Subiektywny przegląd rynku elektryków – co kupić za 30 50 90 tys zł Jakie auto na pierwszego Elektryka? W odcinku Peugeot ion …
Pobrane z Youtube Elektryk do Domów, Naprawa Elektryki w Domu, Serwis naprawy elektryki i Elektroniki, Elektryk Warszawa, Naprawa Elektryki Warszawa, nasz elektryk z dojazdem na terenie Warszawy i okolic pomaga w trudnych sprawach.
Related
31 thoughts on “Jakie auto na pierwszego Elektryka?”
Silnik elektryczny dobry w pralce albo w wibratorze dla pań. W zimie albo podgrzewanie albo krótka jazda w rękawiczkach. Elektryczny samochód ? Poniżej promila użytkowników w PL, czyli w granicach błędu statystycznego a chętnych nie ma.
Myślę o którymś z trojaczków. Mają chłodzenie akumulatora, potrzebuje do miasta. Tyko mało jest dostępnych używanych. Kwestia diagnostyki przed zakupem, nie wiem czy sprzedający samochód elektryczny się zgodzi na testy na autostradzie przez godzinę. Jakimś testem jest podpiecie wyładowanego samochodu do szybkiej ładowarki chadrmo.
mieliśmy mitsu miev od nowości jakieś 5 lat….koszt nowego 120 tyś bateria w lecie 100-120km w zimie tragedia !z włączonym ogrzewaniem leciała w oczach…przez te 5 lat zepsuł się z 6 razy,koszty serwisu tragedia,pod koniec bateria 60-70 km w lecie…sprzedaliśmy w ubiegłym roku przy przebiegu 66tyśkm zepsuty za 20 tyś.morał z tego taki"unikać elektrycznych wynalazków" może za parę lat jak to dopracują…
3:34 — To nie prawda że samochodu elektrycznego nie trzeba serwisować. Taki pojazd jest wyposażony w tradycyjne zawieszenie i układ hamulcowy. Do tego co nie które modele mają klimatyzacje opartą o płyn chłodniczy który chłodzi kabinę ale przede wszystkim akumulatory 🙂 Więc już masz jakiś tam serwis do zrobienia. Skrzynia biegów z tego co się orientuje nie których elektrykach ma płyn co się wymienia 🙂 Wiec Panie Kolego nie do końca jest tak bez obsługowo … Co do tankowania paliwem ok tutaj nie występuje paliwo a prąd więc ładować musisz go…
Na stacjach publicznych możemy spodziewać się cen od 1,2 zł do 3,5 zł za 1kWh w zależności od rodzaju ładowania. Stacje zasilane prądem AC ładują wolniej ale taniej, jest to koszt 1,1-1,8 zł za 1kWh. Ładowanie na stacjach zasilanych prądem stałym DC jest o wiele szybsze, ale też nieco droższe, średnio 2-2,3 zł za 1 kWh. A Ile kosztuje ładownie elektryka w domu?? W domu zależności od regionu koszt 1kWh to 1 zł netto xD jaku mnie 😀
Więc licząc 80kWh ogniwo to 80 zł za jedno pełne ładowanie teorii xD więc koszt jazdy takim elektrykiem już nie jest tak tanie i fajne xD
Inny problem to taki ze wiele osiedli -blokowisk w kraju nie ma ładowarek czy możliwość ładowania takich pojazdów co pokazuje brak dostosowania elektro mobilności w Polsce.
Opel ampera ale z dopiskiem E ma baterie 60 kWh netto chłodzone cieczą i ze względu na przejęcie przez Francuzow nie są drogie. 6,5s do setki, 205 km i moment 360Nm robi robotę
No napewno nie kia e-niro bo się rozczarujecie Kiepskie auto jeśli można tak to nazwać czemu nikt nie pisze o głupich rozwiązaniach w tym czymś 🤔 sam jestem posiadaczem tego auta i szczerze nie jestem zadowolony może w lato to spoko ale wole rower🤭 to nie auto na długie podróże bo samo lądowanie baterii to ponad godzina na szybkiej ładowarce nie ma tu czym się podniecać! Czemu mam wydłużać sobie podróż! Jak nie słucham muzyki w radiu to wymuszane są dźwięki natury po jakiego grzyba! nie wiem… a na dodatek nie da rady tego wyłączyć bo jak zatrzymamy odtwarzanie tego dźwięku on ponownie się odpali po tym jak ktoś do nas zadzwoni gdy planujemy nasza podróż tą piorunująca fórą to nie zawsze znajdziemy stacje ładującą bo okazuje się ze ktoś albo ja ukradł albo jeszcze nie powstała bo nawigacja ja widzi a ja nie moja 215 km przejażdżka skończyła się 5 godzinną wyprawą do domu bo ładowarki i to jeszcze tej szybkiej szukałem godzinę nie no super auto nie ma co 🧐 nikt tez nie mówi o tym ze do każdej stacji ładującej potrzebujesz appki
Fajnie że tłumaczysz sprawy związane z elektromobilnością i chwała Ci za to – ale ten Twój samochód elektryczny to porażka z wyglądu – wiem, wiem że o gustach się nie rozmawia ale kupno samochodu który wygląda jak lanos Daewoo to lekka przesada !
wypowiadał się na temat elektryków pan Hołowczyc można znaleźć wywiad na YouTubie i opowiada że jak samochód elektryczny się zapali to bardzo trudno go ugasić praktycznie jest to niemożliwe jeżeli samochody są po wypadku elektryczne to trafiają na złom nikt tego nie naprawia i o tym się nie mówi że zalegają całe sterty samochodów elektrycznych w krajach skandynawskich Dziękuję do widzenia 🤠🤙 Nie wspominając o baterii która jest duża na pół samochodu jest szkodliwa dla środowiska i do tego promieniowanie jakie ma elektryk i skutek na ciało ludzkie to też jest zakrywane przed światem o czym my tu rozmawiamy to jest taki sam eksperyment na dzień dzisiejszy i jak te szczepionki eksperyment medyczny A to eksperyment motoryzacyjny gówno warte
No, tutaj łapka w górę ! Więcej takich bardziej zrównoważonych filmów. P.S. Co do pojazdów Nissan Leaf. Jest Pan pewien, że tylko pierwsza seria miała problemy z bateriami? Kiedy w/g Pana (w którym konkretnie roku) było przejście na lepsze (poprawione) układy w Nissan Leaf?
Jestem twoim fanem i szerokopojętej elektromobilności. Ale mam 2 pytania których nikt nie zadał: 1.jakie pole elektromagnetyczne emituje auto elektryczne? Podczas ładowania i podczas jazdy. 2.czy w starych Leafach można zamienić baterie na większe i lepsze.Używane oczywiście. pozdrawiam serdecznie. Krzysiek
Podobno Leafy mają problemy z bateriami, że szybko padają a nowa bateria kosztuje krocie (powyżej 70tys).
Chętnie bym zainwestował w elektryka, ale potrzebne mi auto, które jest w stanie przejechać jednorazowo ~700km i w razie potrzeby zatankuje się w ciągu 5 minut… :/ może za kilka lat 🙂
Jednego nie rozumie dlaczego ci co płacą podatki zawarte w koszcie paliwa które są przeznaczone na remonty i budowę dróg nie mogą jeździć niektórymi drogami np ( bus pas) a właściciele elektryków mogą choć wcale nie płacą podatków drogowych
Jak będzie za 10 tys to zmienię
Jakie zadne to padlo
Na pierwszego elektryka to tylko Melex! Już 50 lat temu był polskim hitem sprzedaży na pola golfowe. 😅 🤣
Silnik elektryczny dobry w pralce albo w wibratorze dla pań.
W zimie albo podgrzewanie albo krótka jazda w rękawiczkach.
Elektryczny samochód ? Poniżej promila użytkowników w PL, czyli w granicach błędu statystycznego a chętnych nie ma.
👍😁
Myślę o którymś z trojaczków. Mają chłodzenie akumulatora, potrzebuje do miasta. Tyko mało jest dostępnych używanych. Kwestia diagnostyki przed zakupem, nie wiem czy sprzedający samochód elektryczny się zgodzi na testy na autostradzie przez godzinę. Jakimś testem jest podpiecie wyładowanego samochodu do szybkiej ładowarki chadrmo.
Elektryki dobre do jazdy wokolo komina, kolo domu…na 1000 km potrzeba trzy dni. ..
Pogadamy za 3 lata…Dobrze?
Polacy nie dajcie sie, eleryczne auto to sciema. ..na koncu poniesiesz wszystkie koszty…to nic nie ma wspolnego z OCHRONA SRODOWISKA. …
Pojawiła się Toyota BZ4Xm, może jakieś porównanie tego modelu z eNiro
mieliśmy mitsu miev od nowości jakieś 5 lat….koszt nowego 120 tyś bateria w lecie 100-120km w zimie tragedia !z włączonym ogrzewaniem leciała w oczach…przez te 5 lat zepsuł się z 6 razy,koszty serwisu tragedia,pod koniec bateria 60-70 km w lecie…sprzedaliśmy w ubiegłym roku przy przebiegu 66tyśkm zepsuty za 20 tyś.morał z tego taki"unikać elektrycznych wynalazków" może za parę lat jak to dopracują…
Cześć kolego…
Ciekawe klimaty te elektryki… Ale mam pytanie: co z konwersją auta na elektryczny?
Znasz może kogoś warte Ho polecenia? Pozdr
Panie Kolego
3:34 — To nie prawda że samochodu elektrycznego nie trzeba serwisować. Taki pojazd jest wyposażony w tradycyjne zawieszenie i układ hamulcowy. Do tego co nie które modele mają klimatyzacje opartą o płyn chłodniczy który chłodzi kabinę ale przede wszystkim akumulatory 🙂 Więc już masz jakiś tam serwis do zrobienia. Skrzynia biegów z tego co się orientuje nie których elektrykach ma płyn co się wymienia 🙂 Wiec Panie Kolego nie do końca jest tak bez obsługowo … Co do tankowania paliwem ok tutaj nie występuje paliwo a prąd więc ładować musisz go…
Na stacjach publicznych możemy spodziewać się cen od 1,2 zł do 3,5 zł za 1kWh w zależności od rodzaju ładowania. Stacje zasilane prądem AC ładują wolniej ale taniej, jest to koszt 1,1-1,8 zł za 1kWh. Ładowanie na stacjach zasilanych prądem stałym DC jest o wiele szybsze, ale też nieco droższe, średnio 2-2,3 zł za 1 kWh. A Ile kosztuje ładownie elektryka w domu?? W domu zależności od regionu koszt 1kWh to 1 zł netto xD jaku mnie 😀
Więc licząc 80kWh ogniwo to 80 zł za jedno pełne ładowanie teorii xD więc koszt jazdy takim elektrykiem już nie jest tak tanie i fajne xD
Inny problem to taki ze wiele osiedli -blokowisk w kraju nie ma ładowarek czy możliwość ładowania takich pojazdów co pokazuje brak dostosowania elektro mobilności w Polsce.
Opel ampera ale z dopiskiem E ma baterie 60 kWh netto chłodzone cieczą i ze względu na przejęcie przez Francuzow nie są drogie. 6,5s do setki, 205 km i moment 360Nm robi robotę
No napewno nie kia e-niro bo się rozczarujecie Kiepskie auto jeśli można tak to nazwać czemu nikt nie pisze o głupich rozwiązaniach w tym czymś 🤔 sam jestem posiadaczem tego auta i szczerze nie jestem zadowolony może w lato to spoko ale wole rower🤭 to nie auto na długie podróże bo samo lądowanie baterii to ponad godzina na szybkiej ładowarce nie ma tu czym się podniecać! Czemu mam wydłużać sobie podróż! Jak nie słucham muzyki w radiu to wymuszane są dźwięki natury po jakiego grzyba! nie wiem… a na dodatek nie da rady tego wyłączyć bo jak zatrzymamy odtwarzanie tego dźwięku on ponownie się odpali po tym jak ktoś do nas zadzwoni gdy planujemy nasza podróż tą piorunująca fórą to nie zawsze znajdziemy stacje ładującą bo okazuje się ze ktoś albo ja ukradł albo jeszcze nie powstała bo nawigacja ja widzi a ja nie moja 215 km przejażdżka skończyła się 5 godzinną wyprawą do domu bo ładowarki i to jeszcze tej szybkiej szukałem godzinę nie no super auto nie ma co 🧐 nikt tez nie mówi o tym ze do każdej stacji ładującej potrzebujesz appki
Miałem leafa 2, proszę cię nie ma co się podniecać zasięgiem. Proszę nie wprowadzaj ludzi w błąd jaki to Nissan jest super.
Fajnie że tłumaczysz sprawy związane z elektromobilnością i chwała Ci za to – ale ten Twój samochód elektryczny to porażka z wyglądu – wiem, wiem że o gustach się nie rozmawia ale kupno samochodu który wygląda jak lanos Daewoo to lekka przesada !
wypowiadał się na temat elektryków pan Hołowczyc można znaleźć wywiad na YouTubie i opowiada że jak samochód elektryczny się zapali to bardzo trudno go ugasić praktycznie jest to niemożliwe jeżeli samochody są po wypadku elektryczne to trafiają na złom nikt tego nie naprawia i o tym się nie mówi że zalegają całe sterty samochodów elektrycznych w krajach skandynawskich Dziękuję do widzenia 🤠🤙 Nie wspominając o baterii która jest duża na pół samochodu jest szkodliwa dla środowiska i do tego promieniowanie jakie ma elektryk i skutek na ciało ludzkie to też jest zakrywane przed światem o czym my tu rozmawiamy to jest taki sam eksperyment na dzień dzisiejszy i jak te szczepionki eksperyment medyczny A to eksperyment motoryzacyjny gówno warte
No, tutaj łapka w górę ! Więcej takich bardziej zrównoważonych filmów. P.S. Co do pojazdów Nissan Leaf. Jest Pan pewien, że tylko pierwsza seria miała problemy z bateriami? Kiedy w/g Pana (w którym konkretnie roku) było przejście na lepsze (poprawione) układy w Nissan Leaf?
amazing car – this reminds me a lot polish electric cars of prime minister Morawiecki's era. Great success!!!!
Ciekawe kiedy premiera nowego eNiro II
baterie żelazowo fosforowe można normalnie użytkować
A Renault ZOE. Moim zdaniem numer 1 do 50 tysięcy.
Jestem twoim fanem i szerokopojętej elektromobilności. Ale mam 2 pytania których nikt nie zadał:
1.jakie pole elektromagnetyczne emituje auto elektryczne? Podczas ładowania i podczas jazdy.
2.czy w starych Leafach można zamienić baterie na większe i lepsze.Używane oczywiście.
pozdrawiam serdecznie.
Krzysiek
Trzeba mieć min 50 tyś 😀👍🏻leaf 30 byłoby ok. Lub Hyundai iconiq za ok.70 tys.
Filmik bajera , dużo konkretnych wiadomości. Polecam 🙂
Żadne!
Podobno Leafy mają problemy z bateriami, że szybko padają a nowa bateria kosztuje krocie (powyżej 70tys).
Chętnie bym zainwestował w elektryka, ale potrzebne mi auto, które jest w stanie przejechać jednorazowo ~700km i w razie potrzeby zatankuje się w ciągu 5 minut… :/ może za kilka lat 🙂
Jednego nie rozumie dlaczego ci co płacą podatki zawarte w koszcie paliwa które są przeznaczone na remonty i budowę dróg nie mogą jeździć niektórymi drogami np ( bus pas) a właściciele elektryków mogą choć wcale nie płacą podatków drogowych
Czyli oszczędzamy baterię ładujące do max 80%?
A czy e-208GT nie jest fajniejszy? Zastanawiam się, który wybrać, Lew czy Leaf?