Oglądaj „Automaniak” w niedzielę o godzinie 10:45 w TVN Turbo oraz …
Pobrane z Youtube Elektryk do Domów, Elektryk do Samochodów, Naprawa Elektryki w Domu, Serwis Elektryka, Serwis naprawy elektryki i Elektroniki, Elektryk Warszawa, Naprawa Elektryki Warszawa, nasz elektryk z dojazdem na terenie Warszawy i okolic pomaga w trudnych sprawach. Elektryk Warszawa ,elektryk warszawa wola,elektryk warszawa bielany,elektryk warszawa 24h,elektryk warszawa bemowo,elektryk warszawa ochota,elektryk warszawa targówek,elektryk warszawa ursynów
Related
37 thoughts on “Sprawdzaliśmy możliwości elektryków poza miastem! #Automaniak”
Specjalnie wybraliście auta z niskim zasięgiem… Mój Hyundai Kona spokojnie robi trasę Warszawa-Zakopane i zostaje 19%
Mam pytanie mam lagune 2 1.9 dci grandtour kombi pojechałem do pracy i było ok nagle po pracy wsiadam i wyskoczył mi komunikat brak ładowania akumulatora Nie wiem co mam zrobić po prostu komunikat nie chce się usunąć auto tylko i wyłącznie jedzie na prądzie z akumulatora gdzie po chwili zgaśnie bo nie ma prądu ktoś powiedział mi że może być problem z klemami Czy jest taka możliwość ponieważ moje klemy mam luźne że po prostu mogę je ściągać jedną ręką poruszając do góry na pewno luźna klema jest plus gdzie po prostu jedną ręką poruszam i i mogę ściągnąć z akumulatora czy może to być powodem właśnie tej sytuacji prezentować że takie ma już jest dłuższy czas luźna gdzie Właśnie miałem takie problemów jak do dzisiaj Bardzo proszę o odpowiedź o jak najszybszą odpowiedź przede wszystkim czy właśnie może to być spowodowane tym będę oczekiwał Pozdrawiam Chciałbym dodać jeszcze że kiedyś miałem taką sytuację że ja wkładałem kartę do czytnika nacisnąłem guzik start nagle wszystkie kontrolki się wyłączyły i więc nie mogę zrobić musiałem po prostu otworzyć maskę wyjąć klemę założyć na nowo i było okej
Ja bym nawet kupił takiego bo 95% trasy robie do pracy. Ale gdzie ja to naładuje pod blokiem? A jadąc do pracy wyjade 5 godzin wcześniej? Gdzie sens? Gdzie logika?
Ten film pięknie pokazuje jak nieużyteczne są te elektryczne nibyauta. Masz auto ale jakbyś go nie miał. Każdy wyjazd to obliczanie zasięgu, planowanie gdzie się podładować i pytanie czy będzie wolna ładowarka. To jest chore. Wole moje R6 bo pięknie brzmi, ma moc i zero stresu ….i jeszcze tańsze w eksploatacji.
1:00 – Adam Kornacki jako kulturalna wersja Testovirona, bo nie widzę bardziej precyzyjnej i pięknej w swej elokwencji dosadzenia komuś że jest biednym polakiem robakiem! 🤣
Czyli tak: – Gorszy, droższy produkt, kosztowniejszy w utrzymaniu i mniej wydajny. W Norwegii już chcą ten syf na siłę wciskać ludziom, bo wiedzą że tam społeczeństwo jest tak tępe że będzie jeździć pociągiem zamiast autem jeśli władza im powie że to szkodzi przyrodzie.
Ładowanie do pełna za 100zł? Nie wiem gdzie Ty to ładujesz, ale mnie naładowanie Tesli do pełna kosztuje 35zł, a na wielu stacjach jest nawet darmowe i tym sposobem za te pieniądze mogę przejechać nieco ponad 500km na jednym ładowaniu
Test z cyklu jak wybrać najbardziej g… elektryki na trasę i powielać stereotypy sprzed kilku lat. Tymi autami to mogli zrobić tygodniowy test dojazdu do biura, wtedy miało by to sens.
Te samochody wcale nie są ekonomiczniejsze i co z tego że nie wymieniam oleju sprzęgła itp ale po kilku latach bateria to szmelc . I wywal teraz 10tys na baterię to przez ten czas mogę wymienić 2 sprzegła 15 razy olej i kilka drzewek zapachowych . Ja się pytam gdzie jest tu sens ?
No tak, ja jak staje po drodze na szybkie siku psa czy zeby zrobic zdjecie fajnej lokacji, to tez zawsze podtankowuje auto. Tak dla pewnosci, litr czy dwa. Zatem wszystko jest zupelnie naturalne. Itak najgorzej ma ten w UPie. Nie tyle ze ma dziwne eko funkcje. Poprostu kto by chcial jechac gdziekolwiek Volkswagenem?
Ja się pytam po co te samochody wogole powstały ??? Po co elektryki ? Przecież te samochody są 30% droższe przy zakupie . Tankowanie za stówę w 2.0 benzyna w trasie przy spokojnej jezdzie robię około 300km .
alesz te elektryki to dziadostwo mam wielką nadzieję że tak samo jak szybko weszły na rynek to tak samo szybko z niego zejdą gdzie tu ekologia jaki koszt akumulatora i jaki koszt jego utylizacji tu jest chaczyk ale o tym cisza wyjdzie w praniu co i jak
Specjalnie wybraliście auta z niskim zasięgiem… Mój Hyundai Kona spokojnie robi trasę Warszawa-Zakopane i zostaje 19%
Kiedy rozpoczną się zdjęcia do nowego sezonu Automaniaka.
Za 100 zł w mieście robie 400 km przy cięższej nodze, a trasa to z 650 km przy lekkiej i spokojnej jeździe
Mam pytanie mam lagune 2 1.9 dci grandtour kombi pojechałem do pracy i było ok nagle po pracy wsiadam i wyskoczył mi komunikat brak ładowania akumulatora Nie wiem co mam zrobić po prostu komunikat nie chce się usunąć auto tylko i wyłącznie jedzie na prądzie z akumulatora gdzie po chwili zgaśnie bo nie ma prądu ktoś powiedział mi że może być problem z klemami Czy jest taka możliwość ponieważ moje klemy mam luźne że po prostu mogę je ściągać jedną ręką poruszając do góry na pewno luźna klema jest plus gdzie po prostu jedną ręką poruszam i i mogę ściągnąć z akumulatora czy może to być powodem właśnie tej sytuacji prezentować że takie ma już jest dłuższy czas luźna gdzie Właśnie miałem takie problemów jak do dzisiaj Bardzo proszę o odpowiedź o jak najszybszą odpowiedź przede wszystkim czy właśnie może to być spowodowane tym będę oczekiwał Pozdrawiam Chciałbym dodać jeszcze że kiedyś miałem taką sytuację że ja wkładałem kartę do czytnika nacisnąłem guzik start nagle wszystkie kontrolki się wyłączyły i więc nie mogę zrobić musiałem po prostu otworzyć maskę wyjąć klemę założyć na nowo i było okej
Ja bym nawet kupił takiego bo 95% trasy robie do pracy. Ale gdzie ja to naładuje pod blokiem? A jadąc do pracy wyjade 5 godzin wcześniej? Gdzie sens? Gdzie logika?
Lepsza hybryda w gazie. 15zł na 100km
Chdmo?
Corsa w gazie za 100zł robi 600km
Ten film pięknie pokazuje jak nieużyteczne są te elektryczne nibyauta. Masz auto ale jakbyś go nie miał. Każdy wyjazd to obliczanie zasięgu, planowanie gdzie się podładować i pytanie czy będzie wolna ładowarka. To jest chore. Wole moje R6 bo pięknie brzmi, ma moc i zero stresu ….i jeszcze tańsze w eksploatacji.
1:00 – Adam Kornacki jako kulturalna wersja Testovirona, bo nie widzę bardziej precyzyjnej i pięknej w swej elokwencji dosadzenia komuś że jest biednym polakiem robakiem! 🤣
Na razie nie ma się co wpychać w elektryki. No chyba, że ktoś nie wyjeżdża poza granice swojego miasta.
Piepszyc te elektryki
Czyli tak:
– Gorszy, droższy produkt, kosztowniejszy w utrzymaniu i mniej wydajny. W Norwegii już chcą ten syf na siłę wciskać ludziom, bo wiedzą że tam społeczeństwo jest tak tępe że będzie jeździć pociągiem zamiast autem jeśli władza im powie że to szkodzi przyrodzie.
Prywatnie nie wyjeżdżam autem 100km od domu wiec elektryk by mi wystarczył
Tico za 100zł przejedzie się 480km 🙂 a nawet 520 jak się nie ciśnie.
A jak się włączy radio to zasięg spada o połowę…. jak gra r. Z
Typowa fura dla Janusza Biznesu bo taniej już się nie da
Czemu nie wzięliście Tesli do testów ?
Najlepsze samochody to spalinowe brzmią i jeżdżą a nie jak te elektryczne
Ładowanie do pełna za 100zł? Nie wiem gdzie Ty to ładujesz, ale mnie naładowanie Tesli do pełna kosztuje 35zł, a na wielu stacjach jest nawet darmowe i tym sposobem za te pieniądze mogę przejechać nieco ponad 500km na jednym ładowaniu
Coraz lepsze te elektryki 😆😆
Test z cyklu jak wybrać najbardziej g… elektryki na trasę i powielać stereotypy sprzed kilku lat. Tymi autami to mogli zrobić tygodniowy test dojazdu do biura, wtedy miało by to sens.
Te samochody wcale nie są ekonomiczniejsze i co z tego że nie wymieniam oleju sprzęgła itp ale po kilku latach bateria to szmelc . I wywal teraz 10tys na baterię to przez ten czas mogę wymienić 2 sprzegła 15 razy olej i kilka drzewek zapachowych . Ja się pytam gdzie jest tu sens ?
No tak, ja jak staje po drodze na szybkie siku psa czy zeby zrobic zdjecie fajnej lokacji, to tez zawsze podtankowuje auto. Tak dla pewnosci, litr czy dwa.
Zatem wszystko jest zupelnie naturalne.
Itak najgorzej ma ten w UPie. Nie tyle ze ma dziwne eko funkcje. Poprostu kto by chcial jechac gdziekolwiek Volkswagenem?
Ja się pytam po co te samochody wogole powstały ??? Po co elektryki ? Przecież te samochody są 30% droższe przy zakupie . Tankowanie za stówę w 2.0 benzyna w trasie przy spokojnej jezdzie robię około 300km .
Masakra… wolno drogo… i do tego bez klimy i ogrzewania 🙂
Chyba się cofamy :)))
Samochody spalinowe z całym makaronem pod maską, to porażka XXI w.
Naładuj takiego na full za 100zł i przyjedź sprawdzić zasięg w Bieszczadach…
alesz te elektryki to dziadostwo mam wielką nadzieję że tak samo jak szybko weszły na rynek to tak samo szybko z niego zejdą gdzie tu ekologia jaki koszt akumulatora i jaki koszt jego utylizacji tu jest chaczyk ale o tym cisza wyjdzie w praniu co i jak
Leaf nie nadaje się na trasy nawet tak krótkie jak trzeba ładować w drodze do celu.
Siemanko
Nie to sensu ,i długo mieć nie będzie,elektryki to taki ślepy zaułek technologii.
W Polsce nie opłaci się mieć elektryka, ba nawet w Polsce nie opłaci się żyć 🙁
A dlaczego Nissan nie ma zielonych tablic?
Elektryk jako drugie auto najlepiej, ale nie w Polsce
Zrobcie próbe driftu suvami
1