Siemanosaczyska! W dzisiejszym odcinku KAMIL JUMPER. Urywek mojego skoku z podnośnika i zbitej pięty. Mam czasami …
Pobrane z Youtube Elektryk do Domów, Naprawa Elektryki w Domu, Serwis naprawy elektryki i Elektroniki, Elektryk Warszawa, Naprawa Elektryki Warszawa, nasz elektryk z dojazdem na terenie Warszawy i okolic pomaga w trudnych sprawach.
Related
42 thoughts on “ZAKUP AUTA na co zwrócić uwagę MONTAŻ LPG na przykładzie BMW E46 M54B30 kolektor M50B25 większa moc?”
A takie pytanko, czy kolektor z m54b30 pasuje do m54b25, a jeśli to działa to plug-n play? I czy da jakiś przyrost?
Kamil – te reduktory są bardzo wadliwe i mało wytrzymałe, to jest to samo co Magic 3 Power. Nawet jeśli nie wyjdą jakieś poważne wady na początku, to reduktor jest do śmieci po kilkudziesięciu tysiącach, zacierają się tłoczki. A najgorsze co może się zdarzyć (a zdarza się nierzadko) to puszczanie gazu w układ chłodzenia, skutki od przewodu po silnik do remontu. Po za tym, moja opinia – z jakiegoś powodu inni producenci nie oferują tak mocnych reduktorów tłokowych
Praca mechanika nie jest ciężka pod warunkiem ze pracujesz z normalnymi ludzmi. A wiadomo ze nie wszyscy są w porządku nie jest to bardzo ciężki zawód ale wymagający wiele. Zdrawiam i Miłego dnia
Kamil dzwoniłeś do mnie … Dziękuję za telefon i komplentacje wspólne ale …. Mam problem .. czy mogę zadzwonić koło 20 / 21wszej do Ciebie ? Taki sam SMS wysyłam na "firmowy" numer … Mam "transwestytę" pod maską i kurna Hama usłyszałem i potrzebuje pomocy bo nie wiem czy coś da "Twoja" płukanka aczkolwiek dużo oglądałem o tym… Proszę i BLAGAM CIĘ o pomoc .. pozdrawiam
Dzięki bardzo za możliwośc zbicia piony i dobrą robote z założeniem gazu! W końcu po pół roku pojawił się odcinek XD dobrze było wrócić wspomnieniami do tego czasu. Do dzisiaj zrobiłem już pełną regeneracje wózka, piaskowanie podłogi i el. zawieszenia wszystko zlozone na poli i gumach także tył zawias jak nówka. Wycieki silnika też ogarniętę z nowym sprzęgłem, pierwszy raz pod autem nie ma kropelki oleju, pustynia dosłownie. Co do strojenia to dalej walczę, będą wykresy to dam znaka. Dyfer również uszczelniony więc wkrótce wpadnę na aktualizację filmiku i serwis gazu 😀 Pozro!
Naczelny mistrzu 🤗Mam w aucie Bimmer tool (aplikacja ) kontroluje sobie parametry oleju ,plynu chłodniczego i co najważniejsze DPF itp. Podjol byś się żebym mógł kontrolować dpf za pomocą jakiegoś wskaźnika który pokazuje stan sadzy,popiołu, moment wypalania.Zamiast jeździć że smartfonem chciałbym coś takiego zamontować w aucie na stałe ☺️Bmw X5 e70 N57
Szpitale to nie ratownictwo medyczne i ratownicy poniekąd tak ale problem jak zawsze stwarza góra zarząd i nie stosowanie się grozi karą ratownicy zabierali bo musieli problem to rządy a najniższe szczeble są na 1 linii i dostają po dupie w 1 kolejności ….
Szpitale to nie ratownictwo medyczne i ratownicy poniekąd tak ale problem jak zawsze stwarza góra zarząd i nie stosowanie się grozi karą ratownicy zabierali bo musieli problem to rządy a najniższe szczeble są na 1 linii i dostają po dupie w 1 kolejności ….
usłyszałem o czynniku chłodniczym r290, aż z ciekawości przelecę komentarze 😁
ja polecam mieszankę r290 z r600a, ale jak ktoś nie chce się "bawić", to można kupić gotowe zamienniki do lodówek, np. w google "gazozo zamiennik r134a", ale co do mieszanek czynników chłodniczych też trzeba wiedzieć jak "dozować", mieszanki tego typu i pokroju r410a dozuje się delikatnie w fazie ciekłej w taki sposób, coby przypadkiem nie zalać sprężarki (do układu dociera w fazie gazowej, aczkolwiek na wyłączonym układzie można wstępnie napełnić w fazie ciekłej)…
Co do kolektora dolotowego, to słyszałem o tym że kolektor z n54 w połączeniu z przepustnicą z tego samego silnika podobno coś daje, nawet ktoś gdzieś wrzucał wykres z tego, nie wiem co sądzisz o takim kolektorze?
Nosaczu m54 3.0 po odpaleniu kuleje jakby na 5 garach przy dodawaniu gazu czuć jak nie utrzymuje obrotów i odcina do minuty złapie temp i jak ta lala. Co go boli? Pozdrawiam
Wykorzystanie doładowania dynamicznego widziałem jak działa w kaudi z zmiennym długości kolektora i faktycznie zmieniał (podnosił krzywą w różnych zakresach0. I teraz pytanie czy zmiana kolektora na inny z innej pojemności coś poprawi czy raczej jedynie pogorszy w dolnym lub/i średnim zakresie). Moze być jak z wypolerowaniem kanałów w głowicy z wtryskiem w kolektorze:) miało być zaje.. a wyszło jak zawsze:) ps nie znam tych silników wiec to raczej rozkmina czysto teoretyczna:D
Szanowny Nosaczu wiem że pytanie pewnie banalne dla ciebie ale jak to jest gdy zamiast katów damy rurę. Co wtedy z sondami za katem ? będzie wywalało błąd ? 3.0 v6 Ford
Według mnie praca mechanika jest bardzo ciężka, mam tam 19 lat szkole się jeszcze za elektronika ale czasami jak biorę się za jakieś pierdoły w swoim aucie (które teoretycznie nie powinny być trudne) to miewam chwilę załamania.Wszedzie trzeba się pilnować, czasami z pośpiechu bo czasem też pomagam znajomym robię jedną rzecz kilka razy bo coś nie wyjdzie tak jak bym chciał żeby wyszło (np głupi spas podszybia w mercedesie clc żeby nie było szczeliny na pół centrymetra tylko żeby ladnie wskoczyło (30 min się chyba z tym bawiłem)) innym przykładem może być np wymienienie wachaczy górnych w moim aucie (passat b5 fl) no i co teoretycznie 4 śrubki młotek ewentualnie szlifierka i powinno iść. W praktyce z jedną stroną mordowałem się ponad pół dnia bo nie dość że śruba ze zwrotnicy nie chciała wyjść (nie mam doświadczenia z takimi tematami więc to zajmuje mi dużo czasu i nerwów) to jeszcze potem się okazuje żeby śrubkę wyjąć to musisz wyciągnąć cały amortyzator, wyciągasz zakładasz masz gwint aluminiowy i się okazuje że go rozpierdalasz , no i co i już nerwy hahha. Ale finalnie mówiąc uważam że jest to ciężka praca do której potrzeba dużo wiedzy a jeszcze więcej doświadczenia acz kolwiek samodzielna praca może sprawić ci wielką satysfakcję jeżeli nie robisz tego na co dzień 😁. Pozdro
Nie wiem czy dobrze widze ale jak masz 2 wyjścia ze śmierdziela to listwy też muszą być razem podłączone i można użyć do tego filtra z 2 wejściami i 2 wyjściami a nie 2 osobnych. A co do wlewu fajnie jak by był korek w zestawie bo mi np zawsze tam zbiera się woda i syf
Witaj w klubie straciłem już dawno zaufanie do policji i lekarzy a do tych ostatnich po tym jak mi matkę zamordowali oni tylko kasę liczą od koncernów a w imię procedur uśmiercą każdego.
A takie pytanko, czy kolektor z m54b30 pasuje do m54b25, a jeśli to działa to plug-n play? I czy da jakiś przyrost?
Dobra czy to jest kamil z acodin master xd?
Kamil – te reduktory są bardzo wadliwe i mało wytrzymałe, to jest to samo co Magic 3 Power. Nawet jeśli nie wyjdą jakieś poważne wady na początku, to reduktor jest do śmieci po kilkudziesięciu tysiącach, zacierają się tłoczki. A najgorsze co może się zdarzyć (a zdarza się nierzadko) to puszczanie gazu w układ chłodzenia, skutki od przewodu po silnik do remontu. Po za tym, moja opinia – z jakiegoś powodu inni producenci nie oferują tak mocnych reduktorów tłokowych
Praca mechanika nie jest ciężka pod warunkiem ze pracujesz z normalnymi ludzmi. A wiadomo ze nie wszyscy są w porządku nie jest to bardzo ciężki zawód ale wymagający wiele. Zdrawiam i Miłego dnia
Ejjj siemano, to ty jesteś ten kamil z acodin masters??? Bo takie plotki po internecie chodzą xd
Brakuje jak za starych czasów różnych hitów brzęczących w tle podczas trwania odcinka 😍
Kamil dzwoniłeś do mnie … Dziękuję za telefon i komplentacje wspólne ale …. Mam problem .. czy mogę zadzwonić koło 20 / 21wszej do Ciebie ? Taki sam SMS wysyłam na "firmowy" numer … Mam "transwestytę" pod maską i kurna Hama usłyszałem i potrzebuje pomocy bo nie wiem czy coś da "Twoja" płukanka aczkolwiek dużo oglądałem o tym… Proszę i BLAGAM CIĘ o pomoc .. pozdrawiam
Dzięki bardzo za możliwośc zbicia piony i dobrą robote z założeniem gazu! W końcu po pół roku pojawił się odcinek XD dobrze było wrócić wspomnieniami do tego czasu. Do dzisiaj zrobiłem już pełną regeneracje wózka, piaskowanie podłogi i el. zawieszenia wszystko zlozone na poli i gumach także tył zawias jak nówka. Wycieki silnika też ogarniętę z nowym sprzęgłem, pierwszy raz pod autem nie ma kropelki oleju, pustynia dosłownie. Co do strojenia to dalej walczę, będą wykresy to dam znaka. Dyfer również uszczelniony więc wkrótce wpadnę na aktualizację filmiku i serwis gazu 😀 Pozro!
Jarek i Jacek to to samo imie : D
Dobrze mówisz o gazie pozdrawiam
Naczelny mistrzu 🤗Mam w aucie Bimmer tool (aplikacja ) kontroluje sobie parametry oleju ,plynu chłodniczego i co najważniejsze DPF itp.
Podjol byś się żebym mógł kontrolować dpf za pomocą jakiegoś wskaźnika który pokazuje stan sadzy,popiołu, moment wypalania.Zamiast jeździć że smartfonem chciałbym coś takiego zamontować w aucie na stałe ☺️Bmw X5 e70 N57
Radzioflatout nagrał o kolektorze m50 do m54 i jest sens sprawdź film
Radzioflatout nagrał o kolektorze m50 do m54 i jest sens sprawdź film
Szpitale to nie ratownictwo medyczne i ratownicy poniekąd tak ale problem jak zawsze stwarza góra zarząd i nie stosowanie się grozi karą ratownicy zabierali bo musieli problem to rządy a najniższe szczeble są na 1 linii i dostają po dupie w 1 kolejności ….
Szpitale to nie ratownictwo medyczne i ratownicy poniekąd tak ale problem jak zawsze stwarza góra zarząd i nie stosowanie się grozi karą ratownicy zabierali bo musieli problem to rządy a najniższe szczeble są na 1 linii i dostają po dupie w 1 kolejności ….
Nosacze, ogarniecie mi regulacje landi renzo? W dzień zadzwonię może jak nie zapomnę i będę miał czas.
KOSIOR!
usłyszałem o czynniku chłodniczym r290, aż z ciekawości przelecę komentarze 😁
ja polecam mieszankę r290 z r600a, ale jak ktoś nie chce się "bawić", to można kupić gotowe zamienniki do lodówek, np. w google "gazozo zamiennik r134a", ale co do mieszanek czynników chłodniczych też trzeba wiedzieć jak "dozować", mieszanki tego typu i pokroju r410a dozuje się delikatnie w fazie ciekłej w taki sposób, coby przypadkiem nie zalać sprężarki (do układu dociera w fazie gazowej, aczkolwiek na wyłączonym układzie można wstępnie napełnić w fazie ciekłej)…
Witajta, dla zasięgu i zdrówka
Co do kolektora dolotowego, to słyszałem o tym że kolektor z n54 w połączeniu z przepustnicą z tego samego silnika podobno coś daje, nawet ktoś gdzieś wrzucał wykres z tego, nie wiem co sądzisz o takim kolektorze?
Spuść z krzyża maestro bo się wykończysz, nerwy i te szmaty co odwiedzają Twój warsztat Cię wykończą.
Szkoda takiej pięknej figury i montować gaz 😂
Bmw
LPG 😂😂
Nosaczu m54 3.0 po odpaleniu kuleje jakby na 5 garach przy dodawaniu gazu czuć jak nie utrzymuje obrotów i odcina do minuty złapie temp i jak ta lala. Co go boli? Pozdrawiam
Wykorzystanie doładowania dynamicznego widziałem jak działa w kaudi z zmiennym długości kolektora i faktycznie zmieniał (podnosił krzywą w różnych zakresach0. I teraz pytanie czy zmiana kolektora na inny z innej pojemności coś poprawi czy raczej jedynie pogorszy w dolnym lub/i średnim zakresie). Moze być jak z wypolerowaniem kanałów w głowicy z wtryskiem w kolektorze:) miało być zaje.. a wyszło jak zawsze:) ps nie znam tych silników wiec to raczej rozkmina czysto teoretyczna:D
Dodatkowo minusem posiadania gazu jest zakaz wjazdu na parkingi podziemne, zwłaszcza uciążliwe jeżeli ktoś posiada taki parking pod blokiem 🙂
A kolektor N54+flansz u TurboFamilia cos kolo 250KM. Reszta Oem
Do m54 jak kolektor to tylko z n54
"Paweł" czy ja przypadkiem nie widziałem cię w ukrytej prawdzie 🤣
Ukryta prawda
Kamilu! Co Ty robisz w ukrytej prawdzie?!
A co w takim przypadku jak od kupna drążek do zmiany biegu zawsze drży , mniej lub bardziej
Szanowny Nosaczu wiem że pytanie pewnie banalne dla ciebie ale jak to jest gdy zamiast katów damy rurę. Co wtedy z sondami za katem ? będzie wywalało błąd ? 3.0 v6 Ford
Ogólnie kilka wykresów widziałem m54b30 na kolektorze m50b25 co dają 250-260 km .
Według mnie praca mechanika jest bardzo ciężka, mam tam 19 lat szkole się jeszcze za elektronika ale czasami jak biorę się za jakieś pierdoły w swoim aucie (które teoretycznie nie powinny być trudne) to miewam chwilę załamania.Wszedzie trzeba się pilnować, czasami z pośpiechu bo czasem też pomagam znajomym robię jedną rzecz kilka razy bo coś nie wyjdzie tak jak bym chciał żeby wyszło (np głupi spas podszybia w mercedesie clc żeby nie było szczeliny na pół centrymetra tylko żeby ladnie wskoczyło (30 min się chyba z tym bawiłem)) innym przykładem może być np wymienienie wachaczy górnych w moim aucie (passat b5 fl) no i co teoretycznie 4 śrubki młotek ewentualnie szlifierka i powinno iść. W praktyce z jedną stroną mordowałem się ponad pół dnia bo nie dość że śruba ze zwrotnicy nie chciała wyjść (nie mam doświadczenia z takimi tematami więc to zajmuje mi dużo czasu i nerwów) to jeszcze potem się okazuje żeby śrubkę wyjąć to musisz wyciągnąć cały amortyzator, wyciągasz zakładasz masz gwint aluminiowy i się okazuje że go rozpierdalasz , no i co i już nerwy hahha. Ale finalnie mówiąc uważam że jest to ciężka praca do której potrzeba dużo wiedzy a jeszcze więcej doświadczenia acz kolwiek samodzielna praca może sprawić ci wielką satysfakcję jeżeli nie robisz tego na co dzień 😁. Pozdro
37:10 a co z momentem dokręcania kół? Raz , że mają być dokręcone równo to jeszcze z odpowiednim momentem
W m54b25 zrobiłem 150tys na gazie i jeździ do dziś
Ja tam ostatnio koszmar miałem że w nowym Subaru korka od oleju nie dociągnąłem xD tylko mechanik to zrozumie 😂😂
Witam. Ile u Ciebie takie pożądane wystrojenie LPG? M54B30 💪
Z tymi trytkami to daje im rok i zaczną pękać 🙂
Nie wiem czy dobrze widze ale jak masz 2 wyjścia ze śmierdziela to listwy też muszą być razem podłączone i można użyć do tego filtra z 2 wejściami i 2 wyjściami a nie 2 osobnych. A co do wlewu fajnie jak by był korek w zestawie bo mi np zawsze tam zbiera się woda i syf
Witaj w klubie straciłem już dawno zaufanie do policji i lekarzy a do tych ostatnich po tym jak mi matkę zamordowali oni tylko kasę liczą od koncernów a w imię procedur uśmiercą każdego.