Loading…

Elektryk do Domów Warszawa

Elektryk do Domów i Sprzętów w Warszawie. Usuwanie Awarii - Nowe instalacje - Usługi Elektryczne
Kontakt

Czy Kia e-niro przejedzie 400km, ładowanie elektryka z gniazdka, czy elektryk ma sens???



Czy Kia e-niro przejedzie 400km, ładowanie elektryka z gniazdka, czy elektryk ma sens?

Pobrane z Youtube Elektryk do Domów, Elektryk do Samochodów, Naprawa Elektryki w Domu, Serwis Elektryka, Serwis naprawy elektryki i Elektroniki, Elektryk Warszawa, Naprawa Elektryki Warszawa, nasz elektryk z dojazdem na terenie Warszawy i okolic pomaga w trudnych sprawach. Elektryk Warszawa ,elektryk warszawa wola,elektryk warszawa bielany,elektryk warszawa 24h,elektryk warszawa bemowo,elektryk warszawa ochota,elektryk warszawa targówek,elektryk warszawa ursynów

34 thoughts on “Czy Kia e-niro przejedzie 400km, ładowanie elektryka z gniazdka, czy elektryk ma sens???

  1. W zimę nie da rady!!!! Kiepskie auto jeśli można tak to nazwać czemu nikt nie pisze o głupich rozwiązaniach w tym czymś 🤔 sam jestem posiadaczem tego auta i szczerze nie jestem zadowolony może w lato to spoko ale wole rower🤭 to nie auto na długie podróże bo samo lądowanie baterii to ponad godzina na szybkiej ładowarce nie ma tu czym się podniecać! Czemu mam wydłużać sobie podróż! Jak nie słucham muzyki w radiu to wymuszane są dźwięki natury po jakiego grzyba! nie wiem… a na dodatek nie da rady tego wyłączyć bo jak zatrzymamy odtwarzanie tego dźwięku on ponownie się odpali po tym jak ktoś do nas zadzwoni gdy planujemy nasza podróż tą piorunująca fórą to nie zawsze znajdziemy stacje ładującą bo okazuje się ze ktoś albo ja ukradł albo jeszcze nie powstała bo nawigacja ja widzi a ja nie moja 215 km przejażdżka skończyła się 5 godzinną wyprawą do domu bo ładowarki i to jeszcze tej szybkiej szukałem godzinę nie no super auto nie ma co 🧐

  2. 170tys. za pudełko na kołach, potem 30-50 tys. za PV po to aby w koło komina, a jak damy Skodę za 260tys. oj. słabo to wychodzi ekonomicznie.
    Porównajmy zwykłego nowego benzyniaka z segmentu D cenę zakupu 120tys/ instalacja LPG 4tys, przejechanie 170tys. km kosztuje nas 60tys.zł łączne koszty na poziomie : 190tys z przeglądami i paliwem.
    Elektryk: zaczynamy dopiero od 250-300tys.zakup i tanie jeżdżenie PV .
    Czekamy na lepsze ceny.

  3. takie pytanie do rodakow, buspasem w Polsce wolno jechac gdy auto nie rejestrowane w PL ?
    Pompa Ciepla to dobra rzecz na starcie gdy trzeba nagrzac auto, jak sie czesto wsiada wysiada to spory profit jest. Ale skomplikowanie niestety i dodatkowa rzecz do popsucia.
    Rozwala mnie gadanie ludzi o akumulatorach… "co z nimi zrobic jak sie zestarzeja"… ekolodzy psia jego mac.. a w piecu pala oponami 😉
    Baterie LFP stosowane w "Chinskich" Teslach 3 SR+ nie maja tego regoru nie pozostawiania fullycharged.. sa bardziej idiotoodporne 🙂
    Pozdrawiam !

  4. Co do akumulatorów, które dostały drugie życie np w garażu czy w magazynach energii co sie dzieje z nimi kiedy stracą swoją pojemność? Przecież jak straciły z tej początkowej pojemności do 100% do 50 i je sprzedaliśmy to u następnego właściciela dalej będą tracić moc, co robić z tymi, ktore mają już tylko 10% swojej początkowej pojemności?

  5. Michał wie wszystko, no może prawie wszystko o elektrykach. Potrafi nieźle zarazić swoja pasją, świetny człowiek. Ja jestem tego dobrym przykładem… Polecam przed zakupem auta elektrycznego skorzystać z porad Michała i obejrzeć jego wszystkie filmy (te pierwsze z Leaf też)

  6. W latach 90-siatych dużo samochodów takich 10-letnich było sprowadzanych do Polski bo nowe w salonach były bardzo drogie i nie wszystkich było na nie stać. Pytanie ile lat musi minąć aby takie zjawisko się pojawiło w stosunku do samochodów elektrycznych? 10 lat ?

  7. Te zasięgi to teoria pompa ciepła nie jest kosztem i tak jest klimatyzacja w aucie wiec kwestia odwrócenia pracy zaworami. pompa ciepła w zimie daje 15-30% zasięgu więcej w dłuższych trasach bez przystanków to ważne a chcieć oszczędzić zasięg na zużyciu jadąc wolniej zużywamy więcej na grzanie.

  8. No i oby do przodu. Jak zwykle świetny materiał dla niedowiarków. A jeszcze parę lat temu jak się wszyscy śmiali z marki KIA i z Koreańczyków. Jakie to kiepskie, jakie złe. A tu proszę jak poszli do przodu. E-Niro nie dość, że ma super design, to jeszcze świetny zasięg, porównywalny z najmniejszą Teslą. A cenowo KIA jest sporo tańsza. Jako pierwsze auto elektryczne sprawdzi się znakomicie. Jestem użytkownikiem identycznego pojazdu i mogę tylko potwierdzić w 100% to, o czym Michał mówił w tym filmie i zachęcić do zakupu elektryka.

  9. A więc tak oglądam Michała ale koles ma fioła na punkcie liczenia a tak naprawdę tak jak on jeździ to nikt nie jeździ.Zuzycie na poziomie 11kwh/h to jazda z prędkościami 40-50 km/h i kto by tak wytrzymał. Druga sprawa koleś regularnie jeździ bez ogrzewania lub kombinuje z ogrzewaniem jak koń pod górę ,a to włącza grzanie foteli i to mu wystarcza a to włącza only driver gdzie ta opcja pozwala zaoszczędzić 3km z całego zasięgu .Podsumowując czy warto mieć elektryka , to doradzam za darmo ,nie tak jak Michał za kasę. ,warto jeśli będziesz ładował auto w domu lub na darmowych ładowarkach wtedy tak jak na moim przykładzie również mam e Niro za 62 zł przejechałem 19000 km ,ale jeśli chcesz lądować się na płatnych ładowarkach daj sobie spokój kup spalinowy .

  10. Ja osobiście jeżdżę hybrydą plug-in "Mitsubishi Outlander PHEV" do pracy używam to auto tylko i wyłącznie w trybie EV. Ładowanie w pracy za darmo i uważam że lepszego komfortu jazdy niż na prądzie nigdy nie osiągniemy w spalinie. Super auta. Myślę że kolejny mój samochód będzie w 100% elektrycznym autem. Pozdrawiam serdecznie.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!