To że auta elektryczne i wszechobecna elektryfikacja to kontrowersyjny temat, to teraz dorzucę trochę benzyny do ognia i …
Pobrane z Youtube Elektryk do Domów, Naprawa Elektryki w Domu, Serwis naprawy elektryki i Elektroniki, Elektryk Warszawa, Naprawa Elektryki Warszawa, nasz elektryk z dojazdem na terenie Warszawy i okolic pomaga w trudnych sprawach.
Related
32 thoughts on “WIESZ ILE KOSZTUJE Przygotowanie Warsztatu Do Naprawy Elektryka? To się ZDZIWISZ!”
😄kumpel w warsztacie robi elektryki i koszt konwersji stanowska na takie auta wyniósł raptem 6k. 1. podnosnik przerobil za pare złotych 2. wszystko robi miernikiem i laptopem diagnozuje 3. podnosnik teleskopowy pod baterie reczny kupil za 2k 4. narzedzia pod regenracje i wymiane ogniw 3k 5. gumofilce i rekawice plus strój 3 stówki
Około 1910 roku samochody elektryczne praktycznie zniknęły z ulic, wyparte do niszowych zastosowań przez coraz popularniejsze samochody spalinowe. Dynamicznie rozwijająca się wówczas technologia spalinowa okazała się praktyczniejsza – używane w tamtych czasach baterie miały niewielki zasięg, a auta na prąd rozwijały małe prędkości. Ponadto oferta producentów samochodów elektrycznych była skierowana głównie do zamożnych mieszkańców miast. Do malejącego zainteresowania pojazdami na prąd przyczyniła się również masowa produkcja Forda T w latach 1908-1912
Praktycznie cała treść pokrywa się z tym co mamy dzisiaj z nielicznymi wyjątkami. 😁
Na baterie to wibrator, a nie samochody. Elektryfikacja to koniec motoryzacji, i jeszcze ta fanaberia unijna – zakaz sprzedaży aut spalinowych do 2035. Strach sie bać… zostanie rower (Wigry 3) albo wyjazd do ruskich by pojeździć prawdziwym autem.
Teraz pytanie co się dzieje w momencie wypadku i uszkodzenia przewodów wysokiego napięcia czy też baterii. Nie można niczego dotknąć i wyjść z auta bo może Cię zabić?
Znając życie po 4 latach jak baterie będą martwe do elektryków polskie warsztaty będą montować silniki spalinowe. W Polsce powstanie pierwsza Tesla z silnikiem Diesla.
Milion, czyli padną druciarze, a przecież z tym walczy rycerz w lśniącej zbroi, rycerz bez skazy, czyli Łysy, co wszędzie tylko patologia, nie ma znaczenia czy ASO czy zwykły. On nas uratuje.
Troche mi szkoda Pana Michała z firmy sponsorującej, siedzi sobie ekspert, siedzi od x lat w branży, rozmawia profesjonalnie, a obok niego siedzi łysy w dresie który co chwila myli pojęcia i widać, że prąd to dla niego czarna magia xD
W klasycznej naprawie czegokolwiek jeden młotek, czy klucz może służyć i 100 lat. Przy elektrykach wszystkie narzędzia /większość/ będą musiały przechodzić legalizację. Rękawice, buty,wkrętaki, klucze…. będą musiały posiadać atesty, poddawane będą testom. Albo wymiana na nowe. Każdy pracownik będzie musiał przechodzić szkolenia, egzaminy,uzyskiwać certyfikaty… I jeszcze to o czym mowa na filmie : ceny wyposażenia warsztatu, stanowiska… Ojj… będzie drogo, bardzo drogo !!! Już nie wspomnę o OC, AC.
Z akumulatorami w nowych samochodach może być tak jak teraz z katalizatorami w starszych samochodach (wartość większa jak samochodu) akumulator posiada metale ziem rzadkich które będzie można odzyskać. Przerabianie obecnego warsztatu na e warsztat ma sens w momencie braku tradycyjnych samochodów do naprawy. Czekamy na otwarcie pierwszego E M4K 👍.
Przy aktualnych akumulatorach samochodów elektrycznych nawet odcięcie tlenu nic nie daje albowiem produktem palących się ogniw jest też tlen !!! Wobec czego nawet odcieecie tlenu nic nie da, wystarczy poogladać filmy z zapłonu i palenia się akiej baterii pali się nawet pod wodą !! Jak widać ani Michu ani też pseudo expert nie ogarniają do końca tematu samochodów elektrycznych. Ekspert coś wie ale nie wiele.
Polecam Ci Michu kupić w Norwegii sprzęt to elektryfikacji stanowiska. Cena tego "miernika" tutaj to 6500 zł a nie 9000 zł jak w Polsce. I wszystkie inne sprzety są również tańsze niż w PL. Pozdro
Bzdura bzdurę pogania , żeby się wypowiadać na ten temat trzeba posiadać elementarną wiedzę której w tym materiale niema . Unikajcie tego rodzaju ekspertów jeden i drugi są siebie warci.
A pro po multimetru urządzenia pomiarowe mają swoje klasy od I do V gdzie pierwsza jest przeznaczona do wykonywania pomiarów na najniższych wartościach a V do pomiarów lini przesyłowych HV także trzeba by było dobrać urządzenie do poziomu napięcia, wysokie napięcie zaczyna się od 1000V AC albo 1500V DC
Super że o tym gadacie…. szkoda że tak mało się o tym mówi…. Z znajomymi już 5 lat temu na garażu gadaliśmy o tym problemie ……. będą tragedię, niestety ale to nie uniknione …..
😄kumpel w warsztacie robi elektryki i koszt konwersji stanowska na takie auta wyniósł raptem 6k.
1. podnosnik przerobil za pare złotych
2. wszystko robi miernikiem i laptopem diagnozuje
3. podnosnik teleskopowy pod baterie reczny kupil za 2k
4. narzedzia pod regenracje i wymiane ogniw 3k
5. gumofilce i rekawice plus strój 3 stówki
Cytat z pewnej strony:
Około 1910 roku samochody elektryczne praktycznie zniknęły z ulic, wyparte do niszowych zastosowań przez coraz popularniejsze samochody spalinowe. Dynamicznie rozwijająca się wówczas technologia spalinowa okazała się praktyczniejsza – używane w tamtych czasach baterie miały niewielki zasięg, a auta na prąd rozwijały małe prędkości. Ponadto oferta producentów samochodów elektrycznych była skierowana głównie do zamożnych mieszkańców miast. Do malejącego zainteresowania pojazdami na prąd przyczyniła się również masowa produkcja Forda T w latach 1908-1912
Praktycznie cała treść pokrywa się z tym co mamy dzisiaj z nielicznymi wyjątkami. 😁
Na baterie to wibrator, a nie samochody. Elektryfikacja to koniec motoryzacji, i jeszcze ta fanaberia unijna – zakaz sprzedaży aut spalinowych do 2035. Strach sie bać… zostanie rower (Wigry 3) albo wyjazd do ruskich by pojeździć prawdziwym autem.
a Aso jakie ma systemy gaśnicze ?
Teraz pytanie co się dzieje w momencie wypadku i uszkodzenia przewodów wysokiego napięcia czy też baterii. Nie można niczego dotknąć i wyjść z auta bo może Cię zabić?
Znając życie po 4 latach jak baterie będą martwe do elektryków polskie warsztaty będą montować silniki spalinowe. W Polsce powstanie pierwsza Tesla z silnikiem Diesla.
Panie Michale to sie wyżuca nie naprawia
Kolejny dowód że ludzie nagrywają pod publikę , kontent gorszy niż zero.. ciekawe ile ten koleś zapłacił żeby wystąpić w tym filmie…
Kiedyś złapałem za fajkę przy Wsk jak mi się zacięła linka…miała przebicie, nie polecam.
Gdy nasluchalem sie pomyslow politykow coraz bardziej kocham moj rower.
Elektryki to 💩Gówno
Milion, czyli padną druciarze, a przecież z tym walczy rycerz w lśniącej zbroi, rycerz bez skazy, czyli Łysy, co wszędzie tylko patologia, nie ma znaczenia czy ASO czy zwykły. On nas uratuje.
25:40 Syrena w tle do pożaru auta
Troche mi szkoda Pana Michała z firmy sponsorującej, siedzi sobie ekspert, siedzi od x lat w branży, rozmawia profesjonalnie, a obok niego siedzi łysy w dresie który co chwila myli pojęcia i widać, że prąd to dla niego czarna magia xD
Narzędzia strasznie przesadzon
Ale pierdolicie
Łysy wyglądasz na prawdę zdrowo i dobrze, pozdro💪
Samochody zupełnie nikomu do niczego niepotrzebne.
No nie! Na kablu do świecy 12. !!?? Dałeś po zaworach Łysy, tam masz impulsy po kilka naście tysięcy, nawet do 20kV
Jak ma mnie taki fachowiec uczyć co twierdzi że jest prąd zmienny to ja dziękuję za szkolenie
W klasycznej naprawie czegokolwiek jeden młotek, czy klucz może służyć i 100 lat. Przy elektrykach wszystkie narzędzia /większość/ będą musiały przechodzić legalizację. Rękawice, buty,wkrętaki, klucze…. będą musiały posiadać atesty, poddawane będą testom. Albo wymiana na nowe. Każdy pracownik będzie musiał przechodzić szkolenia, egzaminy,uzyskiwać certyfikaty… I jeszcze to o czym mowa na filmie : ceny wyposażenia warsztatu, stanowiska… Ojj… będzie drogo, bardzo drogo !!! Już nie wspomnę o OC, AC.
A kto płaci w momencie jak auto się zjara, bo to już nie takie rzadkie zjawisko, warsztat xD ?
Z akumulatorami w nowych samochodach może być tak jak teraz z katalizatorami w starszych samochodach (wartość większa jak samochodu) akumulator posiada metale ziem rzadkich które będzie można odzyskać.
Przerabianie obecnego warsztatu na e warsztat ma sens w momencie braku tradycyjnych samochodów do naprawy.
Czekamy na otwarcie pierwszego E M4K 👍.
Ha ha przeciez pierwsze elekryczne auta to nie 25 lat lecz 125 a co do wegla to przeciez nasze panstwo placilo kar
Michale na świecy jest około 15 000 volt a nie jak mówisz 12 volt
Przy aktualnych akumulatorach samochodów elektrycznych nawet odcięcie tlenu nic nie daje albowiem produktem palących się ogniw jest też tlen !!!
Wobec czego nawet odcieecie tlenu nic nie da, wystarczy poogladać filmy z zapłonu i palenia się akiej baterii pali się nawet pod wodą !!
Jak widać ani Michu ani też pseudo expert nie ogarniają do końca tematu samochodów elektrycznych.
Ekspert coś wie ale nie wiele.
no nie no piękną utopię tworzysz, popłakałem się ze śmiechu
Polecam Ci Michu kupić w Norwegii sprzęt to elektryfikacji stanowiska. Cena tego "miernika" tutaj to 6500 zł a nie 9000 zł jak w Polsce. I wszystkie inne sprzety są również tańsze niż w PL. Pozdro
Bzdura bzdurę pogania , żeby się wypowiadać na ten temat trzeba posiadać elementarną wiedzę której w tym materiale niema . Unikajcie tego rodzaju ekspertów jeden i drugi są siebie warci.
A pro po multimetru urządzenia pomiarowe mają swoje klasy od I do V gdzie pierwsza jest przeznaczona do wykonywania pomiarów na najniższych wartościach a V do pomiarów lini przesyłowych HV także trzeba by było dobrać urządzenie do poziomu napięcia, wysokie napięcie zaczyna się od 1000V AC albo 1500V DC
😊👍👍👍👌✌
Super że o tym gadacie…. szkoda że tak mało się o tym mówi….
Z znajomymi już 5 lat temu na garażu gadaliśmy o tym problemie ……. będą tragedię, niestety ale to nie uniknione …..