen podziwu dla Pana Sławka.
    Mam pytanie; dlaczego ten samochód ma białą rejestracje a nie zieloną?
    Pozdrawiam i "zazdroszczę" pasji

  6. ciekawe ,czy stosując sprzęgło uratuje się skrzynię przed uszkodzeniem ,bo z czwórki ruszać tego nikt nie liczył w fabryce .Fajny pomysł ,pozdrawiam

  7. Nie rozumiem.. dwoch męzczyzn z pewna wiedzą elektryczna i malym zapleczem finansowym jest w stanie w garażu zrobic tani uzytkowy elektryczny samochod wlasnymi rękoma. A duze firmy gdzie przy zapleczu technologicznym wiedzy optymalizacji kosztow produkcjini dostaw nie sa w stanie zrobic malego auta elwktrycznego typu np fiat Panda ktore nowe kosztowaloby w granicach ok35-40 tys zl? … i ktore tak naprawde byloby chetnie kupowane. Aktualnie najtansza Dacia Spring kosztuke w granicach 90 tys, to ciekawe jaka marza musi zostac w firmie.

  8. Pomijając że Fiat 126 to jedno wielkie gówno i Włosi pozbyli się tego szajsu zarabiając na licencji to wszystkie jego przeróbki wiocha tuningi itd są bezsensowne 🤪🍺

Dodaj komentarz

Zadzwoń!