Loading…

Elektryk do Domów Warszawa

Elektryk do Domów i Sprzętów w Warszawie. Usuwanie Awarii - Nowe instalacje - Usługi Elektryczne
Kontakt

ELEKTRYCZNE AUTA SĄ SUPER!!! CZYLI największa HIPOKRYZJA w Świecie MOTORYZACJI!!!



Elektryczne auta są super, to nasza przyszłość w tą stronę idzie motoryzacja. Ale czy aby na pewno nie jest to bujda na resorach?

Pobrane z Youtube Elektryk do Domów, Naprawa Elektryki w Domu, Serwis naprawy elektryki i Elektroniki, Elektryk Warszawa, Naprawa Elektryki Warszawa, nasz elektryk z dojazdem na terenie Warszawy i okolic pomaga w trudnych sprawach.

24 thoughts on “ELEKTRYCZNE AUTA SĄ SUPER!!! CZYLI największa HIPOKRYZJA w Świecie MOTORYZACJI!!!

  1. Następny prorok co nigdy nie jeździł elektrykiem i nie ma wcale pojęcia najmniejszego i porównuje jajko z jabłkiem .
    Zacznij najpierw od podstawy!
    Nie masz najmniejszego pojęcie o recyclingu bateri ,nigdy nie byłeś w takiej firmie i nie widziałeś akumulatorów po życiu w aucie dalsze kilkanaście lat w UPS w kontenerach do podtrzymania wielkich firm.
    Jedyne co widać że masz stracha że za niedługo takich jak ciebie nie trzeba 😉

  2. Mechaniku nie będziesz miał roboty przy elektrykach.Czy są eko czy nie.I to Cię boli.Konic kropka.
    Zapraszam do budki telefonicznej i wężyk z Twojego ukochanego dizla.I zapragniesz elektryka.Jak by Matszałkoską jechały same elektryki to byłby rakotwórczy suf .Tak rozumię Twój kiek samoobrony.

  3. Jeszcze jedno, nawet gdyby jeździć wyłącznie pojazdami elektrycznymi to nie zatrzyma się efektu cieplarnianego bo obniżenie co2 w skali wielu lat będzie mniejsze o 0,001.

  4. To jest kolejny film który udostępnie na swoim fb, oszołomy pro elektryczni nie chcą dopuścić żadnych argumentów. To ta sama grupa ekologicznych jeżdżących hulajnogami serwisowanych przez stare dostawczaki z dymiacym dieslem.
    Wiecie gdzie problem? Ludzie wmawiacy że elektryki są ekologiczne, mają kurzy móżdżek i wzrokiem sięgają konca nosa, dymiącego komina elektrowni już nie widzą.

  5. Widzę, że gościu od grzebania w autach powinien chyba na tym poprzestać. Bo z rozumieniem technologii nie bardzo mu wychodzi. Ale za parę latek będzie sam skakał z kluczem wokół elektryków do ogarnięcia.
    Samochody elektryczne, jak każda nowa technologia nie jest z góry doskonała. Ogniwa wodorowe, o których pan wspomina to bzdura głownie ze względu na niestabilność wodoru (i magazynowanie go w pojeździe) a także ze względu na proces pozyskiwania wodoru do tego celu (bo to nie jest wsadzenie se dwóch elektrodek do wody i zbieranie wodoru z elektrolizy). Pozyskiwanie surowców z krajów trzeciego świata staje się problematyczne, gdy dotyczy elektryków. Ale nie myśli się o tym co dwa lata wymieniając iphona. Ok, zaleciało symetryzmem. Ale taka jest prawda. Czy surowce na elektryka czy na coś innego, leci się do murzynów bo tam jest tanio. I to nie jest problem z elektrycznymi samochodami, tylko z konsumpcjonizmem. Recykling baterii też jest problemem formalnym. Bo taką baterię musi przetworzyć Europejczyk a to kosztuje dużo więcej niż przekopanie kawałka Afryki za 5 dolarów/miesiąc. Poza tym dziwnie brzmi brak akceptacji dla przekopywania Afryki za litem a nie wspomina się o złożonym zagrożeniu związanym z pozyskiwaniem paliw kopalnych (LPG też jest paliwem kopalnym a silniki spalinowe są reliktem). Poza tym, technologia baterii oczywiście musi się zmienić. Ale to nie może być punkt początkowy rozwoju samochodów elektrycznych. A to, że samochody elektryczne są dotowane? Oczywiście, to zawsze istniało. Nazywa się to subsydiowaniem.
    A że w "takim kraju jak Polska coś tam…". No tak. To lepiej mieć w dupie elektryki, a za 20 albo 30 lat obudzić się dumnie jako stary zaropiały skansen i wtedy brać się za rozwój. Jakie to polskie… Nawet mi się nie chce wszystkiego komentować.

    Nawet mi się nie chce dalej komentować. A moja rada dla Ciebie – mów dalej o skrzyniach biegów, bo tu masz szansę coś mądrego powiedzieć.

  6. wodór jest najlepszy ale i tak problem z nim jest bo jest już mocno wykorzystywany, z tego co mi wiadomo to są w polsce 3 toyoty na wodór, problemy są ze stacjami bo w niemczech są normalnie te stacje w większych miastach a w polsce niestety tylko jedna, jest osoba która ma chyba swoją prywatną stację wodorową ale nie każdego stać by posiadać taką stację

  7. Każdy elektryk po zużyciu baterii będzie musiał być złomowany bo wymiana baterii będzie nieopłacalna. Obecnie baterie w fullelektrykach stanowi podłogę i element na którym montuje się podzespoły zawieszenia , napędu auta i żeby wymienić taka baterię to konieczne będzie rozebranie niemal całego auta.

  8. Mam pytanie dla szanownego autora czy celowo przemilczał fakt, że benzynę również trzeba najpierw wydobyć a następnie przetworzyć? Czy była chwila refleksji na temat oceny moralnej tego procederu?

  9. Świetny odcinek, pokazujący jak wygląda rzeczywistość a nie ciągle powtarzane slogany.
    Żyjemy w czasach w których prąd jest zły bo jego produkcja powoduje zanieczyszczenia i dlatego powinniśmy używać go mniej i jednocześnie prąd jest dobry dlatego powinniśmy używać samochodów elektrycznych.
    Ten prąd jest oczywiście ekologiczny…

  10. Hipokryzja – brzmi poetycznie to, czym jest ,,a fucken bullshit'' wciskany nam przez politykutasów. A my, my wszyscy, jesteśmy w tym, opłacanym przez nas wielomiliardowym burdelu, stadem baranów. Quo vadis homo sapiens ?

  11. Mordo, jak poruszyles temat produkcji energii elektrycznej, to porusz tez temat, ze do twojego diesla ta rope tez trzeba wydobyc, przerobic w rafinerii i wtedy dostarczyc na stacje paliw, bo aniolki jej tam nie dostarcza. Badz uczciwy. Wydobycie+rafinieria+dostawa+spalanie w samochodzie wytworzy wiecej CO2.
    Mowisz tez o octavi na trasie. Nie kazdy jezdzi w trasy, niektorzy jezdza po miescie i wtedy taka octavia bedzie kosztowac duzo wiecej w utrzymaniu. "Ceny oleju napedowego w dobrych czasach" – co to za agument? W dobrych czasach? Patrz co tu i teraz a nie co kiedys bylo. Kiedys prad byl duzo tanszy, a co to ma do obecnej sytuacji? Tez naciagasz ten temat na sile. Argumentuj suchymi faktami, a nie co bylo kiedys.

  12. Michu po tym programie naszedł mnie taki pomysł … W tych czasach można łatwo przerobić zwykły rower na rower elektryczny… Teraz pytanie czy był by sens zrobienia tego samego z samochodami ?? Na różnych stronach można kupić dosyć tanio silniki elektryczne…. Jaka oszczędność albo starty mogą wynikać z takiego Zrób Sam Hybrydy ??

Skomentuj szymon k Anuluj pisanie odpowiedzi

Zadzwoń!