Loading…

Elektryk do Domów Warszawa

Elektryk do Domów i Sprzętów w Warszawie. Usuwanie Awarii - Nowe instalacje - Usługi Elektryczne
Kontakt

Wyjmujemy akumulator z Audi Q4 e-tron, czyli ile to wytrzyma? (TEST PL 4K) | eCaroSeria



CaroSeria #ecaroseria #audiq4etron #wszystkooelektrykac h Subskrybuj nasz kanał jednym kliknięciem …

Pobrane z Youtube Elektryk do Domów, Naprawa Elektryki w Domu, Serwis naprawy elektryki i Elektroniki, Elektryk Warszawa, Naprawa Elektryki Warszawa, nasz elektryk z dojazdem na terenie Warszawy i okolic pomaga w trudnych sprawach.

47 thoughts on “Wyjmujemy akumulator z Audi Q4 e-tron, czyli ile to wytrzyma? (TEST PL 4K) | eCaroSeria

  1. 3:11 "podstawowa zaleta wykorzystywania samochodu elektrycznego to jest jego proces ładowania" xD A ja głupi myślałem, że to jego największa wada 😀 Diesla, benzynkę czy LPG zatankujesz w 5 minut maks i jedziesz dalej, a elektryka ładujesz 30-60 minut na stacji szybkiego ładowania pod pewnymi warunkami 😀 więc jak to jest jego PODSTAWOWA ZALETA 😀 to ja dziękuje za taki samochód.

  2. No i już pan specjalista od Audi, delikatnie mówiąc rozmija się z prawdą. Pojemność netto baterii to jest pojemność po odjęciu tych 20%, które w przypadku akumulatorów Li-ion stanowią zabezpieczenie przed naładowaniem do 100% całkowitej pojemności akumulatora i rozładowaniem do kompletnego 0%.
    Aby utrzymać akumulatory jak najdłużej w dobrej kondycji powinniśmy ładować do 80% pojemności netto – słowa specjalisty z Audi. Czyli w tym przypadku korzystamy tylko z 64% nagromadzonej energii.

    No brawo! Albo ktoś nieświadomie odkrył prawdę o elektrykach albo…warto weryfikować dane przed emisją 😉

    Nawet bateria w smartfonie ładowana jest do 80% mimo, że widzimy na ekranie 100%, ponieważ jest to wartość pojemności netto, która stanowi 80% pojemności brutto.

  3. hahah
    Ciekawi mnie ile będzie kosztowała dowolna usługa w ASO jeśli 2 takich Panów będzie musiało wymieniać 100 akumulatorów dziennie…. bo chyba nie liczycie, że przeciętny mietek da radę ?
    To będzie usługa luksusowa. Tylko garstka warsztatów da radę ją spełnić.
    Słyszałem ile kosztuje podnośnik na auta elektryczne …..

  4. Elektrościema max. „To dopiero pokaże praktyka:)))” czyli nie wiedzą. I jak Pan powiedział – wszystko zależy od kierowcy. Czyli w razie W będzie tak: wada powstała bo źle jeździłeś…

  5. @Łukasz Bąk ma sponsoring(w czym nie widzę nic złego) za elektro mobilność więc jaki problem widzicie ? PS. Jak gościu wychodzi w koszulce polo z logo AUDi no to wybacz 😀

  6. Jakis czas temu usunalem subskrypcje tego kanalu , stwierdzajac ze jest za duzo belkotu reklamowego i draznil mnie prowadzacy. Dzis widze na tapecie naprawa baterii , mysle dam szanse wejde, bo planuje zakupic hybryde i teresowalo mnie jedno CENA , bo ze mozna to regenerowac , wiem od dawna . Ocziwiscie nic nie dowiedzialem sie , a gosc nadal mnie drazni

  7. Lubię oglądać ten kanał ale od wielu programów jest mowa o ładowaniu prądem przemiennym i stałym i ciagle z błędem w omawianiu -akumulatory w samochodzie elektrycznym zawsze ładowane są prądem stałym. Po to jest przetwornica samochodzie, która zamienia prąd zmienny na stały. Degradacja akumulatorów jest mniejsza tylko dlatego, że moc ładowania przy użyciu przetwornicy samochodowej jest znacznie mniejsza niż na ładowarkach publicznych – szybkich.

  8. W instrukcji Tesli Y jest napisane: "Uwaga

    Jeśli pojazd jest wyposażony w akumulator LFP (typ akumulatora można sprawdzić, wybierając kolejno Sterowanie > Oprogramowanie > Dodatkowe informacje o pojeździe), Tesla zaleca utrzymywanie limitu naładowania na poziomie 100%, nawet na potrzeby codziennego użytkowania, a także pełne ładowanie pojazdu do poziomu 100% co najmniej raz w tygodniu. Patrz Akumulatory litowo-żelazowo-fosforanowe, aby uzyskać więcej informacji."

  9. Chyba nie do końca chodzi o to czy ładuje się prądem AC czy DC. Finalnie akumulator i tak ładowany jest DC. Po prostu ładując AC używamy pokładowej ładowarki, która ma ograniczoną moc. Jeżeli będziemy ładować DC o małej mocy np. 11 kW to efekt dla akumulatorów będzie ten sam…. Jak widać materiał był realizowany w serwisie znanej marki i oni wymieniają moduły, które w tym wypadku kosztują 1/12 całości. Nieautoryzowane serwisy wymieniają już tylko ogniwa w modułach więc jest pewnie kilka razy taniej….

  10. Nie za ciepło, nie za zimno, nie za szybko, nie za wolno, nie za sucho, nie za mokro, nie do pełna, nie do pusta, no nic, temat dla mnie zamknięty 😀

  11. Mam w dupie auto co muszę jeździć po autostradzie że szybkością fiata 126 żeby przejechać kilka kilogramów.Druga sprawa niech bandycki PiS zniesie VAT bo nie będę robił tej mafi bandytów prezentów w postaci vat

  12. Jaka wymianą modułowo? Jak jedna bateria padnie to wiadomo, że kolejne też nie są niezniszczalne… znowu reklama zero obiektywizmu… coraz ciekawiej się robi… ja też mogę pogadać, że mam milion na koncie. Praktyka to rzeczywistość, a nie ekspert po 2 szkoleniach teoretycznych z podpisem Kowalskiego co uważa się za jeszcze lepszego speca. Hit to to ładowanie szybkie do 80% i nie zaleca się do 100% to jak by ktoś powiedział masz bak 50 litrów ale tankuj 40… bo szkoda czasu na te 10. Współpraca z TVN przekłada się na brak autentyczności.

  13. Specjalista z Audi twierdzi że należy najlepiej ładować akumulator prądem zmiennym a nie stałym a drugi specjalista z Caroseria powtarza to bez żadnego przemyślenia. Czy ktoś widział akumulatory na prąd zmienny !!! poziom od strony technicznej żenujący liczy się tylko oglądalność.

  14. Też macie takie wrażenie że firmy żałośnie promują elektryki. Dziennikarze motoryzacyjni muszą z czegoś żyć no i później wychodzą takie programy. Powiedzcie jasno że realny zasięg to WLTP x 2/3- 30% A co po 8 latach lub 160tys. Auto na śmietnik.

  15. Super, czyli elektryki mają niezłe zasięgi ale tylko na papierze, bo jeśli nie chcemy zdegradować baterii to powinniśmy wykorzystywać tylko 60% czyli niewiele ponad połowę pojemności baterii. I szybko się ładują, ale tylko na papierze bo w praktyce szybkiego ładowania nie powinniśmy używać bo zdegraduje baterię… Nie ma co, technologia przyszłości.

  16. Spalinowy: dotrzyj silnik, a potem jedź jak chcesz, tankuj ile chcesz, jedź do zera, tylko wymieniaj olej.
    Elektryk: mam 500km zasięgu, ale jedź tylko 20-80% więc w sumie tylko 350km zasięgu. A potem ładuj najlepiej niskim napięciem. A potem żeby coś pogrzebać jedź do jednego z kilku zaawansowanych e-warsztatów, a potem daj ludziom specjalne ubrania w których mogą odkręcać śruby, a potem…
    Może i strzał z boku nie powoduje uszkodzenia baterii (wszystkich, pojedynczych ogniw), ale kto wydaje 100-200 tys. zł na używanego, pukniętego elektryka w którym nikt nie da gwarancji, że baterie będą hulać? Wyda się 150 tys. zł na pukniętą i naprawioną 7 letnią Teslę, która ma 70% efektywnego zasięgu tylko po to by za pół roku okazało się, że jednak ogniwa do wymiany i koszt równy kwocie zakupu?

  17. Coś mi tu nie pasuje. Moduły są łączone równolegle czy szeregowo? Jeśli te moduły są łączone w szereg to nie do końca jest prawdą by wymieniać pojedyncze moduły. W zależności partii produkcyjnej czy długości eksploatacji ogniwa będą miały różne rezystancje wewnętrzne. Wtedy wystąpią problemy przy dużej pobieranej czy oddawanej do akumulatora. Cudów nie ma fizyki nikt nie oszuka.

  18. Prawda ale nie do końca. Baterie w laptopach też się degradują modułowo. Z tą malutką różnicą, że tam psują się środkowe ogniwa a nie początkowe czy końcowe. No i są dużo łatwiejsze do wymiany. Dziękuję za uwagę.
    Pozdroo 600

Dodaj komentarz

Zadzwoń!